POLECAMY

Tego jeszcze nie było! Te ćwiczenia na brzuch pomogą wam schudnąć w 7 dni

Nie wierzysz? To możliwe. Przedstawiamy wam ćwiczenia na brzuch, których efekty zobaczycie po 7 dniach!

Agata Bernaciak / 4 miesiące temu
Tego jeszcze nie było! Te ćwiczenia na brzuch pomogą wam schudnąć w 7 dni fot. Fotolia

Ćwiczenia na brzuch to ważny element walki o wymarzoną sylwetkę. Przecież umięśniony i płaski brzuch to marzenie wielu kobiet i mężczyzn. Jeżeli chcecie osiągnąć takie efekty, to koniecznie przeczytajcie nasz tekst. 

Wykonując zwykłe ćwiczenia, potrzebujecie co najmniej 6 tygodni, by zobaczyć pierwsze efekty. My mamy dla was coś lepszego - trening, który opracował amerykański naukowiec zajmujący się sportem - dr Tony Catersiano. Ochotniczki testujące ćwiczenia po tygodniu schudły średnio niemal 2 kg i zmniejszyły obwód brzucha o 6 cm! Nasz unikalny program ma tylko jedną wadę - aby osiągnąć szybki rezultat, trzeba ćwiczyć codziennie. Czego nie robi się dla płaskiego brzucha?

Chcesz mieć umięśniony i płaski brzuch? Poznaj najskuteczniejsze ćwiczenia na tę partię ciała!

Ćwiczenia na płaski brzuch dr. Tony'ego Castersiano

Połóżcie się na plecach i unieście ugięte nogi tak, by łydki były równoległe do podłogi. Skrzyżujcie ręce na piersiach. Napnijcie mięśnie brzucha. Robiąc wydech, unieście głowę i górną część pleców (nie przyciągajcie brody do piersi!). Wydychając powietrze, powoli opuśćcie plecy, ale nie opierajcie głowy na podłodze.

  • Powtórzcie co najmniej 20 razy. Przerwijcie, gdy poczujecie napięcie w barkach.

Brzuszki odwrócone dr. Tony'ego Castersiano

Połóżcie się na plecach i przenieście proste ręce za głowę. Dłonie wsuńcie pod jakiś ciężki mebel, np. kanapę. Unieście nogi do pionu i lekko ugnijcie kolana. Napnijcie mięśnie brzucha, dociśnijcie plecy do podłogi i robiąc wydech, unieście biodra o kilka centymetrów. Wraz z wydechem opuśćcie biodra.

  • Zróbcie co najmniej 18 powtórzeń. Przerwijcie ćwiczenie, gdy zaczniecie gwałtownie podrywać biodra w górę.

Trwa tylko 30 minut! Zobacz wyszczuplająco-modelujące ćwiczenia na brzuch

Unoszenie bioder na płaski brzuch

Połóżcie się na prawym boku i podeprzyjcie się na prawym łokciu. Lewą dłoń oprzyjcie na biodrze. Napnijcie mięśnie brzucha. Robiąc wydech, unieście biodra tak, aby ciało utworzyło linię prostą. Wytrzymajcie w tej pozycji kilka sekund i powoli je opuśćcie.

  • Powtórzcie co najmniej 15 razy. Zróbcie trzy serie na prawym, a potem na lewym boku. Przerwijcie ćwiczenie, gdy poczujecie, że nie możecie utrzymać bioder na stałej wysokości.

Kołyska na płaski brzuch w tydzień

Usiądźcie na podłodze i ugnijcie nogi. Unieście stopy i starajcie się utrzymać równowagę, balansując na kości ogonowej. Napnijcie mięśnie brzucha i wyprostujcie nogi, jednocześnie odchylając tułów w tył. Wróćcie do pozycji wyjściowej, ale nie opuszczajcie stóp na podłogę.

  • Powtórzcie co najmniej 8 razy.

Tutaj znajdziecie więcej informacji na temat diety i ćwiczeń na płaski brzuch

Jak ćwiczyć, by brzuch był płaski w 7 dni?

Ten trening jest uzależniony od waszej kondycji. Im jest lepsza, tym dłużej będziecie w stanie ćwiczyć.

  • Każde opisane ćwiczenie powtarzajcie tyle razy, ile zdołacie (jednak nie mniej niż podano przy poszczególnych ćwiczeniach). Potem zróbcie jeszcze 2 serie z taką samą liczbą powtórzeń. Między seriami odpocznijcie 30 sekund.
  • Trening brzucha wykonujcie 3 razy w tygodniu (np. w poniedziałki, środy i piątki). Te ćwiczenia naprawdę przyniosą same korzyści!
  • Oprócz przedstawionego zestawu ćwiczeń codziennie przez 30 minut wykonujcie ćwiczenia aerobowe: marsz, bieganie, jazdę na rowerze itp.
  • Aby zmaksymalizować efekty ćwiczeń, stosujcie dietę opartą na warzywach, chudym mięsie, nabiale i produktach pełnoziarnistych.

Dzięki tej diecie płaski brzuch już za 7 dni!

 

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (246)
/2 godziny temu
DOBRY TRENER TO PODSTAWA : ) ZAPRASZAM SERDECZNIE NA STRONĘ NAJLEPSZEGO TRENERA W POLSCE: wwwigortreneronlinepl
/tydzień temu
Zgrabna sylwetka? Trenuj z wwwigortreneronlinepl a pozbędziesz się kompleksów ;) Ja już to zrobiłam ;)
/tydzień temu
DOBRY TRENER TO PODSTAWA : ) ZAPRASZAM SERDECZNIE NA STRONĘ NAJLEPSZEGO TRENERA W POLSCE: wwwigortreneronlinepl KORZYSTAŁAM I POLECAM NAPRAWDĘ DZIĘKI TEMU CZŁOWIEKOWI ZRZUCIŁAM ZBĘDNE KILOGRAMY I ZACZĘŁAM NOWE ŻYCIE:)
POKAŻ KOMENTARZE (243)