Hit! Trening ABS na płaski brzuch

Trening ABS - efekty treningu mel b na płaski brzuch
fot. Fotolia/kolaż Polki.pl


Trening ABS

Poziom A - dla początkujących, którzy nigdy nie trenowali mięśni brzucha
1. seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 14-15 powtórzeń - bez odpoczynku
2. seria - skłony tułowia w leżeniu z uniesionymi nogami 23-25 powtórzeń - odpoczynek 10 sek.
3. seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 7-10 powtórzeń - bez odpoczynku
4. seria - skłony tułowia w leżeniu z uniesionymi nogami 17-20 powtórzeń
łącznie: 70 powtórzeń

Poziom 1 - od niego zaczynamy trening ABS
1. seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 23-25 powtórzeń - odpoczynek 15 sek.
2. seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 17-20 powtórzeń - bez odpoczynku
3. seria - skłony tułowia w leżeniu z ugiętymi kolanami 24-25 powtórzeń - bez odpoczynku
4. seria - skłony tułowia w leżeniu z uniesionymi nogami 8-10 powtórzeń
łącznie: 80 powtórzeń

Poziom 2
1. seria - wznosy zgiętych kolan w zwisie 10 powtórzeń - odpoczynek 15 sek.
2. seria - wznosy zgiętych kolan w zwisie 8 powtórzeń - bez odpoczynku
3. seria - skłony tułowia w leżeniu z ugiętymi kolanami 24-25 powtórzeń - odpoczynek 15 sek.
4. seria - skłony tułowia w leżeniu z ugiętymi kolanami 17-20 powtórzeń
łącznie: 63 powtórzenia

Poziom 3
1. seria - wznosy zgiętych kolan w zwisie 15 powtórzeń - odpoczynek 15 sek.
2. seria - wznosy zgiętych kolan w zwisie 10 powtórzeń - bez odpoczynku
3. seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 14-15 powtórzeń - bez odpoczynku
4. seria - skłony tułowia w leżeniu z ugiętymi kolanami 19-20 powtórzeń - bez odpoczynku
5. seria - skłony tułowia w leżeniu z uniesionymi nogami 8-10 powtórzeń
łącznie: 70 powtórzeń

Poziom 4
1. seria - wznosy zgiętych kolan w zwisie 19-20 powtórzeń - odpoczynek 10 sek.
2. seria - wznosy zgiętych kolan w zwisie 13-15 powtórzeń - bez odpoczynku
3. seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 19-20 powtórzeń - odpoczynek 10 sek.
4. seria - wypchnięcia nóg w leżeniu 13-15 powtórzeń - bez odpoczynku
5. seria - skłony tułowia w leżeniu z ugiętymi kolanami 27-30 powtórzeń - bez odpoczynku
6. seria - skłony tułowia w leżeniu z uniesionymi nogami 8-10 powtórzeń
łącznie: 110 powtórzeń

Publikacja:
Agata Bernaciak Redaktor, Wydawca serwisu
Oceń artykuł 11 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Redakcja poleca
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Opinie
LilyTruskawka2015.03.06 18:39
Madzia-> To co powiem jest banalne, ale w tym temacie nie ma niczego co nie było już powiedziane. Sprawdzaj kalorie swojego jedzenia, po to aby przez eliminację niektórych produktów zmniejszyć dzienną ilość spożywanych kalorii. Wysypiaj się dobrze, aby mieć zdrowy metabolizm. Powodzenia!
LilyTruskawka2015.03.06 18:26
podczas ćwiczenia mięśni ważne jest aby je zmęczyć, a potem dać im czas na odpoczynek, karmiąc je przy tym obficie. Trening 4 razy w tygodniu, to może być zbyt często, moim zdaniem. Ważne jest, aby znaleźć odpowiednią częstotliwość treningu, tak aby dać czas mieśniom na regeneracje. Trochę Wam to zajmie dziewczyny, mi zajęło sporo czasu, ale mam ładny brzuszek teraz! Jeżeli chcecie czuć się seksownie, od teraz, to zanim brzuszek zrobi się ładny, radzę ubierać się dobrze. Dobra bielizna, np taka jaką ja kupuję na e felina, działa cuda! Poza tym fajna sukienka w pasującym do karnacji twarzy kolorze i szeroki uśmiech na twarzy zmienia człowieka!
Madzia2014.09.09 23:11
Mam 24 lata , wzrost mam 156 a wazę 57kg mam za duży brzuch jak bym była w ciąży i chce zgubić te fałdy z brzucha jak mam to zrobić?
Rup2014.05.15 21:17
Robie mel abs gdyż jak robie na płaski brzuch to jakoś dziwnie napinam szyje i po 10 sekundach mam dosc. Czy abs da taki sam efekt jak na płaski brzuch? Poza tym gdzie pozbyć oponki, a nie mieć widoczne mięśnie
Rup2014.05.15 21:17
Robie mel abs gdyż jak robie na płaski brzuch to jakoś dziwnie napinam szyje i po 10 sekundach mam dosc. Czy abs da taki sam efekt jak na płaski brzuch? Poza tym gdzie pozbyć oponki, a nie mieć widoczne mięśnie
didi2014.04.17 23:38
Robię ABS i Trening pośladków z Mel B 3 tydzień i z tego co zauważyłam brzuch jest bardziej napięty i twardszy, zaczynam odczuwać mięśnie pośladków, moje samopoczucie jest o wiele lepsze, hm czuje się atrakcyjniejsza co mnie bardzo motywuje ;) Dodam, że naprzemiennie robię Killera Chodakowskiej i treningi Mel B + bieganie ;)
Asia2014.03.19 14:09
Dziewczyna na zdjęciu, na początku strony moze i brzuszek ma cudowny, ale na nóżkach się coś pojawiło -.-
Ola2014.03.13 19:11
Ja ćwicze od tygodni abs i od 2 tygodni na posladki. Na razie posladki sa lekko twardsze, ale sie nie podniosly jeszcze. Ale mysle, ze to kwestia czasu, ale z abs jestem dumna i zadowolona! juz po tygodniu codziennego cwiczenia, widze efekt, spinam brzuch i widze kaloryfer! POLECAM!
lolki2014.03.06 21:53
Jak wykonujecie dobrze ćwiczenia i regularnie to pewnie że pomogą ja robię już 2 tydzień i widzę różnicę ważne jest abyście robili dokładnie ćwiczenia, jak nie dajecie rady to lepiej zrobić 1-minutową przerwę niż robić ćwiczenie ''na odwal''
jolka2013.08.13 19:29
ja robie i nic pomocy bardzo potrzebuje miec płaski brzuch
ddd2013.07.14 23:09
Czy to działa?
Raport specjalny