Jak poprawnie wykonywać ćwiczenia z 6 Weidera?

To bardzo popularny system treningowy wykonywany przez ludzi na całym świecie. Jak poprawnie robić poszczególne ćwiczenia z a6w? Zobacz!

Agata Bernaciak / 2 miesiące temu

6 Weidera to system treningowy, w którego skład wchodzi sześć ćwiczeń aerobowych angażujących do pracy głównie mięśnie brzucha. Zdaniem twórcy tego treningu, osoby powtarzające schemat ćwiczeń według przygotowanej przez niego tabeli, w ciągu 42 dni spalą tkankę tłuszczową z tej partii ciała i będą mogły poszczycić się idealnie płaskim i umięśnionym brzuchem.

Na czym dokładnie polega 6 Weidera? Szczegółowe informacje

Jakie ćwiczenia znalazły się w planie treningowym a6w?

Jeśli jesteś ciekawa, jakie ćwiczenia wchodzą w skład tego kontrowersyjnego planu treningowego, koniecznie obejrzyj video fitnessteam Polki.pl. Nasza trenerka Joanna Zając-Borowicka pokaże ci, na jakie części ciała powinnaś zwrócić uwagę podczas poszczególnych ćwiczeń.

Choć wiele osób uważa a6w za jeden z najskuteczniejszych planów treningowych na płaski i umięśniony brzuch, zdaniem Asi ćwiczenia te są bardzo monotonne i nie do końca spełniają swoją rolę. Ćwicząc codziennie, każdego dnia zwiększając liczbę powtórzeń, szybko możesz się zniechęcić. I to jest główny powód trudności w ukończeniu tego 42-dniowego cyklu.

Według mnie w ćwiczeniach nie chodzi o to, by robić je np. tylko przez miesiąc, na jedną partię ciała. Sukces odnosimy dopiero wtedy, gdy jesteśmy aktywni fizycznie codziennie, regularnie chodzimy na treningi, często próbujemy nowych form aktywności. Powtarzanie wciąż tego samego działa demotywująco.

- podkreśla trenerka Asia.

Jeśli mimo wszystko chcesz spróbować podjąć wyzwanie 6 Weidera, trzymamy za ciebie kciuki. I zapraszamy do obejrzenia naszego filmu instruktażowego!

Ta odsłona crossfitu spali nadmiar tłuszczu! Na czym polega trening EMOM?

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)