Jednodniowa dieta na płaski brzuch

Zaraz Sylwester a Twój brzuch po świętach nie wygląda apetycznie? Mamy dla Ciebie szybkie, dietetyczne rozwiązanie!

kobieta, brzuch, płaski brzuch

Ta dieta doda ci wigoru. Możesz być lżejsza w jeden dzień! Oto idealne menu idealne tuż przed imprezą. Dodaje energii, sprawia, że czujesz się lżejsza.

Reguły gry:

1. Postaw na cytrusy. To one stanowią podstawę każdego posiłku. Możesz z nich też wycisnąć sok i pić po jedzeniu.

2. Skuś się na nabiał i chude mięso. Są bogatym źródłem białka. Dzięki niemu nie będziesz czuła ssania w żołądku.

Jadłospis jednodniowy:

Śniadanie: miseczka jogurtu naturalnego z pomarańczą, kiwi, grejpfrutem, 4 łyżkami płatków owsianych i łyżką siemienia lnianego

Obiad pierś indyka pieczona w folii (150 g), miseczka surówki z marchewki i jabłka z sokiem z mandarynki

Kolacja: kromka chleba pełnoziarnistego z połową łyżeczki masła, miseczka sałaty na słodko

Przekąska: miseczka sałatki egzotycznej z pomarańczy, grejpfruta, jabłka, kiwi z łyżką nasion słonecznika

Oceń 3,32 / 108 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj

Jak i gdzie bezpiecznie kupować suplementy?

 

Zobacz także

 
 
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Kalkulator BMI
Waga Wzrost
Oblicz