POLECAMY

POCZĄTEK ODCHUDZANIA-JAK SCHUDNĄC

napisał/a: madzia2526, 2010-04-27 12:54
djfafa napisal(a):Sam Atkins uwazał że nie jest ona zdrowa i nie dla każdego, więc co ja mogę.
A tak poważnie, oczywiście stosowana przez krótki okres nie powinna zaszkodzić, a wyraźna poprawa w spadku wagi powinna być.
Wiesz kwestia ilę chcesz schudnąć, no i mało napisałaś o sobie aby Ci konkretnie coś doradzić.
ps. I bez Pan proszę :)

Mam 30lat 60 kg i 170 cm wzrostu. Do tej pory schudłam 8 kg stosując się do Waszych wskazówek. Zależy mi jeszcze na 5kg spadku wagi( i braku efektu jo- jo!!!). Co do alergii to miałam robione testy ale uczulam się na nowe rzeczy, więc eliminacja jest konieczna!!!! Do tej pory mój jadłospis składał się głównie z warzyw, owoców i białek. Ostatnio zauważyłam też,że waga spada wolniej- czy to normalne? Dużo spaceruję i troche jeżdżę na rowerze(ale pyłki trochę przeszkadzają:))W równej mierze zależy mi na złagodzeniu alergii, jak i na zdrowym zrzuceniu wagi. Co zrobić, żeby po zakończonej diecie znow nie przytyć??
moderator djfafa
napisał/a: djfafa, 2010-04-27 13:24
Bardzo wolno zwiększać podaż kalorii jezeli byłaś na ujemnym bilansie kalorycznym.
napisał/a: Kira1303, 2010-05-03 22:55
Ja to chyba nie z tej bajki ...
Mam 170 cm i po ciązy oraz rzuceniu palenia(przed ciążą) mam jakies 20 kg nadwagi-lekka ręką....
Pewnie i wiecej możnaby zrzucic...
Niestety rozstepy a wiec co za tym idzie nieestetyczny "pas michaelin" znajdujący sie w obrebie mojego brzucha uniemozliwiaja mi 100% powrót do dawnej sylwetki.
Ale postaram sie zrobic wszystko co w mojej mocy zebym znów mogla patrzec na siebie w lustrze i na fotach...
Macie jakies rady albo pare cieplych słow?
moderator djfafa
napisał/a: djfafa, 2010-05-04 07:51
Jak ruch i dieta?
napisał/a: Kira1303, 2010-05-04 10:04
Ruch-spacery z dzieckiem i latanie po placach zabaw+sprzątanie .Zawsze cos.Staram sie robic spięcia wieczorami i mam rower stacjonarny ale permanentny brak czasu :)
Dieta-bardzo zle.Potrafie cały dzien nic nie jesc albo dokanczac po dziecku a wieczorem jestem tak glodna ze normalnie pochalaniam pol lodowki.
Na dzien dzisiejszy odstawilam pieczywo i napoje gazowane.Słodycze to nie problem-malo jadłam.
Słodzik zamiast cukru to dobry pomysł?Chude mleko,jogurty,ser bialy i płatki na sniadanie.Wiem ze obiad tez powinnam jesc,ale czesto nie mam ochoty na jedzenie.Trzeba sie zmusic :)
Parowar i piec zamiast patelni-tyle wiem :)
moderator djfafa
napisał/a: djfafa, 2010-05-04 10:16
Pierwsze co to oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne np. tutaj:

http://www.odchudzanie.yoyo.pl/kalkulator_zapotrzebowanie_kaloryczne.htm

Następnie musisz pilnować aby jeść mniej niż Ci wyszło np. 15% mniej. Posiłków ma być minimum 5-6, pamiętajac żeby w każdym (lub prawie kazdym) było białko czyli mięso, jaja, ryby, twaróg.
Staraj się dużo ruszać, tyle ile jest to możliwe, jak masz rower to jak położysz dziecko spać to marasz na 20-30 minut pedałowania.
napisał/a: Kira1303, 2010-05-04 10:23
Wyszło mi 2470-15 % i teraz tego pilnowac trzeba :)
Zawsze miałam problem z obliczaniem tych kalorii i pilnowaniem tego wszystkiego.Mam nadzieje ze mi sie uda :)
Dziekuje za rady,zostaje z Wami.
moderator djfafa
napisał/a: djfafa, 2010-05-04 10:27
Można tego się nauczyć, zobaczysz za miesiąc będziesz wiedziała że np. jajko ma ok. 80 kalorii, a na produktach bardzo często napisane jest ile ma kalorii.
napisał/a: Kira1303, 2010-05-04 14:11
Dziecko padło a pierwszy rowerek zaliczony :) 20 min na stacjonarce to zawsze cos:)
A jak zgubic tłuszcz z brzucha?Bo doczytalam sie ze spiecia nie spala tylko kształtuja,a musze je najpierw odsłonic zanim ukształtuje :)
A tak z innej beczki-zupki chinskie i słodzik to przejdą?
napisał/a: Kira1303, 2010-05-04 14:25
A jeszcze mi sie przypomniało-masło czy np.Rama?
Czy moze kompletnie rezygnowac z tego rodzaju tluszczu?A miód?
moderator djfafa
napisał/a: djfafa, 2010-05-04 14:49
Nie ma ćwiczeń na spalenie tłuszczu w jednym miejscu, musisz schudnac "globalnie".
Zupki odpadają, miód to samo, a masła czy margaryny używaj w małej ilości.
napisał/a: Kira1303, 2010-05-04 21:33
Pierwszy dzien za nami.Nie było tak zle.
Nie wiem tylko czy to co uwazam za ok naprawde było :)
Sniadanie-nestle fitness+mleko 2% +rzodkiewki
2 sniadanie-szklanka soku z marchwi+jabłko
Obiad-zupa pomidorowa
Kolacja-grahamka,serek wiejski,sok z marchewki
Dopiero sie wdrazam wiec mam nadzieje ze niedługo uda mi sie jakos tak zbilansowac te posiłki zeby w kazdym bylo to co w danej porze dnia powinno byc :)
A no i kawe wypilam :)