POLECAMY

dlaczego i tak sie tak czuje?

napisał/a: daria8392 , 2010-11-22 16:50
nie jem chleba (dzisiaj zjadlam kromke czarnego chleba) i ciagle i tak i tak czuje sie taka 'spuchnieta' i nie wiem dlaczego wlasnie :( moze wiecie dlaczego? bo ja juz nie mam pomyslu :(
agatita
napisał/a: agatita , 2010-11-22 17:03
no właśnie ja mam podobnie :( i też sobie z tym nie radzę... czasem mi pomagają mleczne rzeczy:)
marta021087
napisał/a: marta021087 , 2010-11-22 17:31
Pij Activię z danone. Jest dobra i ie masz wrażenia ''nadmuchanego" brzucha. Spróbuj jeść więcej błonnika, jest taki chleb, ma chyba 7 kromek a waży 0.5kg i ma dużo błonnika. Zapomniałam jak się nazywa, ale ma ciemnobrązowy kolor i pakowany jest w grubszej folii. Jak lubisz grube kasze, to także możesz jeść ich więcej, a efekt spuchniętego brzucha powinien ustąpić. Pozdrawiam
napisał/a: dorotka_gda , 2010-11-22 17:34
popieram wypowiedź poniżej .. activia pomaga, dużo moich znajomych ją pije codziennie
napisał/a: asiuleczka_88 , 2010-11-22 17:36
Polecam pić dużo wody i może spróbuj jakiś jogurcik, np. activia.
wosana
napisał/a: wosana , 2010-11-22 18:05
jedz duzo jogortow actiwia
napisał/a: seeya84 , 2010-11-22 22:16
masz za mało błonnika w organizmie- wystarczy zwykły jogurt lub kefir żeby poprawić perystaltykę jelit
kapliczka
napisał/a: kapliczka , 2010-11-22 23:24
puchnie się też od nadmiaru soli, unikaj napojów gazowanych, cukrów prostych, warzyw strączkowych
mrazniewska
napisał/a: mrazniewska , 2010-11-23 09:40
nie jedzenie chleba to za mało wg mnie. Bo jeśli nie jesz białego pieczywa, ale nadrabiasz innymi kalorycznymi potrawami to możesz się tak właśnie czuć a po drugie Twoje samopoczucie zależy od tego w jakiej aktualnie fazie cyklu się znajdujesz. Przed okresem zwykle jest się bardziej spuchniętym.
milady10
napisał/a: milady10 , 2010-11-23 18:58
a moze bierzesz tabletki antykoncepcyjne, po nich ja się podobnie czuje
szalonakisia_1
napisał/a: szalonakisia_1 , 2010-11-23 20:30
Może po napojach gazowanych tak się czujesz.
Polecam jogurty pitne lub activie,na pewno pomoże.