POLECAMY

Jak szybko schudnąć?

napisał/a: mania77770, 2010-05-16 02:46
Mam 169cm wzrostu i waże 72kg.Wagi tej po mnie nie widać aż tak bardzo , jednak odstający brzuszek i troszeczkę za grube uda są moją ciągłą zmorą.
Za niedługo są wakacje a ja chce szybko schudnąć .
Jade na kolonie wokalną , nad morze i naprawde potrzebuje pomocy ;p
Chce zrzucić chociaż 12kg.
Jednak prosze o diety jakoś mniej wyrafinowane jak np .
Sałatka z łososia i ananasa.
W bikini musze dobrze wyglądać!!!
Odrobina pomocy ;p
sylciar
napisał/a: sylciar, 2010-05-16 03:06
Pij duzo wody niegazowanej,ogranicz gazowane napoje,słodycze, jedz mniejsze porcje a częściej,zacznij uprawiać jakiś sport.
dzitka500
napisał/a: dzitka500, 2010-05-16 08:40
chodzenie z kijkami (nie wiem jak sie prawidłowo nazywaja) sa szybka i skuteczna metoda schudnięcia.
napisał/a: kamilainikola1, 2010-05-16 10:14
Nie jeść słodyczy,odżywiać sie racjonalnie,pić dużo wody niegazowanej,3 godziny przed snem nie jeśc.Jakbyś zapisała sie na aerobik lub fitness to na pewno szybciej byś schudła,bo potrzeba też dużo ruchu i silnej woli
iwa643
napisał/a: iwa643, 2010-05-16 10:20
ruszaj się nie jedz słodyczy ,pieczywa białego unikaj jedz błonnik
agneszakrzewska
napisał/a: agneszakrzewska, 2010-05-16 10:32
ĆWICZ -BRZUSZKI ,ROWER I DIETA
Katalina
napisał/a: Katalina, 2010-05-16 17:29
To pytanie powraca jak bumerang. Założę się, że jest ich w archiwum jakieś 10 lekka ręką... Looknij, poczytaj, poznasz recepty.
mnonka
napisał/a: mnonka, 2010-05-16 20:17
szybko się nie da, trzeba to robić z głową, ćwiczyć i przejść na dietę
napisał/a: aneta2010, 2010-05-16 23:20
Polecam diete Zuzla,jeśli ona nie będzie odpowiadać to tak:1.pięć posiłków dziennie 2.cukier i słodycze odstawić 3.białe pieczywo do widzenia 4.ziemniaki tak ale bez mięska jak mięsko to bez ziemniaka 5.makarony do widzenia.wieczorem jeden grejfrut i spać.Ja schódłam tak po pierwszej ciąży przy wzroście 167 ważyłam 68kg po diecie 60kg a poszło mi to w ciągu 1.5miesiąca.Powodzenia.
Joanna8555
napisał/a: Joanna8555, 2010-05-17 11:56
Chcialam zaczac od tego, ze masz prawidlowa wage. jesli schudniesz 12 kilo bedziesz wygladac jak wieszak:)
ja przy wzroscie 165 waze 65kg, jestem szczupla ale mam tez koebiece okraglosci, ktorych nie chcialabym stracic.
ale jesli chcesz szybko, niestety niezdrowo,gwarantuje ze wrocisz do poprzedniej wagi,zrezygnuj z nabialu, miesa, nic smazonego, zero smietany i majonezu, bialego pieczywa, potraw na bazie bialej maki.
kup zielona herbate, ktora pij przed kazdym posilkiem 3- do 5 filiznake bez cukru, aczkolwiek jesli jesz np salatke to nie ma potrzeby.
Ogranicz posilki do 1000 kcal dziennie, spozywajac glownie razowe ciemne pieczywo, surowki, salatki, grilowane lub robione na parze ryby, pij wode z cytryna na czczo po przebudzeniu, w ciagu dnia wode, soki tylko swierze bez dodatku cukru, nie przesadzaj tez z owocami.
Zwroc uwage na indeks glikeminczy spozywanych produktow, uzywaj oliwy z oliwek, dodawaj kileki, pestki z dyni lub siemienia lnianego do salatek, Zapomnij (!) o uzyciu soli(zatrzymuje wode w organizmie) maslo i margaryne tez odstaw.
Komponuj poslki tak zeby zawieraly organiczne warzywa, mieso bylo grilowane lub gotowane, pij duzo plynow i ruszaj sie troszke a GWARANTUJE ZE SZYBKO SPADNIESZ
POWODZENIA :)
paulina804
napisał/a: paulina804, 2010-05-19 21:32
po prostu musisz jeść mniej, zrezygnować ze słodyczy, soli, smażonych potraw, cukru, podjadania wieczorem, napojów gazowanych a jeść więcej warzyw i owoców, gotowanego mięsa i ryby na parze, pić więcej wody mineralnej i ruszać się. i to jest podstawa. ja już dzięki temu schudłam 6 i pół kilo.

dodatkowo wydaje mi się, że za dużo chcesz schudnąć,w twoim przypadku idealna waga to 68-65 kilogramów także masz o wiele mniej do zrzucenia niż 12...
napisał/a: baneta, 2010-05-20 18:42
Spróbuj takiej diety 7-dniowej: http://goodfood.pl/pl/Zdrowie_i_dieta/Diety Znalazłam przy okazji poszukiwań wafelków ryżowych, którymi najłatwiej zastąpić tzw.chrupacze typu chipsy.
U mnie się sprawdziła, schudłam 6 kilo!Trzeba tylko ściśle trzymać się wytycznych i dodatkowo intensywnie ćwiczyć. Jeśli nie aerobik, to bieganie i basen. Trzymam kciuki :)