POLECAMY

Chęć podjadania - jak nad nią zapanować?

stazzja
napisał/a: stazzja, 2014-06-02 23:26
Dziewczyny, od jakiegoś czasu chodzę na siłownię, staram się dobrze odżywiać, chodzę na siłownię, ale kiedy jestem w domu, nie mam co robić – podjadam. Mimo że wcale nie mam wielkiej chęci na jedzenie! Jak zwalczyć tę chęć? Bo przez to podjadanie niweluję wszystkie swoje wysiłki :(
Sonia104
napisał/a: Sonia104, 2014-06-02 23:34
niestety mam to samo. najpierw sobie mysle ze jeden kawalek czegos nie zaszkodzi a potem sa wyrzuty sumienia ze jednak mogłam nie jesc. ale czasami udaje mi wytrwać jak pomysle jaki mam cel
napisał/a: m-arta_1234, 2014-06-03 13:08
Postaraj się pamiętać o regularnym spożywaniu posiłków (co 3,5 - 4,5 godziny), to powinno zniwelować uczucie głodu, które może powodować u ciebie podjadanie. A jeśli już rzeczywiście nie możesz się powstrzymać, w ramach przekąski schrup marchewkę, świeżego ogórka czy ostatecznie np. kawałeczek arbuza. Są mniej kaloryczne niż np. pieczywo, wędliny lub ser, więc nie zniszczą efektów twoich ćwiczeń a na pewno zaspokoją chęć podjadania!
abernaciak
napisał/a: abernaciak, 2014-06-04 13:38
Żuj bezcukrową gumę do żucia albo pij jak najwięcej wody czy herbaty. Mi to pomaga! I absolutnie nigdy przenigdy nie oglądaj telewizji w czasie jedzenia, a siedząc przy komputerze staraj się nie mieć nic w zasięgu ręki :)
eenax
napisał/a: eenax, 2014-06-06 16:46
Nie zawsze trzeba mocno z tym podjadaniem walczyć. Czasami wystarczy zmiana tego co podjadamy.

W razie chęci podjadania sięgnąć po marchewkę i bardzo dobrze ja przeżuwać (jest twarda trzeba trochę się namęczyć przy gryzieniu wiec i nie chce się jej jeść dużo i jest zdrowa) czy ogórka który jest baaaardzo mało kaloryczny a zawiera dużo wody i w upały działa wychładzajaco na organizm.