POLECAMY

Jaki rodzaj ćwiczeń najbardziej polecacie na przyspieszenie spalania tłuszczu?

napisał/a: juka75, 2011-03-12 17:49
Które z ćwiczeń najbardziej wam pomaga w spalaniu nadmiaru tu i ówdzie?
annam88
napisał/a: annam88, 2011-03-12 18:13
Doskonałym ćwiczeniem jest kręcenie hula-hopem. Na początki trudno będzie wykręcić jedno czy dwa kółka, ale z czasem dojdziemy do wprawy. Jeżeli posiadamy zwykły rower, warto raz w tygodniu wybrać się na wycieczkę po okolicznych lasach.

Ważnym ćwiczeniem są tzw. brzuszki, których wykonywanie cudowanie wpływa na nasze mięśnie brzucha. Warto zaopatrzyć się w matę do ćwiczeń, dzięki której nie będziemy się ślizgać po podłodze czy dywanie.

Ćwiczenia aerobowe należy wykonywać po 3-4 serie po 20-30 powtórzeń. Warto wygospodarować sobie 2-3 wieczory w tygodniu po 30-60 min, które zakończymy prysznicem naprzemiennym(zimna-ciepła woda). Do ćwiczeń aerobowych, które możemy wykonywać w domu zaliczamy:

* przysiady (nogi szeroko rozstawione i schodzimy do dołu tak jakbyśmy chcieli usiąść na krześle)
* skłony
* rowerek leżąc na plecach
* wymachy nóg do przodu
karolka2835
napisał/a: karolka2835, 2011-03-13 10:28
Zgadzam się z annam88. Ćwiczenia nie powinny być bardzo obciążające bo za bardzo rozbudujesz mięśnie
mitralna
napisał/a: mitralna, 2011-03-13 14:04
Jeżeli chcemy redukować swoją tkankę tłuszczową, musimy ćwiczyć aerobowo! Po początkowym etapie spalani glikogenu - do ok. 20min, organizm rozpocznie spalanie tłuszczy. Tu znajdujemy również odpowiedź na pytanie dlaczego najkrótszą zalecaną długością ćwiczeń w przypadku odchudzania jest 30 min. Jeżeli ćwiczymy krócej nasz organizm nie zdąży nawet zabrać się za spalanie tłuszczu. Najlepiej więc ćwiczyć 30min lub dłużej - im dłużej tym lepiej.

ALE!!!!!

# Gdy się odchudzamy organizm "zjada" mięśnie. Podczas odchudzania, gdy obniżymy przyjmowane kalorie w celu wywołania ujemnego bilansu energetycznyego (pisałem o tym w poście podstawa odchudzania - bilans energetyczny) nasz organizm aby wyrównać zapotrzebowanie spala nie tylko tłuszcz ale także mięśnie. Ok 45% utraty wagi przy odchudzaniu bez ćwiczeń anaerobowych pochodzić więc będzie z utraty mięśni. Aby temu przeciwdziałać, podczas odchudzania należy wykonywać również ćwiczenia anaerobowe, które powodują wzrost masy mięśniowej, lub przynajmniej utrzymanie jej na niezmienionym poziomie.
# Mięśnie nawet we śnie spalają kalorie. Nasz organizm do samego potrzymania swojego istnienia potrzebuje energii. Mięśnie są jednymi z tych narządów, które potrzebują dużej ilości energii. Jeden kilogram mięśni, aby podtrzymać swoje istnienie potrzebuje ok. 70-100 kalorii na dobę, podczas gdy 1kg tłuszczu zużywa zaledwie 2-5 kalorii. Wniosek jest prosty - im większe mięśnie, tym większe spalanie kalorii, nawet we śnie. Warto więc rozwijać mięśnie, ponieważ pomogą nam one chudnąć oraz pomogą utrzymać szczupłą sylwetkę. Mając większe mięśnie będziemy mogli jeść ciut więcej i nadal pozostać szczupłymi :) Panom ten pomysł na pewno się podoba, umięśniony brzuch i duże bicepsy to marzenie każdego chłopaka. Kobiety choć mogą być bardziej sceptyczne - nie każda chce mieć "pięknie umięśniony kark". Na miejscu pań nie martwiłbym się jednak. Aby rozwinąć duże mięśnie, kobiety muszą ćwiczyć znacznie intensywniej.
ania0719814
napisał/a: ania0719814, 2011-03-13 14:25
napisze tak ,ja sam na ten moment cwicze i staram sie codziennie poswiecic na szybki chod i przynajmniej 30 minut na silowni .cwicze brzuszki na skakance i kilka cwiczen aerobowych oprocz tego chodze na basen na aerobik ale w wodzie jest naprawde super i nie czujesz ze cwiczysz ,kazde cwiczenie wykonuje sie lzej nizeli bys byla na powierzchni.przysiady sklony trucht w miejscu .jest tego bardzo duzo ale to tez zalezy ktora partie ciala chcesz zgubic najszybciej.ja polece ci stronke PAKER.CO.UK znakdziesz tam wszystko czego potrzebujesz a ja sam korzystam z ich pomocy .mozesz zadawac pytania o co tylko chcesz i uzyskasz na odpowiedzi bardzo polecam .
martam2491
napisał/a: martam2491, 2011-03-13 18:53
Wg mnie bieganie pomaga na zrzucenie kilogramów z całego ciała. Moja mama próbowała różnych ćwiczeń, ale bieganie z dobrze dobrana dieta przyniosło największe rezultaty.
ksewus
napisał/a: ksewus, 2011-03-15 13:20
najlepsze jest bieganie bo wtedy pracuja wszystkoe partie ciała
kathiee
napisał/a: kathiee, 2011-03-19 14:48
Ja kiedyś preferowałam jazdę na rowerze i brzuszki - teraz mam lenia do cwiczen