Oto 6 najlepszych ćwiczeń na wyszczuplenie ud!

Za pomocą odpowiedniego treningu możesz wysmuklić wybrana partie ciała. Oto 6 sposobów na wyszczuplenie ud!

/ 3 dni temu
fot. Fotolia

Masz dość swoich bezkształtnych nóg? Jeśli tak, to mamy coś dla ciebie! Prezentujemy 6 najlepszych ćwiczeń na wyszczuplenie ud, dzięki którym w ekspresowym tempie pożegnasz się cellulitem i odmienisz wygląd całej sylwetki. Spróbuj, a na pewno nie pożałujesz!

6 najlepszych ćwiczeń na wyszczuplenie ud

Ćwiczenie nr 1: wykroki

Wyprostuj się i zrób krok do przodu. Zginaj powoli nogi w kolanach, następnie wyprostuj je i złącz z powrotem. Wykonuj ćwiczenie na przemian prawą i lewą nogą w 3 seriach po 20 powtórzeń.

Ćwiczenie nr 2: wykroki na jedną nogę

Stań w tej samej pozycji. Nie zmieniając nóg podczas wykroków, powoli, rytmicznie uginaj i prostuj kolana (w trakcie 1 powtórzenia wykonaj delikatny, potrójny puls w dole). Zrób 3 serie po 15 powtórzeń na każdą ze stron.

Top 5 ćwiczeń na zgrabne kolana!

Ćwiczenie nr 3: przysiady

Wykonuj je z wyprostowanymi do przodu rękoma. Pilnuj też, aby nie odrywać pięt od podłoża i by kolana nie wychodziły poza linię palców u stóp. Zrób 3 serie po 16 powtórzeń.

Ćwiczenie nr 4: wymachy nóg w pozycji klęczącej

Uklęknij, podeprzyj się rękami z przodu. Prostuj nogę zgiętą w kolanie, kierując ją do góry i do tyłu. To samo ćwiczenie wykonuj unosząc zgiętą pod kątem 90 stopni nogę w bok. Aby ćwiczenie było skuteczniejsze możesz je robić z 2 lub 4 kilogramowymi obciążnikami zapinanymi wokół kostek. Wykonaj 3 serie po 20 powtórzeń na każdą ze stron.

6 porad jak ćwiczyć, by nogi były idealne!

Ćwiczenie nr 5: ćwiczenie na wewnętrzną stronę ud

Połóż się na boku. Nogę, która leży na podłodze wysuń do przodu, podciągnij do góry palce. Unoś ją rytmicznie i powoli opuszczaj. Zrób 3 serwie po 10 lub 15 powtórzeń.

Ćwiczenie nr 6: każdy trening siłowy zakończ ćwiczeniami aerobowymi

Najlepsze efekty wyszczuplenia ud uzyskasz ćwicząc na stepperze. To on najintensywniej angażuje do pracy ich wszystkie partie mięśniowe. Jeśli nie masz steppera, świetnie sprawdzi się też jazda na rowerze stacjonarnym lub szybki marsz na bieżni. Trening aerobowy powinien trwać minimum 30 minut.

Czego nie wolno jeść przed treningiem?

Jak ćwiczyć na maszynie Adductor?
SKOMENTUJ (1)
KOMENTARZE (1)
Adranna/3 dni temu
Z tego co wiem to najważniejsze jest aby dobrze rozłozyć wysiłek i kalorie tak aby najwięcej ćwiczyc wtedy kiedy palimy tłuszcz a nie cukier. W książce Odchudzanie z elementami fizjologii i biochemii jest to ładnie opisane. Do wakacji coraz bliżej a wiem po sobie , ze jak sie chce to mozna ładnie schudnąc