POLECAMY

Jak wyćwiczyć smukłe ramiona w tydzień?

Zobacz, jak w zaledwie 7 dni osiągnąć imponujące rezultaty!

Jak ćwiczyć, by wyrzeźbić smukłe ramiona w tydzień?

Trenuj 4 razy w tygodniu (+/- co drugi dzień). Zacznij od jednej serii (10–16 powtórzeń) każdego ćwiczenia. Co tydzień rób o jedną serię więcej. Twój cel to wykonywanie 3 serii każdego ćwiczenia po 16 powtórzeń podczas jednego treningu. Już po pierwszym tygodniu zauważysz ogromną różnicę!

Do osiągnięciu wyznaczonego celu wystarczą 3 bardzo proste ćwiczenia. To właśnie dzięki nim kompleksowo wyćwiczysz podstawowe grupy mięśni ramion.

Jak zrobić rozgrzewkę przed ćwiczeniami?

Rób krążenie ramion w tył i w przód z obciążeniem 0,5 kg i podnoszenia naprzemiennie hantli w bok oraz w przód na wysokość ramion.
Czas rozgrzewki: minimum 3 minuty.

Dowiedz się więcej o treningach:


na podstawie tekstu zamieszczonego w magazynie Uroda
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/2 lata temu
Dla mnie na ramiona najlepsze są ćwiczenia Natalii Gackiej, z tej książki "Zostań fit 180 dni".