POLECAMY

Tabletki Cilest

Bazia19
napisał/a: Bazia19, 2010-07-02 21:29
Witam mam pytanko od 1.5 roku biorę tabletki antykoncepcyjne Ciles przytyłam po nich 5 kg czy jak zazywa sie tabletki jest mozliwosc ze sie schudnie??
megan575
napisał/a: megan575, 2010-07-02 22:34
Każdy inaczej reaguje na tabletki antykoncepcyjne jedna przytyje jedna schudniaa trzecią możestrasznie boleć głowa tutaj nie ma regóły
agneszakrzewska
napisał/a: agneszakrzewska, 2010-07-02 22:45
ja brałam cilest 8 miesięcy i nie tyłam nic,dopiero jak przestałam brać to przytyło mi sie 5 kg
kapliczka
napisał/a: kapliczka, 2010-07-02 23:30
ja znowu słyszałam że tabletki nie mają wpływu na tycie, tylko na zatrzymywanie wody w komórkach, coś w tym jest bo i przyczyniają się do powstawania cellulitu
mnonka
napisał/a: mnonka, 2010-07-02 23:35
każdy organizm inaczej reaguje - niestety jedni tyją inni nie
madziara280
napisał/a: madziara280, 2010-07-02 23:37
ja też brałam te tabletki 3lata temu!po 8 ms musiałam je odstawić bo miałam straszne bóle głowy!i nic więcej(czasem zmiana humoru)ale nie przytyłam!myślę że zależy w dużej mierze od organizmu kobiety a każdy inaczej reaguje!jedni tyją po tabletkach!a drugie nic się nie dzieje!teraz biorę novynette i odpowiada!i najważniejsze że nicnie odczuwam!pozdrawiam
madziara280
napisał/a: madziara280, 2010-07-02 23:40
ja też brałam te tabletki 3lata temu!po 8 ms musiałam je odstawić bo miałam straszne bóle głowy!i nic więcej(czasem zmiana humoru)ale nie przytyłam!myślę że zależy w dużej mierze od organizmu kobiety a każdy inaczej reaguje!jedni tyją po tabletkach!a drugie nic się nie dzieje!teraz biorę novynette i odpowiada!i najważniejsze że nicnie odczuwam!pozdrawiam
koralikxxx
napisał/a: koralikxxx, 2010-07-03 15:33
Ja brałam bardzo krótko te pigułki, ponieważ źle się po nich czułam i brzuch mi się robił jak balon.
sylciar
napisał/a: sylciar, 2010-07-04 12:49
ja kiedys brałam Cilest nie przytyłam po nich ale przez prawie rok po odstawieniu staraliśmy się o dzidziusia i w koncu sie udało.Zreszta kazdy organizm jest inny.jesli zle sie czujesz i uwazasz ze zbyt duszo i szybko po nich tyjesz idz do lekarza zeby ci zmienił tabletki.
napisał/a: poka, 2010-07-05 09:04
na każdego tabletki antykoncepcyjne działają inaczej!moja znajoma brała Cillesa i jej urósł biust więc ja też zaczęłam je brać licząc na podobny efekt. Nie udało się!!!ja po nich nawet spadłam z wagi a biust nawet ni drgną!