Pośladki są sexy

Nie musisz ćwiczyć całymi godzinami, aby Twoja pupa nabrała pięknych kształtów. W zupełności wystarczą dwa nieskomplikowane ćwiczenia.

Właśnie ta część ciała stała się ostatnio bardzo modna. Wręcz nie wypada jej zaniedbywać. Nie musisz ćwiczyć całymi godzinami, aby Twoja pupa nabrała pięknych kształtów. W zupełności wystarczą dwa nieskomplikowane ćwiczenia.
Jest tylko jeden warunek: powinnaś wykonywać je bardzo regularnie, trzy razy w tygodniu, zawsze z jednodniową przerwą. Zmień też swoje codzienne przyzwyczajenia. Zrezygnuj z jeżdżenia windą, zamiast tego zawsze wspinaj się po schodach. To najprostszy i najskuteczniejszy trening, który sprawi, że Twoje pośladki staną się kształtne i jędrne. Dodatkową zaletą będzie poprawa ogólnej kondycji.

Unoszenie ręki i nogi
1. Uklęknij i oprzyj dłonie na podłodze dokładnie pod barkami. Wyprostuj lewą rękę przed sobą i prawą nogę z tyłu, opierając palce stopy na podłodze.
2. Napnij mięśnie pośladków i unieś prawą nogę, aż będzie równoległa do podłogi (ręka cały czas uniesiona). Wytrzymaj w tej pozycji sekundę, utrzymując równowagę, i powoli opuść nogę. Powtórz, unosząc lewą nogę.

Przysiady
1. Chwyć w każdą rękę 1,5-kilogramowy ciężarek. Stań prosto ze złączonymi stopami (postaraj się maksymalnie „wyciągnąć” w górę), ugnij łokcie i przyciągnij przedramiona w ten sposób, aby ciężarki znalazły się na wysokości barków. Podczas tego ruchu napnij jak najmocniej mięśnie brzucha.
2. Trzymając oba ciężarki cały czas na wysokości barków, zrób przysiad. Jednym płynnym ruchem obniż pozycję, nie pochylając przy tym górnej części tułowia i głowy do przodu ani nie wypychając bioder i pośladków do tyłu (kręgosłup musi tworzyć linię prostą na całej jego długości). Uda i łydki powinny mieć kąt zbliżony do prostego. Wytrzymaj tak przez kilka sekund, a następnie wróć do pozycji wyjściowej.

Nie wolno!
Przesuwać kolan do przodu, tak aby znajdowały się przed palcami stóp.

Edipresse Polska S.A.
Oceń artykuł 48 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Redakcja poleca
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Opinie
Gość2012.08.15 10:41
ROZDZIAŁ NR R33 ZWIERA ZESTAW ĆWICZEŃ NA MIĘŚNIE OKOŁOKRĘGOSŁUPOWE: Które w praktycznej indywidualnej realizacji, finalnie rozwiązują problem bólów kręgosłupa u człowieka oraz kształtują tzw. płaski brzuch. Książka, pt. PORADNIK ŻYWIENIOWY CZŁOWIEKA W XXI WIEKU. ***** Wydanie drugie: zaktualizowane i uzupełnione. AUTOR: INSTYTUT NAUKOWO-BADAWCZY IM. PROF. RYSZARDA LORENCA W KRAKOWIE. Wydawca: Wydawnictwo Naukowe INSTYTUTU IRL KRAKÓW. Skrót adresu strony w Internecie: INSTYTUTIRL
2010.09.15 22:38
SMIESZNIE WYGLĄDA TA BABKA!!! hihihi
2010.09.08 16:05
hah jak cycki jej podskakuja ;d
2010.06.02 00:45
chyba troche za szybko, lepiej wytrzymac kilka sek w przysiadzie
Czikitaa2010.01.04 21:16
15/20 powtórzeń na 1 nogę, 3 serie
Doraa2009.11.05 16:10
15 min dziennie
2009.10.27 14:40
ale jej cycki lataja hahahah
:P2009.08.26 16:44
ile seri i powtorzen trzeba robic tego cwiczenia codziennie?
gość2009.06.18 11:25
hmm.. jedno ćwiczenie ma wyrzeźbić pupę i nogi? całe? nie sądzę, aczkolwiek wiem, że jest ono skuteczne i w połączeniu z innymi może dać efekty. Odrobina samozaparcia - może się uda. Do zobaczenia na plaży!
Raport specjalny