POLECAMY

orbitrek zamiast siłki

napisał/a: majke , 2017-07-06 09:33
hej! mieszkam w takim małym mieście, mamy dwie siłownię, z czego jedna jest okupywana przez specyficzne towarzystwo, a ta druga słabo wyposazona,chodziłam tam już dwa miesiące, ale w sumie to głównie ćwiczyłam na orbitreku i tak sobie myślę,czy sobie nie kupić takiego do domu - chyba mi sie dość szybko zwróci, z tego co patrzę to jest koszt kilku karnetów na siłkę. Czy ktoś ma i może mi powiedzieć na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie?
napisał/a: matyldowka , 2017-07-07 13:04
Ja dokładnie z tego samego powodu zrezygnowałam z siłowni! zamiast miejsca, gdzie można spokojnie poćwiczyć zrobił się z tego klub osiedlowy, niestety nic z tym się nie dało zrobić, bo właściciel to był kumpel tego towarzystwa. Ale na szczęście u mnie w mieście jest dużo siłowni i przeniosłam się do innej ;)

co do orbitreku - zwróć uwagę, żeby nie był zbyt głośny, bo to psuje radość z ćwiczeń ;)
napisał/a: Martaaa32 , 2017-07-15 22:40
orbitrek jak najbardziej, daje extra efekty, ale faktycznie lepiej zainwestować w taki lepszy, żeby był cichy
napisał/a: jgrodzka , 2017-07-24 13:11
Możesz kupić używany, czasem ktoś sprzedaje bo nie ćwiczy, tylko mu zawadza. Ale lepiej żeby była możliwość przetestować zanim zapłacisz :)
napisał/a: kamyki_80 , 2017-07-27 15:28
również wyszłam z tego założenia i zakupiłam zarówno orbitrek jak i rowerek stacjonarny :) efekty zdumiewające, chociaż ciągle brak motywacji ;)
napisał/a: poland03viki , 2017-08-31 11:30
ja wole orbitrek
napisał/a: abcfitness , 2017-09-21 09:50
Czasem nawet, gdy mamy już zakupiony sprzęt, trudno nam znaleźć czas i motywację do regularnych treningów. Najlepszym impulsem do ćwiczeń powinny być dla Ciebie właśnie efekty, które zauważasz. Każdy zgubiony kilogram świadczy o tym, że Twój wysiłek nie idzie na marne i motywuje do dalszych postępów. Spróbuj zwizualizować sobie cel, na przykład poprzez wyobrażenie siebie w sukience o jeden rozmiar mniejszej. Możesz także zastosować system nagród - ulubiony serial dopiero po albo w czasie treningu, nigdy zamiast ;) Świetnie, że wspieracie się wzajemnie na forach takich jak to; korzystanie z doświadczenia innych również mobilizuje do działania i nie pozwala spocząć na laurach.