Dieta dr. Haya: jadłospis na 7 dni!

Jeśli chcesz skorzystać z diety dr. Haya, zerknij na nasze menu. Mamy dla ciebie gotowy jadłospis odchudzający na cały tydzień!

Dieta dr Haya - jadłospis diety rozdzielnej
fot. Fotolia

Chcesz przejść na dietę dr. Haya i schudnąć? Nie ma nic prostszego! Specjalnie dla was przygotowałyśmy jadłospis diety rozdzielnej na calutki tydzień. Do dzieła!

Jadłospis diety rozdzielnej dr Haya

Zobacz, jak powinnaś się odżywiać, by szybko uzyskać wymierne efekty odchudzania przy diecie rozdzielnej dr. Haya!

Poniedziałek

Śniadanie: szynka z indyka z warzywami (pomidory, papryka, 4 łyżki kiełków słonecznika)
II Śniadanie: szklanka koktajlu z buraka i maślanki
Obiad: pół talerza makaronu al dente z sosem z 2 łyżek oliwy z oliwek, 2 ząbków czosnku, bazylii i garści orzeszków ziemnych
Podwieczorek: 2 mandarynki
Kolacja: grahamka z łyżeczką masła

Wtorek

Śniadanie: miseczka twarożku z rzodkiewkami i 4 łyżkami szczypiorku
II Śniadanie: warzywa gotowane (marchewka, brokuły, kalafior) polane oliwą
Obiad: pół talerza brązowego ryżu zapiekanego z kwaśnymi jabłkami, z łyżką jogurtu naturalnego i szczyptą cynamonu
Podwieczorek: duża pomarańcza
Kolacja: kromka chleba razowego, miseczka surówki z marchewki i jabłka

Środa

Śniadanie: muesli z suszonymi jabłkami i orzechami i połowa szklanki maślanki
II Śniadanie: miseczka sałatki z kiełków słonecznika i z pomidora skropione łyżką oliwy
Obiad: schab cytrynowy z surówką z marchewki kapusty pekińskiej i kwaszonego ogórka
Podwieczorek: grejpfrut
Kolacja: 70g makaronu rurki z serem żółtym, sałatą i rzodkiewkami

Dowiedz się więcej:

Publikacja:
Wydawca serwisu, Redaktor
Oceń 3,29 / 65 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Redakcja poleca
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Kalkulator BMI
Waga Wzrost
Oblicz