POLECAMY

5 trików, jak zachować linię jesienią!

Latem dużo spacerowałaś, prowadziłaś zdrową dietę. A teraz? A teraz łatwo jest przytyć. Podpowiadamy, jak do tego nie dopuścić.

5 trików, jak zachować linię jesienią! fot. Fotolia

1. Nie lecz jesiennej chandry słodyczami

Gdy masz ochotę na czekoladę, zrób sobie małą przyjemność – np. kup jakiś drobiazg, obejrzyj komedię w telewizji, zaparz aromatyczną kawę i usiądź na kanapie z dobrą książką w ręku.

2. Spaceruj

Mimo chłodów, pochmurnego nieba, wiatru. Twoje ciało także jesienią potrzebuje ruchu na świeżym powietrzu. Wystarczy, jeśli wysiądziesz przystanek wcześniej lub zamiast samochodem, na zakupy wybierzesz się pieszo.

3. Zapisz się na zajęcia ruchowe

Nie cierpisz aerobiku? Być może spodoba ci się salsa albo pilates. Ważne, abyś systematycznie uczęszczała na zajęcia. Z całej listy na pewno wybierzesz coś dla siebie!

4. Zrezygnuj z windy

Niby nic, a jednak: wspinając się po stopniach, tracisz aż 70 kalorii w ciągu 10 minut! Warto, bo wtedy dodatkowo cudownie rzeźbisz swoje uda i łydki.

5. Wysypiaj się

Najbardziej tyją kobiety, które są wiecznie niewyspane. I to nie tylko dlatego, że mają więcej czasu na jedzenie :-) Ich metabolizm spowalnia, a przemęczony organizm nie pozwala sobie na tracenie cennej energii (a przecież im więcej jej masz, tym szybciej pozbywasz się zbędnych kalorii!).

napisane na podstawie tekstu opublikowanego w magazynie "Twój maluszek"
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (3)
/4 lata temu
___________________________________________________________________________ ODŻYWIANIE PRZY NADWADZE / CHOROBACH SERCA: INTELIGENTNE, TAKIE POLECAM. ***** 1. Jemy niskotłuszczowo czyli: …INDEKS ŻYWIENIOWY TJ. IŻ PRODUKTU… 2. Niskowęglowodanowo, a zatem: …NISKIE WĘGLOWODANY TJ. DO 26% WZROSTU… 3. Puenta to tabele: …IŻ PRODUKTU… P. S. Realizując klasyfikację IŻ, organizm sam wykorzystuje złogi trójglicerydów w żyłach, oczyszczając je. Zwyczajne biologiczne reakcje, które równocześnie eliminują miażdżycę i nadciśnienie, a także cukrzycę typu 2. 4. Wykluczamy jednak z diety tzw: …WYSOKIE WĘGLOWODANY TJ. OD 26,01% WZROSTU… ___________________________________________________________________________
/4 lata temu
no i jeszcze te słodycze... mam nadzieję, że tak jak przez wakacje uda mi się nadal trzymać niskokalorycznych sorbetów z Grycana ;)
/4 lata temu
d i e t e k . pl- odchudzanie bez wyrzeczeń