Wow! Zobacz, jak stracić 4 kg w 7 dni!

To alternatywa dla diety kopenhaskiej. Dzięki niej schudniesz bez efektu jojo!

fot. Fotolia
Jest to zdrowa alternatywa dla popularnej diety kopenhaskiej, która pozwala wprawdzie schudnąć, jednak tak bardzo spowalnia metabolizm, że w krótkim czasie efekt jo-jo niweczy wcześniejsze wysiłki. Nasza kuracja ma tę unikalną zaletę, że dzięki specjalnie skonstruowanym jadłospisom przyspiesza przemianę materii. Co więcej, można ją przedłużać nawet do 3–4 tygodni. Posiłki dostarczają ok. 1200 kcal.

Wady diety kopenhaskiej

1. Monotonny jadłospis. Niemal na okrągło jesz jajka, mięso i pijesz czarną kawę.
2. Niewygoda. Trzeba pamiętać, by zjeść ciepły posiłek między 12.00 a 14.00, a kolację koniecznie przed 18.00.
3. Obciążenie organizmu. W ciągu doby dostarczasz zaledwie 900 kcal. W dodatku możesz się nabawić niedoborów witamin i składników mineralnych.
4. Obiecuje szybkie chudnięcie, ale... powoduje efekt jo-jo.

Zalety nowej Super Diety

1. Urozmaicony jadłospis. Stosując dietę, nie musisz sobie praktycznie niczego odmawiać. W twoim menu nie brakuje więc niezbędnych składników pokarmowych.
2. Skuteczność bez głodowania. Przygotowujesz pięć posiłków dziennie (trzy główne i dwie przekąski). Przerwy pomiędzy nimi nie są dłuższe niż 2–3 godziny. To zaś zapobiega napadom wilczego głodu.
3. Przyspieszenie metabolizmu. Jesz mniej, a częściej. Dzięki temu regularnie pobudzasz organizm do pracy, co przyspiesza metabolizm.
4. Trwałe efekty. Chudniesz powoli – ok. 0,5–1 kilograma na tydzień. Ale za to nie grozi ci powrót do poprzedniej wagi. Uwaga! Gdy zaczynasz ją stosować, możesz schudnąć 3–4 kilogramy.
5. Pozytywne nawyki żywieniowe. Dietę możesz stosować po zakończeniu odchudzania, powoli zwiększając jej kaloryczność.

Poznaj zasady innych, skutecznych diet odchudzających:



Proponowany jadłopis

Dzień 1
Śniadanie:
2 kromki chleba razowego, 2 plasterki chudej wędliny drobiowej, pomidor z kilkoma listkami bazylii
Obiad: dorsz pieczony w folii (200 g) z łyżeczką masła i rozgniecionym ząbkiem czosnku, 3 małe pieczone ziemniaki, surówka z marchwi i kiełków: 3 małe starte na tarce marchewki skropione sokiem z cytrynyz 2–3 łyżkami jogurtu, posypane garścią kiełków soi
Kolacja: sałata z warzywami i szynką

Dzień 2
Śniadanie: pół grahamki lub kromka pieczywa razowego, plaster sera żółtego, średni zielony ogórek, średnia pomarańcza
Obiad: omlet z brokułami i pomidorami: pół ugotowanego brokułu i średni pomidor uduś na łyżce oliwy. Dwa białka ubij na sztywno, połącz delikatnie z rozbitymi żółtkami i szczypiorkiem. Gotową masą zalej duszone warzywa. Smaż z obu stron na złoty kolor
Kolacja: 2 cienkie kromki chleba razowego, sałatka hawajska

Dzień 3
Śniadanie: grahamka, tuńczyk w sosie własnym (170 g) z sokiem z cytryny i natką, pomidor
Obiad: pierś kurczaka w curry (przepis obok) l 2 łyżki przygotowanej kaszy kuskus, surówka z marchewki z małą pomarańczą, łyżeczką rodzynek z sosem z 1/4 szklanki soku pomarańczowego, łyżeczki oliwy i miodu
Kolacja: sałatka z 4 liści sałaty, pomidora, zielonego ogórka, 2 plasterków żółtego sera, 2 łyżek orzechów włoskich polana łyżeczką oliwy i octu balsamicznego

