POLECAMY

Jak sie pozbyc tłuszczu z ramion i brzucha???

napisał/a: kredka_do_ust, 2008-07-05 20:26
Moj problem polega na tym, ze mam zgrabne nogi, nad pupa pracuje(efekty juz zaczynaja byc widocze ;)) ale niestety mam naprawde OGROMNY brzuch( robilam kiedys brzuszki ale odradzam je tym dziewczyna ktore chca sie pozbyc tluszczu, poiewaz one tylko miesnie wyrabiaja) oraz ramiona jak u faceta, wielkie, cale w tluszczu :(
mozecie mi poradzic jakies cwiczenia ktore pomagaja sie pozbyc tluszczu z moich gorszych partii ciala :)
tylko prosze was o takie ktore nie wymagaja zadnych przyzadow do cwiczen bo ich nie posiadam ;p
z gory dzieki
napisał/a: ~tervita, 2008-07-05 21:17
Ja polecam dużo tańca :) też w końcu ruch ....:) odpowiednia dieta ...ograniczenie jedzenia ...pić wode nie gazowanom ..ćwiczyć różnego rodzaju skrętoskłony .i niestety ale brzuszki również mieśnie sie wyrabiaja ale i spalasz tkankę tłuszczową ..i bieganie :)
napisał/a: maczek8, 2008-07-07 00:57
bardzo fajne zestawy ćwiczeń dobrze opisane - zwłaszcza na co pomagają :) - możesz znaleźć tutaj
napisał/a: nikita2, 2008-07-19 16:39
jest taki zestaw ćwiczeń Szóstka Weidera
Aerobiczna "szóstka" Weidera. Jest to Zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywane w celu spalenia tkanki tłuszczowej zalegającej w ich obrębie oraz do znacznego wzmocnienia wszystkich mięśni brzucha.
Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się jedno po drugim bez żadnych przerw na rozluźnienie mięśni "szóstka" składa się z sześciu ćwiczeń następujących po sobie. Najważniejszym elementem każdego powtórzenia jest moment zatrzymania ruchu w momencie maksymalnego napięcia mięśni na 2-3 sek. Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się na płaskim podłożu (materac lub dywan) bez żadnych specjalnych urządzeń i przedmiotów przez sześć tygodni. W końcowy okresie programu (piąty, szósty tydzień) należy zwrócić szczególną uwagę na to by całościowy trening dzienny nie przekroczył 25min. W przypadku takiego zagrożenia należy skracać do minimum ruch w czasie powtórzeń, powtórzeń nie moment zatrzymania 2-3 sek. W momencie napięcia maksymalnego.
Cykl ćwiczeniowy obejmuje wykonywanie 6-ciu ćwiczeń jako jednej serii. Jednak ilość serii i powtórzeń w seriach zmienia się w miarę upływu dni realizacji całego programu.

1 dzień - 1 seria po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
2, 3 dzień - 2 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
4, 5, 6 - dzień - 3 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
7, 8, 9, 10 - dzień - 3 serie po 8 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
11, 12,13, 14 - dzień - 3 serie po 10 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
15, 16, 17, 18 - dzień -3 serie po 12 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
19, 20, 21, 22 -dzień 3 serie po 14 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
23, 24, 25, 26 - dzień 3 serie po 16 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
27, 28, 29, 30 - dzień 3 serie po 18 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
31, 32, 33, 34 - dzień 3 serie po 20 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
35, 36, 37, 38 - dzień 3 serie po 22 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
39, 40, 41, 42 - dzień 3 serie po 24 powtórzeń w każdym ćwiczeniu

Gwarancją całego sukcesu, czyli otrzymanie po sześciu tygodniach wymaganego efektu jest dokładne wykonywanie wszystkich ćwiczeń i bezwzględne ćwiczenie każdego dnia od chwili rozpoczęcia programu. Każdy dzień ma swoją wartość dla motorycznego pobudzenia mięśni brzucha tak, aby nie miały one większej przerwy niż jednodniowa, w innym przypadku zostanie przerwane ich długotrwałe obciążenie, co nie rokuje uzyskania oczekiwanego wyniku końcowego.

ps
już po 2 tygodniach widać świetne efekty!!!!!
napisał/a: joan, 2008-08-10 09:02
kredka_do_ust napisal(a): ramiona jak u faceta, wielkie, cale w tluszczu :(
mozecie mi poradzic jakies cwiczenia ktore pomagaja sie pozbyc tluszczu z moich gorszych partii ciala :)
tylko prosze was o takie ktore nie wymagaja zadnych przyzadow do cwiczen bo ich nie posiadam ;p
z gory dzieki


