3 najlepsze ćwiczenia na szczupłe uda

Gładkie, jędrne i szczupłe - takie uda każda z nas chciałyby mieć. To jest możliwe! Ale musisz zacząć ćwiczyć już dziś.

Ćwiczenia na szczupłe uda - 3 najlepsze propozycje
fot. Fotolia

Większość Polek marzy głównie o płaskim brzuchu. Ale na drugim miejscu w rankingu marzeń są szczupłe uda. Dziewczyny martwią się głównie „bryczesami” po bokach i „bułeczkami” po wewnętrznych stronach. No i jeszcze ten nieszczęsny cellulit.

Przyznajemy, że uda dość ciężko jest wymodelować, ale jest to możliwe! Musisz jednak poświęcić na to trochę więcej czasu niż na brzuch czy pośladki. 3 miesiące powinny w zupełności wystarczyć, by osiągnąć cel. Pierwsze efekty pojawią się już po miesiącu.

Ćwiczenia na szczupłe uda: plan dla ciebie

  • Co drugi dzień wykonuj trzy ćwiczenia opisane na kolejnej stronie. Co dwa tygodnie zwiększaj ilość powtórzeń.
  • W dni bez treningu maszeruj w szybkim tempie co najmniej pół godziny (np. w drodze do pracy).
  • W weekendy staraj się jeździć na rolkach lub na łyżwach. Tych drugich nie musisz nawet kupować – przy każdym lodowisku są wypożyczalnie.
Trening uzupełnij dietą i zabiegami kosmetycznymi, które pomogą pozbyć się cellulitu. Staraj się używać mniej soli, ogranicz ilość kawy do 1–2 filiżanek dziennie, pij co najmniej 1,5 litra wody dziennie. Pod prysznicem masuj uda szorstką myjką, okrężnymi ruchami, od kolan w górę.

Jak zadbać o zgrabne nogi?

Publikacja:
Wydawca serwisu, Redaktor
Oceń 4,33 / 33 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Redakcja poleca
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia: