POLECAMY

Oto najlepsze ćwiczenia na uda i pośladki! Wszystko w zaledwie 10 minut dziennie

Wystarczy 10 minut ćwiczeń, by ujędrnić mięśnie tych części ciała. Połącz trening z dietą, a wkrótce z dumą założysz szorty!

Agata Bernaciak / 11 miesięcy temu
Oto najlepsze ćwiczenia na uda i pośladki! Wszystko w zaledwie 10 minut dziennie fot. Fotolia

Jeśli te dwie części ciała obrosły tłuszczykiem i pokryły się pomarańczową skórką, nie wpadaj w panikę. Oto 4 ćwiczenia na uda i pośladki, które pomogą szybko zlikwidować problem! Ujędrnią mięśnie, uniosą pupę i poprawią krążenie w nogach! Cały trening zajmuje tylko 10 minut.

Jak wykonywać ćwiczenia na uda i pośladki?

Trenuj co 2. dzień. Każdy trening zacznij od 3-minutowej rozgrzewki (podskoki, przysiady). Wszystkie ćwiczenia powtórz 20 razy – to jest jedna seria. W pierwszym tygodniu zrób 2 serie, a w następnych po 3 serie ćwiczeń.

Ćwiczenie na uda i pośladki nr 1

Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż ciała. Ugnij nogi i oprzyj prawą stopę płasko na podłodze. Lewą połóż na prawym kolanie. Unieś biodra, aż tułów i udo utworzą linię prostą. W górze napnij mocno prawy pośladek. Wytrzymaj chwilę i opuść. Zrób całą serię najpierw jedną, potem drugą nogą.

Propozycja na uda i pośladki nr 2

Uklęknij i oprzyj przedramiona na podłodze. Napnij mocno pośladek i unieś ugiętą lewą nogę, celując stopą w sufit. Wytrzymaj chwilę i opuść. Zrób całą serię najpierw jedną, potem drugą nogą. Staraj się nie poruszać tułowiem – pracują tylko nogi.

Ćwiczenie na uda i pośladki nr 3

Stań w szerokim rozkroku, palce stóp skieruj na boki. Dłonie złącz na wysokości klatki piersiowej. Zrób przysiad, opuszczając biodra najniżej jak możesz. Na zmianę unoś lewą i prawą piętę, opierając się tylko na palcach. Jeśli ciężko ci zachować równowagę, połóż dłonie na kolanach, ale nie opieraj się na nich zbyt mocno. Zrób po 20 powtórzeń każdą nogą.

15 produktów zakwaszających organizm

Ćwiczenie na pupę i uda nr 4

Połóż się na brzuchu i podłóż dłonie pod czoło. Ugnij nogi, rozstaw kolana na boki i złącz pięty. Unieś nieco głowę, napnij pośladki i podciągnij pięty najwyżej jak możesz. Wytrzymaj chwilę i opuść. Powtórz jeszcze 19 razy.

napisane na podstawie artykułu zamieszczonego w magazynie Vita

 

 

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (6)
/11 miesięcy temu
nawet zwykłe wchodzenie po schodach można obrócić na korzyść... pośladków :) i spalać tkankę tłuszczową w ciągu dnia na bieżąco. do tego iqgreen i zdrowe odżywianie i można rzeźbić sylwetkę :)
/11 miesięcy temu
Prawda jest taka,że to wszystko wymaga czasu i poświęcenia i nie ma co się oszukiwać. Ja sama odchudzałam się 6 miesięcy, zrzuciłam 13 kg prawie. Jadłam co trzy godziny, posiłki różnorodne, samo ich przygotowanie jest czasochłonne, do tego suplementacja, ja brałam therm line hydrofast który można w aptece kupić, jest z samych ziół, do tego trzy razy siłownia i raz basen. To wykańczające ale warto.
/11 miesięcy temu
Ja najpierw musiałam pozbyć się sporej ilości kilogramów, które mi się przez lata odłożyły. Poszło szybko i sprawnie, bo wspomogłam się spalaczem tłuszczyku o nazwie African Mango, namówiła mnie do niego znajoma. Potem przyszedł czas na rzeźbienie sylwetki:) A o wspomnianym preparacie poczytacie na stronie producenta: tnij.org/5z59lxs )
POKAŻ KOMENTARZE (3)