3 najlepsze ćwiczenia na jędrną pupę!

Wcale nie musi być szczupła, by przyciągać spojrzenia. Cały sekret tkwi w tym, by była kształtna!

Najlepsze 3 ćwiczenia na pośladki!

Jennifer Lopez jest tak dumna ze swoich pośladków, że ubezpieczyła je na 300 milionów dolarów. Dobrze wie, że są jedną z najseksowniejszych części jej ciała.


 

 

W przypadku innych kobiet jest podobnie, ale pod jednym warunkiem: muszą być jędrne i zaokrąglone. A to możesz osiągnąć dzięki naszym ćwiczeniom na pośladki!

Jak wyrzeźbić pośladki?

Wystarczą 3 ćwiczenia, które już po 3 tygodniach przyniosą pierwsze efekty: uniosą pośladki i sprawią, że będą okrąglejsze.

 

Zobacz także: ćwiczenia na zgrabne pośladki i uda

Jeżeli trening połączysz z regularnym napinaniem pośladków (rób to zawsze, gdy stoisz – mocno napnij mięśnie i wytrzymaj najdłużej jak możesz; powtarzaj z krótkimi przerwami aż do zmęczenia mięśni) i wchodzeniem po schodach, efekt będzie jeszcze lepszy.

Jak wykonywać ćwiczenia na pośladki?

  • Trenuj co drugi dzień
  • Zrób po 2–3 serie każdego ćwiczenia. Między seriami zrób najwyżej 30-sekundową przerwę
  • Oprócz wykonywania opisanych ćwiczeń staraj się jak najczęściej napinać pośladki (np. stojąc na przystanku)

Dowiedz się więcej:

Te ćwiczenia czynią cuda! 30-minutowe ćwiczenia na zgrabne pośladki
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (36)
/przedwczoraj
Ja nad moimi pośladkami pracuję już od kilku lat. Tak naprawdę efekty treningowe bardzo łatwo jest zgubić, jeśli zaprzestanie się regularnych ćwiczeń. Po prostu trzeba stale dbać o jędrność i elastyczność pośladków
/przedwczoraj
Dobrym i prostym sposobem na jędrną pupę są ćwiczenia takie jak przysiady, wypady, wznosy nóg... Raczej dieta pełni tu funkcję pomocniczą.
/przedwczoraj
A czy znacie jakieś proste sposoby na zgrabne pośladki bardziej skupiające się na diecie niż na treningach?
POKAŻ KOMENTARZE (33)