POLECAMY

Odstające i kształtne pośladki to marzenie (prawie) każdej kobiety! Mamy dla was 3 najlepsze ćwiczenia na jędrną pupę

Wcale nie musi być szczupła, by przyciągać spojrzenia. Cały sekret tkwi w tym, by była kształtna!

Agata Bernaciak / 2 miesiące temu

Ćwiczenia na pośladki to jedne z najczęściej wykonywanych ćwiczeń, bo praktycznie każda kobieta chce mieć odstające i jędrne pośladki. Jeżeli chcecie popracować nad tą partią mięśniową, to będziecie musiały uzbroić się w cierpliwość, ale już po 4-6 tygodniach regularnych treningów zauważycie pierwsze efekty.

Mamy dla was łatwe i skuteczne ćwiczenia na pośladki. Sprawdziłyśmy je na własnej skórze!

Najlepsze ćwiczenia na pośladki!

Najlepsze ćwiczeni na pośladki pozwalają w błyskawicznym tempie poprawić wygląd tej części ciała. Jennifer Lopez jest tak dumna ze swoich pośladków, że ubezpieczyła je na 300 milionów dolarów. Dobrze wie, że są jedną z najseksowniejszych części jej ciała.

Wystarczą tylko 3 ćwiczenia, które już po 4 tygodniach przyniosą pierwsze efekty - uniosą pośladki i sprawią, że będą okrąglejsze.

Jeżeli trening połączysz z regularnym napinaniem pośladków (rób to zawsze, gdy stoisz – mocno napnij mięśnie i wytrzymaj, najdłużej jak możesz i powtarzaj z krótkimi przerwami aż do zmęczenia mięśni) i wchodzeniem po schodach, efekt będzie jeszcze lepszy.

Jak wykonywać ćwiczenia na pośladki?

  • Trenuj co drugi dzień
  • Zrób po 2–3 serie każdego ćwiczenia
  • Między seriami zrób najwyżej 30-sekundową przerwę

Przysiady w błyskawicznym tempie modelują pupę i uda. Jak wykonywać je prawidłowo?

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (38)
/2 miesiące temu
Regularnie wykonuję te ćwiczenia na pośladki i faktycznie działają :)
/7 miesięcy temu
Zgadzam się z jedną z przedmówczyń, że w domu nie osiągnie się takich efektów jak w profesjonalnym klubie. Chodzę już kilka miesięcy do fitcurves i ładnie wyrzeźbiły mi się mięśnie. Wcześniej próbowałam w domu przysiadów, wykroków, skakanki i rowerka stacjonarnego, ale oprócz tego, że nadmiernie rozbudowały mi się łydki, większych efektów nie było. Teraz widzę różnicę na całym ciele.
/7 miesięcy temu
Ja nad moimi pośladkami pracuję już od kilku lat. Tak naprawdę efekty treningowe bardzo łatwo jest zgubić, jeśli zaprzestanie się regularnych ćwiczeń. Po prostu trzeba stale dbać o jędrność i elastyczność pośladków
POKAŻ KOMENTARZE (35)