Hit! Trening ABS na płaski brzuch

Trening ABS - efekty treningu mel b na płaski brzuch
fot. Fotolia/kolaż Polki.pl


Trening ABS

Poziom A - dla początkujących, którzy nigdy nie trenowali mięśni brzucha
1. seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 14-15 powtórzeń - bez odpoczynku
2. seria - skłony tułowia w leżeniu z uniesionymi nogami 23-25 powtórzeń - odpoczynek 10 sek.
3. seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 7-10 powtórzeń - bez odpoczynku
4. seria - skłony tułowia w leżeniu z uniesionymi nogami 17-20 powtórzeń
łącznie: 70 powtórzeń

Poziom 1 - od niego zaczynamy trening ABS
1. seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 23-25 powtórzeń - odpoczynek 15 sek.
2. seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 17-20 powtórzeń - bez odpoczynku
3. seria - skłony tułowia w leżeniu z ugiętymi kolanami 24-25 powtórzeń - bez odpoczynku
4. seria - skłony tułowia w leżeniu z uniesionymi nogami 8-10 powtórzeń
łącznie: 80 powtórzeń

Poziom 2
1. seria - wznosy zgiętych kolan w zwisie 10 powtórzeń - odpoczynek 15 sek.
2. seria - wznosy zgiętych kolan w zwisie 8 powtórzeń - bez odpoczynku
3. seria - skłony tułowia w leżeniu z ugiętymi kolanami 24-25 powtórzeń - odpoczynek 15 sek.
4. seria - skłony tułowia w leżeniu z ugiętymi kolanami 17-20 powtórzeń
łącznie: 63 powtórzenia

Poziom 3
1. seria - wznosy zgiętych kolan w zwisie 15 powtórzeń - odpoczynek 15 sek.
2. seria - wznosy zgiętych kolan w zwisie 10 powtórzeń - bez odpoczynku
3. seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 14-15 powtórzeń - bez odpoczynku
4. seria - skłony tułowia w leżeniu z ugiętymi kolanami 19-20 powtórzeń - bez odpoczynku
5. seria - skłony tułowia w leżeniu z uniesionymi nogami 8-10 powtórzeń
łącznie: 70 powtórzeń

Poziom 4
1. seria - wznosy zgiętych kolan w zwisie 19-20 powtórzeń - odpoczynek 10 sek.
2. seria - wznosy zgiętych kolan w zwisie 13-15 powtórzeń - bez odpoczynku
3. seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 19-20 powtórzeń - odpoczynek 10 sek.
4. seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 13-15 powtórzeń - bez odpoczynku
5. seria - skłony tułowia w leżeniu z ugiętymi kolanami 27-30 powtórzeń - bez odpoczynku
6. seria - skłony tułowia w leżeniu z uniesionymi nogami 8-10 powtórzeń
łącznie: 110 powtórzeń

Publikacja:
Wydawca serwisu, Redaktor
Oceń 4,38 / 13 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Redakcja poleca
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia: