Jak zgubić brzuch w miesiąc?

Jeśli weźmiesz się ostro do roboty, za miesiąc nie uwierzysz w to co zobaczysz! Oto porady, jak szybko zgubić wystający brzuszek.

fot. Panthermedia
Masz już dość, że niemal w każdym stroju wystaje ci brzuszek? Mamy dla ciebie propozycję: wstrzymaj się z zakupami odzieżowymi przez miesiąc. Zobaczysz różnicę!

Jak zgubić brzuch w miesiąc?

Określ swój cel i mów w formie dokonanej! Przez 4 tygodnie uzyskasz płaski brzuch. I koniec kropka. Jeśli masz niewielką nadwagę albo po prostu oponkę tłuszczu wokół talii, na pewno ci się to uda! Szybko odkryjesz, że pod warstwą tłuszczyku kryją się mięśnie. Ale nawet gdy twój problem jest nieco większy, trenując z nami, możesz poprawić sylwetkę.

Plan w walce o płaski brzuch na 4 tygodnie

  1. Przekonaj się do regularnych ćwiczeń Mamy dobrą wiadomość – treningi są krótkie. Na pewno znajdziesz 15 minut dziennie na ćwiczenia.
  2. Ćwicz 4 razy w tygodniu (w poniedziałki, środy, piątki i niedziele). Każde ćwiczenie uruchamia mięśnie dolnej i górnej części brzucha, więc ich działanie jest naprawdę szybkie. Trening zajmie ci najwyżej kwadrans, zatem rób go nawet 2 razy dziennie – rano i wieczorem.
  3. W pozostałe dni postaw na ćwiczenia aerobowe, które spalają tłuszcz Najprostsze z nich to szybki marsz. Ćwicz co najmniej 30 minut.
  4. Treningi połącz z dietą opartą głównie na warzywach i owocach Pamiętaj o piciu 1,5 litra płynów dziennie – najlepiej wody.


na podstawie artykułu Katarzyny Gwiazdy/Vita
SKOMENTUJ (45)
Co musisz zrobić by mieć płaski brzuch?
KOMENTARZE (45)
Kocham/2 tygodnie temu
Ćwiczenia i zdrowe odżywianie
lulka/3 miesiące temu
ja w niecałe 3 tygodnie schudłam 4 kilo ćwiczenia i mż czyli mniej żreć nie napychać się na noc kiedyś jadłam kolację i może na pół godziny przed pójściem spać teraz jem ok 17 17-30 ostatni posiłek kładę się spać koło 21 i czuję się świetnienie lekko dobre chęci i przede wszystkim silna wola i dacie radę
lilek /3 miesiące temu
dokładnie ćwiczenia ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia jak widzę te mądre mamuśki które kupują swoim dzieciom chrupki , chipsy i do tego słodki napój to aż się flaki wywracają ale to nie moja sprawa później takie dziecko jako nastolatka ma kompleksy bo jest grube ale , ze ma takie nawyki żywieniowe a nie inne sama z tym nic nie robi tylko na przerwie po zapiekankę leci no i trzeba to czymś zapić ja nie mówię sama mam czasem ochotę na takie niezdrowe jedzenie i czasem się skuszę na hamburgera i cole ale bez przesady swoim dzieciom od małego wpajam nawyki żywieniowe warzywa ,owoce gotowane lub pieczone mięso , ryby i przede wszystkim zero sztucznego jedzenia i słodyczy jeśli już sami pieczemy ciasteczka w domu zamiast cukru miód zdrowsze córa woli do picia wodę mimo tego , ze soki też sama robię z owoców z ogrodu ale cóż mamusie od niemowlaka karmią dzieci sztucznymi obiadkami w słoiczkach bo szybciej bo łatwiej zamiast samej ugotować pyszną zupkę , która wystarczy na 2 dni kiedyś dostałam taki słoiczek z obiadkiem córa nawet tego do ust nie chciała wziąć a i syn tym pluł więc przede wszystkim zdrowe odżywianie do tego jakieś ćwiczenia i będzie po problemie więcej ruchu ktoś napisał , ze w wieku 13 lat grał w klasy na podwórku tak kiedyś było mam 31 lat i moje dzieciństwo to właśnie klasy , dwa ognie , guma do skakania , podchody , ganianego, chowanego , sznur , trzepak itd. itd. a dzisiejsze nastki siedza na fb przed nimi paczka chipsów i gazowany napój od to dzisiejsze życie nastolatek ale to też wina rodziców ja tam swoim dzieciom nie pozwalam siedzieć za długo na kompie ewentualnie na wieczór szybka bajka a tak jak jest pogoda to albo spacer albo inna rozrywka plac zabaw , rower hulajnoga , trampolina można , można wystarczy chcieć
POKAŻ KOMENTARZE (45)