POLECAMY

Trwa tylko 30 minut! Zobacz wyszczuplająco-modelujące ćwiczenia na brzuch

Tyle czasu dziennie wystarczy, by ładnie zarysować mięśnie brzucha i spalić znienawidzoną przez wszystkie kobiety oponkę. Zobacz, jakie ćwiczenia na brzuch przynoszą najlepsze efekty!

Ćwiczenia na brzuch powinny być zawsze poprzedzone kilkuminutową rozgrzewką. Najlepszymi ćwiczeniami rozgrzewającymi kompleksowo całe ciało są skręty tułowia, ćwiczenia kardio (marsz, trucht, bieg, pajace), a także podskoki i delikatny stretching. Pamiętaj, że rozgrzewka pomoże ci uniknąć kontuzji i przygotuje ciało do zwiększonej aktywności fizycznej.

Jeśli nie wiesz, w jaki sposób ją przeprowadzić, obejrzyj nasz film. Na początku Alicja z Fitness team Polki.pl pokazuje, jak zrobić rozgrzewkę, a dopiero kolejnym etapem jest zestaw ćwiczeń na brzuch.

Trening wyszczuplająco-modelujący na brzuch krok po kroku: jakie ćwiczenia warto wykonywać?

Ćwiczeniami, które najlepiej rozwijają mięśnie brzucha są wszelkiego rodzaju skręty tułowia (rewelacyjnie rzeźbią mięśnie skośne brzucha), boczne skłony z uniesieniem nogi, a także... różne kombinacje brzuszków, które niestety większość kobiet źle wykonuje... (mowa o brzuszkach klasycznych, brzuszkach z uniesionymi nogami, szybkich spięciach mięśni itp.) .

Alicja pokazuje, jak poprawnie wykonywać ćwiczenia na brzuch, ile powtórzeń robić i na co zwracać szczególną uwagę w trakcie treningu. Jak się okazuje, nie tempo, a technika ma tutaj decydujące znaczenie. Nieodpowiednio wykonywane ćwiczenia na brzuch mogą bowiem doprowadzić do urazów odcinka lędźwiowego i szyjnego kręgosłupa lub mogą prowadzić do dokuczliwego bólu całych pleców.

Jesteś ciekawa, jak wygląda najlepszy trening zawierający w sobie ćwiczenia na brzuch? Zachęcamy do jego wykonania! Po prostu musisz tego spróbować!

Jak często powtarzać trening na brzuch?

W związku z tym, że trening ten nie jest zbyt długi, możesz robić go nawet nawet codziennie. Zanim jednak przystąpisz do działania, pamiętaj o rozgrzewce. Bez niej ani rusz! Mięśnie brzucha to ta grupa mięśniowa, która nie potrzebuje długiego czasu na regenerację. Dlatego nie martw się, że przesadzisz. W zasadzie jest to niemożliwe.

6 najczęściej popełnianych błędów w treningu mięśni brzucha

Jeśli zaś chcesz przyspieszyć proces modelowania sylwetki, odstaw słodycze, słodkie napoje i wysoko przetworzoną żywność. Wtedy nie tylko poczujesz się lepiej, ale skorzysta na tym również cała sylwetka. Przestaniesz cierpieć na wzdęcia i szybciej zauważysz efekty wykonywanych ćwiczeń na brzuch.

Do dzieła!

Trening przygotowała trenerka personalna Alicję Mazurkiewicz.

Filmy Polki.pl Team powstały we współpracy z klubem fitness tylko dla kobiet I love fitness.pl

Zobacz inne trening prowadzone przez Alicję Mazurkiewicz!

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/rok temu
Ja takich wspomagaczy nigdy nie brałam. Ostatnio kupiłam sobie tylko Immuno Colostrum, bo mam problem z motywacja i zresztą często choruję, przez co opuszczam treningi. odkąd go biorę jest lepiej.