Hit! Owocowo-warzywna dieta oczyszczająca

Poznaj magiczną moc owoców i warzyw. Oto najlepsza dieta oczyszczająca, która jest nie tylko smaczna, ale i skuteczna!

Dieta warzywno-owocowa - dieta oczyszczająca i jadłospis
fot. Panthermedia

Do każdej diety trzeba się przygotować. Najlepiej już tydzień wcześniej odstaw czerwone mięso, słodycze, alkohol oraz kawę. I pamiętaj o piciu dużych ilości wody! Większość takich programów bardzo ogranicza ilość jedzenia (dostarczają do 800 kcal dziennie). Dlatego mogą je stosować tylko osoby zdrowe i najwyżej przez 10 dni co 3 miesiące.

Zasady diety warzywno-owocowej

Przez 6 dni jedz tylko warzywa i owoce. Czasem możesz sobie pozwolić na kaszę jęczmienną lub jaglaną z odrobiną masła. Przez jeden dzień całkowicie powstrzymaj się od jedzenia. Dietę rozpocznij w środę, aby dzień postny przypadł w sobotę. Powoli i dokładnie przeżuwaj posiłki (każdy kęs około 30 razy). Nie używaj soli i przypraw. Pij tylko wodę mineralną. Po zakończeniu diety możesz jeść wszystko, ale w niewielkich ilościach i powoli.

Korzyści diety warzywno-owocowej

Zyskasz promienną, gładką cerę, schudniesz 2–4 kilogramy, uodpornisz się na stres, wzmocnisz system immunologiczny, będziesz miała lepsze samopoczucie.

Plan diety owocowo-warzywnej

Środa
Rano: szklanka ciepłej wody i dowolny owoc.
W ciągu dnia: warzywa gotowane na parze i 2 garści kaszy jęczmiennej lub jaglanej, rozłożone na 3–5 porcji.
Między posiłkami: tylko woda.
Wieczorem: ostatni posiłek najpóźniej o 18.00.

Czwartek
Rano: szklanka wody i owoc.
W ciągu dnia: same owoce i warzywa, surowe lub gotowane na parze (3–5 porcji).
Wieczorem: ostatni posiłek najpóźniej o 18.00.

Piątek
Rano: szklanka ciepłej wody.
W ciągu dnia: do 13.00 tylko soki owocowe, warzywne i woda.
Wieczorem: 2 łyżki soli gorzkiej rozpuszczonej w szklance ciepłej wody – na przeczyszczenie.

Sobota
W ciągu dnia: tylko woda mineralna, najlepiej ciepła (minimum 1,5 litra).
Wieczorem: sól gorzka, jeśli w piątek nie zadziałała.

Niedziela
Rano: szklanka wody.
W ciągu dnia: do 13.00 tylko soki owocowe, warzywne, rozcieńczone wodą (najwyżej 1 litr, podzielony na 3–5 porcji).

Poniedziałek
Rano: szklanka ciepłej wody i dowolny owoc.
W ciągu dnia: same owoce i warzywa, surowe lub gotowane na parze (3–5 porcji).

Wtorek
Rano: szklanka ciepłej wody i dowolny owoc.
W ciągu dnia: warzywa gotowane na parze oraz 2 garści kaszy jęczmiennej lub jaglanej, rozłożone na 3–5 porcji.
napisane na zlecenie Edipresse Polska S.A.

Publikacja:
Wydawca serwisu, Redaktor
Oceń 4,16 / 68 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj

Przepis Beaty Pawlikowskiej: koktajl z pomarańczy i mango

 

Zobacz także

 
 
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Kalkulator BMI
Waga Wzrost
Oblicz