Dzień 4
Śniadanie: bułka z dynią, 2 plastry sera żółtego, 3–4 rzodkiewki pokrojone w plastry i posypane natką pietruszki i pieprzem
Obiad: łosoś z jabłkami: 200 g świeżego lub mrożonego łososia posmarowanego musztardą dijon, pieczonego w folii aluminiowej z jabłkiem pokrojonym w plasterki, 2 małe ugotowane ziemniaki, szklanka ugotowanej fasolki szparagowej
Kolacja: sałatka z kurczaka z żurawiną

Poznaj zasady innych, skutecznych diet odchudzających:




Dzień 5
Śniadanie: 2 kromki chleba razowego, jajko na miękko, pół czerwonej papryki
Obiad: schab z owocami, 3 łyżki ugotowanej kaszy gryczanej, surówka z marchewki i połowy selera z 2 łyżkami jogurtu naturalnego, łyżką rodzynek oraz łyżką natki
Kolacja: pieczony banan: duży obrany ze skórki banan polany masą z 2 łyżek miodu wielokwiatowego i 2–3 łyżek otrąb owsianych, pieczony 10–15 minut

Dzień 6
Śniadanie: kromka chleba razowego, plaster chudej wędliny, np. polędwicy drobiowej, średni zielony ogórek, szklanka świeżo wyciśniętego soku owocowego
Obiad: zapiekanka z ziemniaków i pomidorów
Kolacja: sałatka warzywna z kabanosami: 3 liście sałaty lodowej, pół papryki czerwonej, średni ogórek kwaszony, kabanos drobiowy, spryskane sokiem z cytryny i łyżeczką oliwy, posypane świeżą natką lub koperkiem

Dzień 7
Śniadanie: pół bułki pełnoziarnistej ze słonecznikiem, 2–3 plasterki sera pleśniowego typu camembert, średni zielony ogórek posypany pieprzem i natką pietruszki, szklanka soku pomidorowego
Obiad: polędwica ze śliwką, 2 łyżki ugotowanego ryżu, surówka z kiełkami, pomidorem i zielonymi oliwkami
Kolacja: 2 tosty pełnoziarniste zrumienione, posmarowane pastą z 2 średnich pomidorów, 2 łyżek bułki tartej i 2 łyżeczek łagodnej musztardy z 2 plasterkami wędliny drobiowej

Poznaj zasady innych, skutecznych diet odchudzających:



napisane na podstawie tekstu zamieszczonego w miesięczniku Vita
SKOMENTUJ (104)
Hit! Trening drabina na spalanie tłuszczu krok po kroku
KOMENTARZE (104)
alicja/2 tygodnie temu
super! w końcu jakaś strona która nie obiecuje kaloryfera na brzuchu w ciągu miesiąca. ja się nabrałam a raczej próbowałam bo mi się nie chciało powoli i skutecznie. cudne diety, obietnice, waciki maczane w wodzie bleeee. poszłam do dietetyka, teraz chwale się nowym rozmiarem (6kg mniej) i trenuje na siłowni i wszystkim koleżankom opowiadam jak fajnie kiedy ktoś Cię motywuje w diecie. . w końcu dietetyk a raczej coach bo tak się to fachowo nazywa dał mi wskazówki. Pan ma na imie Mirek a tutaj namiar gdyby ktoś chciał spróbować. (58) 526 11 66. ja uwaqżam że warto !
gosc/miesiąc temu
ja schudłam 1 kg.
Sójka/miesiąc temu
Ta dieta podoba mi się... jest urozmaicona, w sumie podobnie odżywiam się normalnie, piję tylko jeszcze herbatki ziołowe (funkcjonalne) Big Actve
POKAŻ KOMENTARZE (104)