Sposób na zgrabne uda

Wymachy, wykrok i rozciąganie to nasz przepis na jędrne, kształtne uda

modelka, pupa
fot. FREE

Każda kobieta chce wyglądać atrakcyjnie, mieć jędrne ciało, talię, płaski brzuch, szczupłe uda. Aby zachować taki wygląd, trzeba trochę wspomóc naturę. Oto trzy zestawy ćwiczeń, które łatwo wykonasz w domowym zaciszu. Trenuj 2–3 razy w tygodniu po 30 minut.

1. Wymachy
Ułóż się na lewym boku. Lekko unieś tułów, podpierając się na lewym łokciu, ugnij lewą nogę. Prawą nogą zrób 10 wymachów w górę. Zmień bok. Powtórz ćwiczenia.

2. Wykrok
Stań w rozkroku, podeprzyj pod boki, prawą nogę wystaw do przodu, lewą ugnij w kolanie. Zrób w tej pozycji 10 półprzysiadów. Zmień ustawienie nóg, powtórz ćwiczenia.

3. Rozciąganie
Złóż dłonie, kierując czubki palców ku górze. Stań w lekkim rozkroku, następnie prawą nogę odsuń jak najdalej w bok, a lewą ugnij tak mocno, jak ci się uda. Powróć do rozkroku, następnie odsuń w bok lewą nogę, a prawą ugnij. Ćwiczenie powtórz 20 razy.

Uroda
Oceń artykuł 6 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Opinie
...2010.06.14 10:44
Szybko i skutecznie schudłam, bez efektu jo-jo. Zawdzięczam to informacjom uzyskanym ze strony blyskawiczna/wop/pl oraz dieta/wop/pl. Specjalne podziękowania dla autorów.
Raport specjalny