POLECAMY

Jak schudnąć 15 kg ?

napisał/a: szulczyk , 2012-09-20 08:09
Witam

Waże 96 kg a powinienem wg BMI :78-80 jak schudnąć przynajmniej 10 kg ?iśc do dietetyka?
napisał/a: ~gość , 2012-09-20 20:34
szulczyk, za mało napisałeś o sobie. Facet szybciej od kobiet gubi kilogramy. Kiedy ja schudłam 13kg mąż pijąc piwa w tym samym czasie schudł ponad 20. Przede wszystkim unikaj prostych węglowodanów (makarony, biały ryż, białe pieczywo), zastąp je pełnoziarnistymi rzeczami. Bez problemu teraz kupisz brązowy ryż czy makaron pełnoziarnisty. Pieczywo też pełnoziarniste tylko na śniadanie. Kolacje staraj się jeść białkowe. Jedz małe porcje ale częściej.

Kup pulsometr i biegaj/ ćwicz w swoim "zakresie" - http://aktywni.pl/aktualnosci/strefy-treningowe-jak-skutecznie-spalac-/
Ćwicz systematycznie ale nie codziennie - organizm musi mieć czas na odpoczynek. Staraj się urozmaicić ćwiczenia (w jednym dniu bieganie w innym basen, aerobowe, ćwiczenia w domu, ćwiczenia rozciągające itd.).
napisał/a: pati00-a , 2012-09-21 10:26
Ja byłam na diecie od Dietetyka, 1200 kcal. Byłam u Niego osobiście, zapłaciłam kupę kasy... Fakt faktem schudłam na niej 8 kg. Ale przytyłam później 16... ;/ Próbowałam też innych sposobów... Jakieś herbatki, plastry, urządzenia do zwalczania tłuszczu itp itd. Boże jaka to była katorga... Aż kiedyś Mama przywiozła mi ze Szwecji tabletki [Mod: reklama usunięta]. Nie wierzyłam w nie... Miałam takie samo nastawienie jak Ty teraz... Pomyślałam, że tabletki jak każde... Naciąganie ludzi i tyle, ale juz bylam taka gruba ze pomyslalam ze i tak nie mam nic do stracenia . Po 2 miesiącach schudłam 16 kg. Już je odstawiłam. Efektu jojo brak :) Cieszę się strasznie, że udało mi się schudnąć. Nie zawsze warto oceniać wszystko stereotypowo :)
napisał/a: sorrow , 2012-09-21 13:02
No masz... a może trochę więcej niż dwa miesiące temu pisałaś, że nie możesz schudnąć i szukasz tabletek z USA. To wtedy zaczęłaś łykać te tabletki od mamy? Jeśli tak, to chyba stanowczo za krótko, żeby oceniać efekt jojo, bo nawet miesiąca bez nich nie jesteś.
napisał/a: Mariola_K , 2012-09-27 20:51
Na pewno dobrym rozwiązaniem nie jest głodzenie się! To może pomóc, ale tylko na chwilkę, a potem i tak zazwyczaj się wraca do poprzedniej wagi czasami jeszcze z dodatkowymi kilogramami. Musisz przyjąć inny styl życia. Nie traktuj odchudzania jak jakiegoś przymusu, czy tez męczarni, która będzie trwała do jakiegoś czasu. Jeśli się przyzwyczaisz to polubisz dietetyczne jedzenie bo jest bardzo smaczne, tylko trzeba mieć dobre pomysły i przepisy. Taka kuracja powinna trwać przez całe życie. Mnie teraz już nawet nie ciągnie do Fast-foodowego jedzenia, bo potrafię robić smaczniejsze rzeczy od których nie przytyję i na dodatek jestem zdrowsza. Gotowanie jest dość pracochłonne, a jeśli zainwestujesz w pomoc kuchenną np. w postaci speedcooka (u mnie się sprawdza) to będzie dużo łatwiej. Oprócz tego jest on trwały i polskiej produkcji, mnie nie zawiódł. Dodatkowo możesz korzystać z książki kucharskiej w formie elektronicznej, która podpowie Ci jak smacznie przyrządzić niskokaloryczne obiady, czy świeże soki i koktajle.
maja20
napisał/a: maja20 , 2012-10-03 11:40
No, akurat tyle samo schudłam w zeszłe wakacje (w 3miesiące) MŻ i WR - tym bardziej, że zaczynasz od większej wagi, więc kilogramy pójdą szybko, tylko trzeba dużo silnej woli;) poczytaj sobie trochę o najczęstszych błędach w odchudzaniu [REKLAMA USUNIĘTA]

Pozdrawiam i czekam na jakieś wieści, czy coś ruszyło
napisał/a: Mariolven , 2012-10-03 13:52
ja się stosowałam tylko do zasady "jedz mniej kalorii niż Twoje ciało spala" :) jadłam węglowodany, jasne pieczywo i każde normalne jedzenie dostępne w sklepie, nie odmawiałam sobie niczego ale po prostu nauczyłam się liczyć kalorie względem swojego zapotrzebowania.

dziewczyny! jak też macie problem ze schudnięciem to napiszcie do mnie tutaj na forum wiadomość prywatną, chętnie pomogę :) schudłam 28kg w 6 miesięcy :)

pozdrawiam
napisał/a: Gaius_Publius , 2012-10-04 13:02
Trochę mało danych podałeś jak na fachową poradę. Mógłbym Ci coś ogólnego zaproponować. Przede wszystkim spójrz w lustro i zobacz które partie ciała możesz przekształcić z tłuszczu w mięśnie. Jeśli nogi, to rower/bieganie, jeśli brzuch - brzuszki/a6w itp. Musisz dobrze dobrać ćwiczenia fizyczne i zacząć je wykonywać bardzo regularnie. Do tego 0 słodyczy - przerzuć się na owoce. Nie jedz też zbyt późno, bo od nocnego podjadania przybiera się sporo na wadze. Z napojów wykreśl to co gazowane i kolorowe. Najlepiej pij wodę. Wybierz taką, która ma optymalną ilość minerałów i jest najzdrowsza. W Warszawie możesz się przerzucić na wodę miejską, na pewno Ci nie zaszkodzi a dodatkowo sporo zaoszczędzisz;). Myślę, że już po miesiącu restrykcji będzie widoczny efekt.
napisał/a: Oczarovana_pl , 2012-10-16 18:19
Odchudzanie to nie taka prosta sprawa. Na początek warto udać się do dietetyka, który ułożył by specjalną dietę dla ciebie. Pokazał jak się odżywiać, co jeść, a czego unikać. No i trzeba ćwiczyć, bez tego ani rusz. Według mnie ćwiczenia to podstawa. Można też dodatkowo sięgnąć po jakieś suplementy wspomagające odchudzanie.
napisał/a: karolina323 , 2012-10-23 17:53
Zacznij jeść regularniej: co 3 godziny - 5 mniejszych posiłków
Między posiłkami warzywa i owoce!
Wystrzegaj się wszelkiego rodzaju słodyczy itp.
Pij dużo wody.
Nie jedz pod godz 19.
napisał/a: tereska_d , 2012-11-14 11:18
Ja sama odchudzałam się z 10 lat, i z marnymi efektami,dopiero jak zapisałam się do indywidualnego dietetyka (ja się zapisałam do [reklama usunięta], polecam) to schudłam 18 kg w niedługim czasie.

Teraz już wiem, że dieta i ćwiczenia muszą być dobrane indywidualnie
napisał/a: Gracjani , 2013-02-24 22:58
Unikaj przede wszystkim cukrów i prostych węglowodanów. Jedź tylko po 18. Unikaj produktów pszennych i drożdży.