POLECAMY

5 szybkich sposobów na płaski brzuch

Oto 5 dodatkowych sposobów, które nie tylko zmniejszą twój brzuch, ale i optycznie wysmuklą sylwetkę!

5 szybkich sposobów na płaski brzuch fot. Fotolia

1. Dużo pij

To pomoże ci oszukać głód i sprawi, że zjesz mniej. Ponadto odpowiednia ilość płynów zapewnia szybkie tempo przemiany materii, wspomagając odchudzanie.

2. Dostarczaj organizmowi odpowiednią dawkę wapnia i błonnika

Konkretnie 1200 mg wapnia i 30 g błonnika dziennie. Obie substancje pomagają zmniejszyć odkładanie się tłuszczu w okolicach brzucha.

3. Wciągaj brzuch

Staraj się to robić jak najczęściej – w autobusie, siedząc przed telewizorem czy przy biurku, stojąc w kolejce. To najprostsze ćwiczenie wzmacniające mięśnie brzucha.

4. Kręć hula-hop

To doskonała zabawa, która w krótkim czasie zapewni ci talię osy. Pamiętaj, że kółko powinno być dość ciężkie (na początek wybierz ważące ok. 80 dag), a ustawione na podłodze powinno sięgać ci do pasa.

5. Wyprostuj się

To natychmiastowy sposób na optyczne wyszczuplenie sylwetki o 5 kg. Gdy się prostujesz, automatycznie wygładzają się fałdki na brzuchu.

Dowiedz się więcej o szybkich sposobach na płaski brzuch:

na podstawie tekstu zamieszczonego w magazynie Vita

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (13)
/2 lata temu
Brzuch trzeba przede wszystkim ćwiczyć. Niestety nie umiem kręcić hula- hop, tzn. umiem trochę ale tylko w jedną stronę, a trzeba w obie.. Póki co robię 14 min. abs Gackiej albo belly fat destroyer.
/2 lata temu
Dać się przejechać przez walec drogowy.
/3 lata temu
Co za bzdury! Jak ja się wyprostuję i wyprężę, to właśnie wtedy widać, jaki mam brzuch... :-/
POKAŻ KOMENTARZE (10)