remont
napisał/a:
dorota_d27
2007-07-13 22:37
niedługo zaczynamy remont łazienki jak myślicie co się lepiej sprawdza wanna czy prysznic ?
napisał/a:
Mari
2007-07-14 01:17
witaj
Wanna ..marzenie teraz! ,bo zrezygnowałam na korzyść kabiny.
Jeśli lubisz pławić się,nie rezygnuj z niej!
Wanna ..marzenie teraz! ,bo zrezygnowałam na korzyść kabiny.
Jeśli lubisz pławić się,nie rezygnuj z niej!
napisał/a:
martaa9
2007-07-16 11:49
prysznic!!!!!!! wygoda i osdzczędnosc. pozdrawiam
napisał/a:
mandryna
2007-07-30 20:18
jak najbardziej wanna!!
kiedy zimą wracasz zmęczona i zmarznięta z dworu nie ma nic przyjemniejszego jak dłuuuuga kąpiel w wannie
mijają wszystkie troski ;)
kiedy zimą wracasz zmęczona i zmarznięta z dworu nie ma nic przyjemniejszego jak dłuuuuga kąpiel w wannie
mijają wszystkie troski ;)
napisał/a:
Mariva
2007-07-30 21:12
Polecam prysznic.Też niedługo będę miała remont łazienki i zakładam prysznic rezygnując zupełnie z wanny.
napisał/a:
Charlotte5
2007-07-31 09:40
Oczywiście lepsza jest wanna ,ale zaś prysznic zużywa mniej wody..
napisał/a:
Bibi88
2007-08-14 17:21
Jejku...A ja juz nie mam wanny i strasznie żałuję... Czasami marzy mi się cieplutka kąpiel z pianką,a tu lipa .....prysznic;(
napisał/a:
Niebieska
2007-08-14 17:52
Wybieram wannę,lubię się "moczyć" Prysznic się sprawdza,gdy ktoś lubi szybko się umyć.
napisał/a:
Ola_Kr
2007-08-16 13:01
Ja też stanęłam przed tym dylematem i w końcu przeważyła ekologia. Nie jestem fanatyczką, ale jeśli mam zużywać o połowę mniej wodu, to wstyd mi było nie skorzystać z tego rozwiązania.
napisał/a:
andy232
2009-02-12 13:04
Jeśli lubicie się po moczyć w ciepłej wodzie to zdecydowanie wanna.
napisał/a:
Naklejka
2009-03-18 12:58
ja lubię połączenie wanny i prysznica - wtedy nie ma problemu co wybrać a korzystać można z jednego i drugiego ;)
napisał/a:
emgielka
2013-05-07 13:56
Przy remoncie polecam piękne panele szklane Firma Majster Szklarz działa na rynku wrocławskim od kilkunastu lat w branży szklarskiej. Zdobyte wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie przekłada się na zadowolenie klientów.