POLECAMY

Czy możecie polecić efektywną dietę?

napisał/a: truskawka90 , 2011-12-09 17:42
justynaJ04
napisał/a: justynaJ04 , 2011-12-09 17:56
Jedzenie 4 lub 5 malych posilkow o tej samej poze bez podjadania 1,5l wody i cherbaty dziala polecam
napisał/a: marzenkusia , 2011-12-09 23:20
Jeść powinno się do 2 godzin po wstaniu pierwszy posiłek, a każdy następny co 3 godziny (łącznie 5). Jedz połowę swojego normalnego posiłku. Odstaw też słodycze i fastfoody. Pij jak najwięcej. Jedz produkty bogate w błonnik.
Chociaż sama dieta nigdy nie przyniesie takich efektów, jak ćwiczenia.
agusiazet
napisał/a: agusiazet , 2011-12-10 13:02
Najlepsza recepta to: mniej żreć! Skutki przynosi wyśmienite:)
napisał/a: jazon , 2011-12-15 10:48
Aqua Bio i Astaksantyna. Dwa produkty dzięki którym schudłem 28 kilogramów w 7 miesięcy i czuję się naprawdę dobrze każdego dnia. www.aj8.pl - tam są wszystkie informacje.
eenax
napisał/a: eenax , 2011-12-15 13:46
Jedyna efektywna dieta to: jeść zdrowo, w rozsądnych ilościach i o stałych porach.

Jeść zdrowo:
- dużo warzyw, owoce zamiast słodyczy, jedzenie jak najmniej przetworzone, (rezygnujemy z smażenia i duszenia jedzenia w śmietanie)
- niełączenie pewnych grup produktów (w ramach rozsądku): białek ze skrobią (np. mięso+ziemniaki), białek z cukrami (słodkie serki) i cukrów z tłuszczami (ciasta)
- pić dużo czystej wody lub lekkich herbat np. zielonej
- jeść kilka ok. 5 posiłków dziennie (ale lekkich i niedużych objętościowo)
- śniadanie powinno się jeść zawsze pełnowartościowe i niedługo po wstaniu
- kolacja powinna być min. 2 godziny przed snem
- ciastka, czekolada i inne przyjemności jemy w rozsądnych ilościach (np. mały kawałek ciasta, kilka herbatników, 3-4 kostki czekolady itp.) i traktujemy to jako osobny posiłek,
- pomiędzy wszystkimi posiłkami robimy średnio 2-3 godzinne przerwy,
- jak głód mocno doskwiera a posiłek był niedawno to sobie można prze chrupać np. ogórka, wypić koktajl z otrębów, płatki pełnoziarniste z otrębów z błonnikiem, itp.
- dużo się ruszamy, jemy spokojnie bez pospiechu dokładnie przeżuwając



Przykładowo:
na I śniadanie jemy: jogurt z muesli (najlepiej niedosładzane) + szklanka soku (owocowego, owocowo-warzywnego lub warzywnego) lub kanapka pełnoziarnista z szynką + sok
na II śniadanie: owoc lub warzywko (banan, pomidorka z bazylią)
lunch: kanapka lub jarzynowa zupka (dla łasuchów to pora na ciacho)
obiad: grillowana pierś z kurczaka + surówka z kapusty
kolacja: jogurt, twarożek z rzodkiewką, kawałek pieczonej ryby