Hit! Trening ABS na płaski brzuch

Trening ABS bije rekordy popularności zarówno w USA, jak i starym kontynencie. Poznaj zasady przeprowadzania treningu ABS na płaski brzuch!

Trening ABS - efekty treningu mel b na płaski brzuch
fot. Fotolia/kolaż Polki.pl

Czym jest trening ABS?

Trening ABS to bardzo rozbudowany trening mięśni brzucha, który przez wielu porównywany jest do A6W (tzw. "szóstki Weidera"). Choć w przypadku A6W, każdy wykonuje ćwiczenia w dokładnie ten sam sposób, w przypadku treningu ABS istnieje podział na część na początkujących i zaawansowanych.

Efekty treningu ABS

Zdaniem autorów ABS, każda osoba podejmująca się treningu widzi pierwsze efekty już po 2 tygodniach od pierwszych ćwiczeń. Sekretem ABS jest bowiem wzajemne oddziaływanie na siebie kolejno wykonywanych aktywności, a nie liczba powtórzeń czy częstotliwość wykonywania. Każde ćwiczenie angażuje bowiem do pracy kilka partii mięśni jednocześnie.

Jak ćwiczyć?

Trening w całości zajmuje niecałe 10 minut. Według autorów wystarczy ćwiczyć 4 razy w tygodniu. Pamiętajmy, że trening jest kilkupoziomowy, dzięki czemu przez cały okres jego wykonywania ćwiczenia będą dla nas prawdziwym wyzwaniem. A nasz organizm z pewnością nie zdąży przyzwyczaić się do jednostajnego obciążenia mięśni brzucha.

Publikacja:
Wydawca serwisu, Redaktor
Oceń 4,38 / 13 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Redakcja poleca
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia: