POLECAMY

Jak szybko schudnąć z ud? Mamy 5 sprawdzonych sposobów

To problem, z który zmaga się bardzo dużo kobiet.

Karolina Kalinowska / 2 miesiące temu
Jak szybko schudnąć z ud? Mamy 5 sprawdzonych sposobów fot. Fotolia

Masywne uda spędzają sen z powiek milionom kobiet na całym świecie. Zaraz po brzuchu, to najbardziej problematyczne miejsce na ciele. Z tego właśnie powodu wiele przedstawicielek płci pięknej chce coś z tym zrobić. A okazuje się, że wystarczy kilka drobnych zmian w codziennych przyzwyczajeniach, aby pozbyć się tego problemu raz na zawsze.

Jednak mówimy już na samym początku, że to będzie wymagało sporo pracy. Regularny trening i zdrowa, zbilansowana dieta to podstawa.

Chcesz schudnąć z brzucha? Wystarczy odpowiednia dieta!

1. Zmień swoją dietę

Walka o smukłe uda powinna rozpocząć się w kuchni. Zapomnijcie o podjadaniu między posiłkami, wyeliminujcie z diety słodycze, napoje gazowane i słone przekąski. A zacznij jeść produkty bogate w białko (chude mięso, warzywa strączkowe). Tradycyjny chleb zamieńcie na pełnoziarnisty, makaron pszenny na razowy, a czerwone mięso na indyka.

Bardzo ważne jest, abyście jadły 5 małych posiłków dziennie co 3 godziny. Nie zapominajcie również o prawidłowym nawodnieniu - wypijajcie m.in. 2 litry wody dziennie.

2. Bądź cierpliwa

Odchudzanie to długi proces, który wymaga cierpliwości... A tak naprawdę bardzo dużo cierpliwości! Efekty diety i ćwiczeń będą widoczne dopiero po kilku (2-3) tygodniach. Jednak zdrowe odżywianie i aktywność fizyczna, to jedyna dobra droga do uzyskania trwałych i zadowalających efektów.

8 pomysłów na pyszne i dietetyczne śniadania

3. Wykonuj odpowiednie ćwiczenia

Niestety bez tego się nie obejdzie. Przysiady (istnieje wiele rodzajów tego skutecznego ćwiczenia, nożyce), wykroki i skakanie na skakance to minimum. Możecie dołączyć do tego energiczne spacery, jazdę na rowerze i bieganie. To ostatnie pozwolą wam spalić tłuszcz i poprawić wygląd nóg, ale zapobiegając jednocześnie ich zbytniemu rozrostowi. Pierwsze rezultaty powinnyście zauważyć po 30 dniach regularnych treningów.

Podczas wykonywania ćwiczeń pamiętajcie o prawidłowej technice. Wykonujcie je w stałym tempie. Postarajcie się nie przyspieszać i nie zwalniać.

Kontroluj ilość spożywanego jedzenia! 10 sposobów na oszukanie wilczego apetytu

4. Unikaj ciągłego siedzenia

Siedzący tryb pacy to największa zmora współczesnych czasów. Dlatego, jeżeli spędzacie wiele godzin dziennie przed komputerem, to starajcie się min. raz na godzinę wstać od biurka i zrobić sobie krótką przerwę. Możecie w tym czasie wykonać kilka skłonów lub przysiadów. Przejść się po pokoju lub wyjść na świeże powietrze. Dzięki temu pobudzicie krążenie. Pamiętajcie, że siedzenie całymi dniami sprzyja powstawaniu cellulitu.

5. Trzymajcie się planu

Systematyczność to magiczne słowo, które pozwoli wam osiągnąć zadowalające efekty. Dlatego nie odpuszczajcie ćwiczeń i zdrowo się odżywiajcie.

Rezygnacja jednego treningu opóźni proces odchudzania. A gdy odpuścicie raz, będzie wam łatwiej zrezygnować po raz kolejny, a po dwóch tygodniach zorientujecie się, że wróciłyście do dawnych nawyków i przyzwyczajeń.

Te węglowodany powinnaś jeść na diecie. Dlaczego? Pomogą zrzucić zbędne kilogramy

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (8)
/miesiąc temu
Mi udało mi się w końcu schudnąć parę kilo, ale nie odbyło sie bez wspomagania, jest coś naprawdę dobrego, poszukajcie sobie w google - jak pozbyć się tłuszczu sposób xxally
/2 miesiące temu
Ja na samym początku nie byłam przekonana co do Foreverslimu bo miałam nie łatwe początki.Ale po zmianie nawyków żywieniowych i wprowadzeniu w pełni zasad kuracji w końcu mi się udało.I schudłam z czego bardzo się cieszę zresztą do dnia dzisiejszego wagę utrzymuje w normie.
/2 miesiące temu
Cięzko schudnąć z wybranej partii ciała bo chudnie się proporcjonalnie. Można co najwyżej ćwiczyć tak, żeby nie rozbudowywać ud, czyli np dużo aeorobów i ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała zamiast sztang i ciężarów. No i dużo błonnika. Przetestowałam różne i najbardziej polecam w postaci proszku z firmy oleofarm. Można go kupić w aptece.
POKAŻ KOMENTARZE (5)