Pośladki są sexy

Nie musisz ćwiczyć całymi godzinami, aby Twoja pupa nabrała pięknych kształtów. W zupełności wystarczą dwa nieskomplikowane ćwiczenia.

Właśnie ta część ciała stała się ostatnio bardzo modna. Wręcz nie wypada jej zaniedbywać. Nie musisz ćwiczyć całymi godzinami, aby Twoja pupa nabrała pięknych kształtów. W zupełności wystarczą dwa nieskomplikowane ćwiczenia.
Jest tylko jeden warunek: powinnaś wykonywać je bardzo regularnie, trzy razy w tygodniu, zawsze z jednodniową przerwą. Zmień też swoje codzienne przyzwyczajenia. Zrezygnuj z jeżdżenia windą, zamiast tego zawsze wspinaj się po schodach. To najprostszy i najskuteczniejszy trening, który sprawi, że Twoje pośladki staną się kształtne i jędrne. Dodatkową zaletą będzie poprawa ogólnej kondycji.

Unoszenie ręki i nogi
1. Uklęknij i oprzyj dłonie na podłodze dokładnie pod barkami. Wyprostuj lewą rękę przed sobą i prawą nogę z tyłu, opierając palce stopy na podłodze.
2. Napnij mięśnie pośladków i unieś prawą nogę, aż będzie równoległa do podłogi (ręka cały czas uniesiona). Wytrzymaj w tej pozycji sekundę, utrzymując równowagę, i powoli opuść nogę. Powtórz, unosząc lewą nogę.

Przysiady
1. Chwyć w każdą rękę 1,5-kilogramowy ciężarek. Stań prosto ze złączonymi stopami (postaraj się maksymalnie „wyciągnąć” w górę), ugnij łokcie i przyciągnij przedramiona w ten sposób, aby ciężarki znalazły się na wysokości barków. Podczas tego ruchu napnij jak najmocniej mięśnie brzucha.
2. Trzymając oba ciężarki cały czas na wysokości barków, zrób przysiad. Jednym płynnym ruchem obniż pozycję, nie pochylając przy tym górnej części tułowia i głowy do przodu ani nie wypychając bioder i pośladków do tyłu (kręgosłup musi tworzyć linię prostą na całej jego długości). Uda i łydki powinny mieć kąt zbliżony do prostego. Wytrzymaj tak przez kilka sekund, a następnie wróć do pozycji wyjściowej.

Nie wolno!
Przesuwać kolan do przodu, tak aby znajdowały się przed palcami stóp.

Edipresse Polska S.A.
Oceń artykuł 48 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Redakcja poleca
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Opinie
pasia212010.11.25 18:53
Hej! Czy ktoś z Was bierze udział w nowym konkursie Reeboka w którym do wygrania jest sesja zdjęciowa? Jeżeli nie – proszę oddajcie swoje głosy na moje zgłoszenie pupkultura.onet.pl/fotokonkurs/
Jull2010.04.26 00:26
Słyszałyście o tych butach? Reebok wypuścił takie buty Easy tone, które mają wkładki balansujące dzięki którym kształtują się nasze mięśnie nóg i pośladków :) chodzę w tych butach od niedawna ale ciekawa jestem czy może któraś z was ma już takie buty? Albo czy słyszałyście coś o nich?
pola2009.11.26 15:03
A ja podczas wysiłku polecam stosować L-karnitynę Direct. Naprawdę fajnie wspomaga mięśnie i ogólnie organizm :)
Omia2009.06.24 21:02
a czy bodymax sport jest również dla kobiet? mąż łyka i mówi, że to tylko dla facetów... głupota jakaś :P
ula2009.06.24 13:32
jak ktos ma mozliwosc trzeba korzystac, wszystkie miesnie pracuja, ja na poczatku mialam problemy ze znalezieniem sil, ale od jakiegos czasu biore suplement, bodymaxa sport i mam wiecej zapalu, a basen super modeluje sylwetke
mania2008.07.06 18:54
A moze cos latwiejszego?Ktora zwykla kobieta robi pompki lub podciagania???Ja nawet 1 brzuszka nie zrobie:/
verdemontana.pl2008.06.05 14:03
nie każdego stać na takie "wyczyny" nie każdy też ma gdzie to robić. Choć zgadzam się z propozycjami w artykule. Polecam także rower!!! rolki i wyjazdy w góry, żeby tam sobie pochodzić:) "bo w górach ma się więcej energii"
Dylana2008.04.18 16:35
Nie lubie biegac jak dla mnie to straszna sprawa do schudniecia, spcaery sa na plus,jednostajnie lekko przyspieszone to anjwyzej co sie u mnie da heh:D
Raport specjalny