Aplikacja Westwing - przyczytaj jak będzie wyglądała

Spirala antykoncepcyjna fot. Fotolia
Westwing Home & Living wprowadza aplikację na Iphony. Dowiedz się więcej!
24.02.2014 14:11
Spirala antykoncepcyjna fot. Fotolia
1 sierpnia 2013 r., Monachium – Westwing Home & Living wprowadza aplikację na Iphony oraz Ipody Touch. Aplikację będzie można pobrać bezpłatnie z Apple App Store na terenie Europy. Już teraz w ponad 30% przypadków użytkownicy przeglądają ofertę Westwing na komórkach lub tabletach. Wprowadzeniu aplikacji towarzyszy nowa odsłona mobilnej wersji strony www.westwing.pl.
Wprowadzenie aplikacji na komórki oraz nowej strony na urządzenia mobilne jest częścią globalnej strategii rozwoju firmy. Po niespełna dwóch latach działalności Westwing jest numerem jeden na każdym rynku, na którym funkcjonuje. Teraz dzięki aplikacji nasza oferta będzie jeszcze bardziej dostępna dla klientów.

– mówi Tomasz Kasperski, założyciel i Dyrektor Zarządzający Westwing Polska.
W aplikacji udało się nam połączyć łatwość użytkowania, z nierozłączną dla Westwing, dbałością 
o piękną prezentację produktów oraz inspirujące aranżacje. Naszym głównym celem jest zapewnienie klientkom możliwości wygodnego przeglądania oferty oraz robienia zakupów, niezależnie od miejsca gdzie się znajdują. Nawet przed wprowadzeniem aplikacji odnotowaliśmy znaczny wzrost wejść na naszą stronę poprzez urządzenia mobilne. To właśnie ten trend połączony z okresem wakacyjnych wyjazdów sprawił, że uznaliśmy sierpień za najbardziej naturalny moment na wprowadzenie aplikacji Westwing.

– mówi Przemysław Kowalewski, założyciel i Dyrektor Zarządzający Westwing Polska.

Westwing Home & Living oferuje ponad 2000 starannie wyselekcjonowanych marek wnętrzarskich. Firma powiększyła pięciokrotnie wolumen sprzedaży w ciągu ostatniego roku i teraz sprzedaje 
5 produktów na minutę, 24 godziny na dobę. Ponad 70% transakcji dokonują osoby, które już wcześniej korzystały z Westwing. Przeciętny klient Westwing robi zakupy 3 – 4 razy w roku 
i jednorazowo wydaje średnio 150 dolarów.
Wierzymy, że kluczem do niezwykłej lojalności naszych klientek jest nowatorska formuła Westwing, czyli połączenie zakupów z inspirującym magazynem wnętrzarskim. Magazyn Westwing jest naszą prywatną lekcją stylu, która pomaga zorientować się 
w aktualnych trendach i uczy wprowadzać najlepsze designerskie idee w życie.

– dodaje Jagoda Piekarska, Merchandising Manager Westwing.
Aplikacja Westwing dostępna jest w Apple App Store pod adresem www.appstorelink.com/westwing. Można ją pobrać na wszystkie modele telefonów Iphone oraz Ipody Touch.