Pośladki są sexy

Nie musisz ćwiczyć całymi godzinami, aby Twoja pupa nabrała pięknych kształtów. W zupełności wystarczą dwa nieskomplikowane ćwiczenia.

Właśnie ta część ciała stała się ostatnio bardzo modna. Wręcz nie wypada jej zaniedbywać. Nie musisz ćwiczyć całymi godzinami, aby Twoja pupa nabrała pięknych kształtów. W zupełności wystarczą dwa nieskomplikowane ćwiczenia.
Jest tylko jeden warunek: powinnaś wykonywać je bardzo regularnie, trzy razy w tygodniu, zawsze z jednodniową przerwą. Zmień też swoje codzienne przyzwyczajenia. Zrezygnuj z jeżdżenia windą, zamiast tego zawsze wspinaj się po schodach. To najprostszy i najskuteczniejszy trening, który sprawi, że Twoje pośladki staną się kształtne i jędrne. Dodatkową zaletą będzie poprawa ogólnej kondycji.

Unoszenie ręki i nogi
1. Uklęknij i oprzyj dłonie na podłodze dokładnie pod barkami. Wyprostuj lewą rękę przed sobą i prawą nogę z tyłu, opierając palce stopy na podłodze.
2. Napnij mięśnie pośladków i unieś prawą nogę, aż będzie równoległa do podłogi (ręka cały czas uniesiona). Wytrzymaj w tej pozycji sekundę, utrzymując równowagę, i powoli opuść nogę. Powtórz, unosząc lewą nogę.

Przysiady
1. Chwyć w każdą rękę 1,5-kilogramowy ciężarek. Stań prosto ze złączonymi stopami (postaraj się maksymalnie „wyciągnąć” w górę), ugnij łokcie i przyciągnij przedramiona w ten sposób, aby ciężarki znalazły się na wysokości barków. Podczas tego ruchu napnij jak najmocniej mięśnie brzucha.
2. Trzymając oba ciężarki cały czas na wysokości barków, zrób przysiad. Jednym płynnym ruchem obniż pozycję, nie pochylając przy tym górnej części tułowia i głowy do przodu ani nie wypychając bioder i pośladków do tyłu (kręgosłup musi tworzyć linię prostą na całej jego długości). Uda i łydki powinny mieć kąt zbliżony do prostego. Wytrzymaj tak przez kilka sekund, a następnie wróć do pozycji wyjściowej.

Nie wolno!
Przesuwać kolan do przodu, tak aby znajdowały się przed palcami stóp.

Edipresse Polska S.A.
Oceń artykuł 48 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Redakcja poleca
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Opinie
fanka siłowni2015.03.20 18:55
przysiady, wykroki, martwy ciąg - to jest sposób na super nogi i dupę
Lolo2015.02.10 12:16
czy jeżeli uprawia sie tylko te ćwiczenia, to nie bedzie tak, ze uda sie powiększą?
Olka2015.02.10 09:59
Na uda polecam trening antycellulitowy Ewy Chodakowksiej dla Detocell Academy! Daje niezły wycisk!
olleś2015.01.25 14:05
a gdzie ćwiczenia antagonistyczne? jeśli robisz ćwiczenia na tylna partie ciała, musisz koniecznie zrobić też i na przód... zatem ćwicząc klasyczne "brzuszki" koniecznie zrób "grzbiety"... tę zasadę stosujemy też jeśli ćwiczmy na pośladki... plecy itd...
gong2014.01.05 18:26
no mieć taką pupę jak na zdjęciu marzenie wielu kobiet. Na pewno ćwiczenia nie zaszkodzą, ale niestety ja się borykałam jeszcze z cellulitem dlatego postawiłam na serię zabiegów wyszczuplających w Good Time Day spa, było warto. Pozbyłam się pomarańczowej skórki, no i ubyło mi klika centymetrów w udach.
MK2013.10.03 12:47
Ćwiczenia nie są trudne do wykonania i to jest ich zaleta :-) dopiero niedawno zaczęłam ćwiczyć i na efekty trzeba będzie poczekać, ale te ćwiczenia podobają mi się i mam zamiar nadal robić je regularnie :-) dzięki za nie :-)
Gość2013.05.15 15:20
Ale poćwiczyć warto
Gość2013.05.11 22:37
akurat te pośladku na zdjęcia są mocno wyretuszowane w photoshopie
Raport specjalny