Polecam pływanie, świetnie rzeźbi ramiona a tłuszcz ginie z każdą długością basenu/jeziora
napisał/a: Cosmogirl83, 2008-08-12 14:55
nikita:) napisal(a):jest taki zestaw ćwiczeń Szóstka Weidera
Aerobiczna "szóstka" Weidera. Jest to Zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywane w celu spalenia tkanki tłuszczowej zalegającej w ich obrębie oraz do znacznego wzmocnienia wszystkich mięśni brzucha.
Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się jedno po drugim bez żadnych przerw na rozluźnienie mięśni "szóstka" składa się z sześciu ćwiczeń następujących po sobie. Najważniejszym elementem każdego powtórzenia jest moment zatrzymania ruchu w momencie maksymalnego napięcia mięśni na 2-3 sek. Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się na płaskim podłożu (materac lub dywan) bez żadnych specjalnych urządzeń i przedmiotów przez sześć tygodni. W końcowy okresie programu (piąty, szósty tydzień) należy zwrócić szczególną uwagę na to by całościowy trening dzienny nie przekroczył 25min. W przypadku takiego zagrożenia należy skracać do minimum ruch w czasie powtórzeń, powtórzeń nie moment zatrzymania 2-3 sek. W momencie napięcia maksymalnego.
Cykl ćwiczeniowy obejmuje wykonywanie 6-ciu ćwiczeń jako jednej serii. Jednak ilość serii i powtórzeń w seriach zmienia się w miarę upływu dni realizacji całego programu.

1 dzień - 1 seria po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
2, 3 dzień - 2 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
4, 5, 6 - dzień - 3 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
7, 8, 9, 10 - dzień - 3 serie po 8 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
11, 12,13, 14 - dzień - 3 serie po 10 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
15, 16, 17, 18 - dzień -3 serie po 12 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
19, 20, 21, 22 -dzień 3 serie po 14 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
23, 24, 25, 26 - dzień 3 serie po 16 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
27, 28, 29, 30 - dzień 3 serie po 18 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
31, 32, 33, 34 - dzień 3 serie po 20 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
35, 36, 37, 38 - dzień 3 serie po 22 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
39, 40, 41, 42 - dzień 3 serie po 24 powtórzeń w każdym ćwiczeniu

Gwarancją całego sukcesu, czyli otrzymanie po sześciu tygodniach wymaganego efektu jest dokładne wykonywanie wszystkich ćwiczeń i bezwzględne ćwiczenie każdego dnia od chwili rozpoczęcia programu. Każdy dzień ma swoją wartość dla motorycznego pobudzenia mięśni brzucha tak, aby nie miały one większej przerwy niż jednodniowa, w innym przypadku zostanie przerwane ich długotrwałe obciążenie, co nie rokuje uzyskania oczekiwanego wyniku końcowego.

ps
już po 2 tygodniach widać świetne efekty!!!!!



Super, a znasz coś takiego na pupę???
napisał/a: mmaestrina, 2008-12-12 01:30
A Może Zapisz Się Na Aqua Aerobic?
napisał/a: pluszak1, 2008-12-12 02:05
Nikita juz odpowiedziala ,6w ,jest najlepsze sam zrobilem na niej brzuszek :)
nie wiem czy mozna wklejac linki ,ale dam
http://pl.youtube.com/watch?v=PT6AYdQ2sNY&feature=related
napisał/a: wow, 2010-09-29 13:56
A jakieś zabiegi wspomagające spalanie tłuszczu możecie polecić? Ale chodzi mi o takie skuteczne, które naprawe dają efekty. Wiekszośc zabiegów owszem wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej, ale na dobrą sprawę nie tylko nieliczne działają znakomicie.
napisał/a: Nneka, 2010-09-30 12:54
Jedną z najlepszych i najmniej inwazyjnych metod liposukcji jest duolipo. Duo - bo łączy dwie inne metody: smartlipo i vibrolipo. Końcówka z Vibrolipo usuwa tłuszcz, a kaniula ze Smartlipo wyrównuje powierzchnię skóry i zamyka naczynia krwionośne. Po zabiegu nie występują obrzęki, a powrót do codziennych czynności jest praktycznie natychmiastowy. Więcej możesz sobie poczytać na stronie kliniki która wykonuje duolipo:
http://www.iqmedica.pl/duolipo,p157.html