Hit! Trening ABS na płaski brzuch

Trening ABS bije rekordy popularności zarówno w USA, jak i starym kontynencie. Poznaj zasady przeprowadzania treningu ABS na płaski brzuch!

Trening ABS - efekty treningu mel b na płaski brzuch
fot. Fotolia/kolaż Polki.pl

Czym jest trening ABS?

Trening ABS to bardzo rozbudowany trening mięśni brzucha, który przez wielu porównywany jest do A6W (tzw. "szóstki Weidera"). Choć w przypadku A6W, każdy wykonuje ćwiczenia w dokładnie ten sam sposób, w przypadku treningu ABS istnieje podział na część na początkujących i zaawansowanych.

Efekty treningu ABS

Zdaniem autorów ABS, każda osoba podejmująca się treningu widzi pierwsze efekty już po 2 tygodniach od pierwszych ćwiczeń. Sekretem ABS jest bowiem wzajemne oddziaływanie na siebie kolejno wykonywanych aktywności, a nie liczba powtórzeń czy częstotliwość wykonywania. Każde ćwiczenie angażuje bowiem do pracy kilka partii mięśni jednocześnie.

Jak ćwiczyć?

Trening w całości zajmuje niecałe 10 minut. Według autorów wystarczy ćwiczyć 4 razy w tygodniu. Pamiętajmy, że trening jest kilkupoziomowy, dzięki czemu przez cały okres jego wykonywania ćwiczenia będą dla nas prawdziwym wyzwaniem. A nasz organizm z pewnością nie zdąży przyzwyczaić się do jednostajnego obciążenia mięśni brzucha.

Publikacja:
Agata Bernaciak Redaktor, Wydawca serwisu
Oceń artykuł 10 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Opinie
Madzia2014.09.09 23:11
Mam 24 lata , wzrost mam 156 a wazę 57kg mam za duży brzuch jak bym była w ciąży i chce zgubić te fałdy z brzucha jak mam to zrobić?
Rup2014.05.15 21:17
Robie mel abs gdyż jak robie na płaski brzuch to jakoś dziwnie napinam szyje i po 10 sekundach mam dosc. Czy abs da taki sam efekt jak na płaski brzuch? Poza tym gdzie pozbyć oponki, a nie mieć widoczne mięśnie
Rup2014.05.15 21:17
Robie mel abs gdyż jak robie na płaski brzuch to jakoś dziwnie napinam szyje i po 10 sekundach mam dosc. Czy abs da taki sam efekt jak na płaski brzuch? Poza tym gdzie pozbyć oponki, a nie mieć widoczne mięśnie
didi2014.04.17 23:38
Robię ABS i Trening pośladków z Mel B 3 tydzień i z tego co zauważyłam brzuch jest bardziej napięty i twardszy, zaczynam odczuwać mięśnie pośladków, moje samopoczucie jest o wiele lepsze, hm czuje się atrakcyjniejsza co mnie bardzo motywuje ;) Dodam, że naprzemiennie robię Killera Chodakowskiej i treningi Mel B + bieganie ;)
Asia2014.03.19 14:09
Dziewczyna na zdjęciu, na początku strony moze i brzuszek ma cudowny, ale na nóżkach się coś pojawiło -.-
Ola2014.03.13 19:11
Ja ćwicze od tygodni abs i od 2 tygodni na posladki. Na razie posladki sa lekko twardsze, ale sie nie podniosly jeszcze. Ale mysle, ze to kwestia czasu, ale z abs jestem dumna i zadowolona! juz po tygodniu codziennego cwiczenia, widze efekt, spinam brzuch i widze kaloryfer! POLECAM!
lolki2014.03.06 21:53
Jak wykonujecie dobrze ćwiczenia i regularnie to pewnie że pomogą ja robię już 2 tydzień i widzę różnicę ważne jest abyście robili dokładnie ćwiczenia, jak nie dajecie rady to lepiej zrobić 1-minutową przerwę niż robić ćwiczenie ''na odwal''
jolka2013.08.13 19:29
ja robie i nic pomocy bardzo potrzebuje miec płaski brzuch
ddd2013.07.14 23:09
Czy to działa?
Raport specjalny