Płaski brzuch w tydzień? Wypróbuj superbrzuszki!

Płaski brzuch w tydzień? Brzmi niewiarygodnie, ale rewelacyjna metoda superbrzuszków i brzuszków odwróconych opracowana przez doktora Tony Catersiano przynosi znakomity efekt już po tygodniu regularnych ćwiczeń. Oponka i fałdki znikają, a waga spada nawet do 2 kg w ciągu 7 dni. Wypróbuj koniecznie zestaw ćwiczeń na płaski brzuch!

fot. Fotolia

Jak mieć płaski brzuch w tydzień?

"Płaski brzuch na zawołanie" – nazywają tę metodę ćwiczeń Amerykanie. Superbrzuszki opracowane przez doktora Catersiano są równie popularną metodą odchudzania brzucha w Stanach Zjednoczonych, co znana Szóstka Weidera. Jak wykonywać ćwiczenia na płaski brzuch?

Jeśli wierzyć statystykom, u ćwiczących tą metodą po tygodniu regularnych ćwiczeń przez 40 minut dziennie obwód brzucha zmniejsza się średnio o 6 cm, a waga spada nawet o 2 kg. Brzmi niesamowicie, ale i kusząco, prawda?

Jak wykonywać brzuszki?

Trening opracowany przez doktora Catersiano składają się z dwóch rodzajów ćwiczeń, które, połączone ze sobą, tworzą cudowną formułę treningową dla naszego brzucha.

Są to ćwiczenia siłowe i ćwiczenia aerobowe. Pierwsze wzmacniają mięśnie bez ich rozbudowywania, drugie – redukują tkankę tłuszczową. Nie ma w tym treningu żadnych kruczków – po prostu musisz spełnić 2 warunki: 

  1. wykonywać ćwiczenia systematycznie i starannie – każdego dnia przez 30-60 minut wszystkie rodzaje ćwiczeń;
  2. stosować zbilansowana dietę – ćwiczenia nie mają sensu, jeśli głodzisz się cały dzień, a po treningu pędzisz od razu do lodówki i jesz wszystko, co wpadnie ci w ręce.

Zobacz też idealne ćwiczenie na mięśnie skośne brzucha!

Zobacz także: Hit! Trening tabata w 4 minuty

Trening Gym Break - Naturalna Rzeźba już na DVD!

Zaczynamy! Jak ćwiczyć?

Teoretycznie proste i oczywiste. A teraz przejdźmy do praktyki.

Ćwiczenia zacznij od krótkiej rozgrzewki. Następnie wykonaj poniższe ćwiczenia - superbrzuszki i brzuszki odwrócone.

Superbrzuszki

  1. Połóż się na plecach i unieś nogi zgięte w kolanach pod kątem prostym.
  2. Skrzyżuj ręce na piersiach i napnij mięśnie brzucha.
  3. Zrób wdech i jednocześnie unieś głowę i górną część pleców (nie przyciągaj jednak brody do piersi).
  4. Zrób wydech, powoli opuść plecy, ale nie opieraj głowy na podłodze.
  5. Ćwiczenie powtórz 20 razy.

Polecamy: Najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha

Brzuszki odwrócone

  1. Połóż się na plecach i wyprostuj ręce za głową.
  2. Chwyć dłońmi za jakiś ciężki mebel, żeby łatwiej ci było podnosić nogi.
  3. Unieś nogi do pionu i lekko ugnij kolana.
  4. Napnij mięśnie brzucha, dociśnij plecy do podłogi i na wydechu unieś biodra o kilka centymetrów.
  5. Z wydechem opuść biodra.
  6. Ćwiczenie powtórz 20 razy.

Polecamy: Płaski brzuch na 6, ale bez Weidera

Unoszenie bioder

  1. Połóż się na boku i podeprzyj się na łokciu, drugą dłoń oprzyj na biodrze.
  2. Napnij mięśnie brzucha i robiąc wydech, unieś biodra tak, aby ciało utworzyło linię prostą.
  3. Wytrzymaj w tej pozycji kilka sekund i powoli je opuść.
  4. Powtórz ćwiczenie 20 razy na każdym boku.

Inne ćwiczenia

Dla lepszego efektu możesz uzupełnić trening o poniższe ćwiczenia:

  1. Leżąc na plecach, zegnij nogi w kolanach, ręce połóż wzdłuż tułowia. Unosząc tułów do przodu przybliżasz nogę w kierunku głowy. Utrzymaj napięcie mięśni brzucha przez trzy sekundy po czym rozluźnij je. Wykonaj po 3 serie na każdą nogę. Następnie wykonaj to samo ćwiczenie lecz ze złączonymi nogami. Kolejne serie wykonuj ze splecionymi na karku rękami i złączonymi nogami.
  2. Unieś klatkę piersiową, a następnie na przemian unoś zgięte w kolanach nogi. Ćwicz bardzo szybko, bez odkładania nóg na podłogę.
  3. Na koniec unieś równocześnie obie wyprostowane nogi i klatkę piersiową. Wytrzymaj w tej pozycji 3 sekundy.

Zobacz także: Dietetyk radzi: Co powinna jeść kobieta ćwicząca aerobik?

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (56)
~Marin/rok temu
Wystarczy dobre jedzenie i brzuch będzie płaski bez ćwiczeń http://malate.pl/brzuch.html
~Niebo jest niebieskie *,*/rok temu
Czy te ćwiczenia naprawde działają w tydzien?
~Kamil82/rok temu
Polecam wpierw to przeczytać odnośnie miejscowego palenia tłuszczu: http://www.albertkosmider.pl/2014/11/jak-zrzucic-boczki-i-jaki-jest-sposob.html
POKAŻ KOMENTARZE (56)