POLECAMY

Jak powinna wyglądać dieta na jesień?

kentzer1
napisał/a: kentzer1, 2011-09-05 16:56
Nadchodzą jesienne szare dni. Do tego często deszczowe. Ja w taką szarugę uwielbiam chować się pod ciepły kocyk z ciekawą książka w ręku. No ale do tego dochodzą łakocie. Ciepła owocowa herbatka, czekoladka, batonik itp. Czym można zastąpić sobie te smakołyki, by nic się ni odkładało w boczkach=)
marzenkusia
napisał/a: marzenkusia, 2011-09-05 22:02
Powinna zawierać jak najwięcej warzyw i owoców - zapobiegają one też jesiennym chandrom. Tu znalazłam coś ciekawego:)
MamaNaEtacie
napisał/a: MamaNaEtacie, 2011-09-06 01:05
Nie masz problemów z wagą, bo jesteś szczuplutka więc żadne diety cud nie polecam. Jedz tak jak jadłaś dotychczas, zamiast słodkich czy słonych przekąsek polecam mieć koło siebie wodę z cytryną, limonką czy miętą (zapcha cię na chwilę a nie ma kalorii) do tego jedz częściej a mniej wtedy nie będziesz głodna.
Owoce tylko rano, pieczywo ryż makaron pełnoziarniste i polecam na chłodne dni dana z kaszą, bo kasza ma mnóstwo dobroczynnych składników(podnosi odporność) a jest sycąca i ma w miarę mało kalorii(mam na myśłi kaszę gruboziarnistą etc, nie manna:)), zwiększ też ilość zjadanych ryb i jeśli lubisz owoce morza to też polecam. To wysokobiałkowy posiłek więc syci już po niewielkiej ilości a wolno się metabolizuje.
I pij pij pij
martam2491
napisał/a: martam2491, 2011-09-07 18:30
Zastąp samołyki jabłkiem lub marchewką, jedz wafle ryzowe lub płatki Fitella - sa pyszne! albo inne suszone owoce ;)
annam88
napisał/a: annam88, 2011-09-08 12:40
Zdecydowanie soki wyciskane, grejpfrut i cytryna. A co do warzyw duzo selera i pory, w zupach i salatkach.