Sprawdź, jak często powinnaś ćwiczyć!

Nieraz zastanawiałaś, jak często powinnaś ćwiczyć? Jeśli chcesz schudnąć, poznaj tajemnicę częstotliwości treningów!

Sprawdź, jak często powinnaś ćwiczyć! fot. Fotolia

To powinnaś robić codziennie!

By schudnąć szybko i bez efektu jojo, powinnaś postawić przede wszystkim na regularne treningi. Na nic się bowiem zda jednorazowy wycisk. By utrzymać efekty, poniższe ćwiczenia również przyjdą ci z pomocą!

1. Ćwicz przed śniadaniem
Wtedy najszybciej spala się tkankę tłuszczową.
Dzięki niemu schudniesz! Trening kardio krok po kroku cz.1

2. Wysiadaj przystanek wcześniej
Nawet kilka minut marszu pomoże ci schudnąć.

3. Nie wypoczywaj na kanapie
Jeśli chcesz oglądać telewizję, usiądź np. na piłce treningowej i delikatnie balansuj ciałem.

To rób trzy razy w tygodniu!

Poniższych ćwiczeń nie ma sensu wykonywać codziennie. Dlaczego? Bo wtedy, gdy mięśnie nie mają czasu na regenerację, nie chudniemy w takim tempie, w jakim tracilibyśmy na wadze wplatając w dni treningowe dni odpoczynku.

1. Biegaj lub szybko maszeruj
Najlepiej po 60 minut. Trening ten wymaga specjalnych nakładów – wystarczą dobre buty, ciepła bluza i opaska na uszy.

2. Zapisz się na aerobic
Ćwiczenia pod okiem trenera zazwyczaj działają skuteczniej niż te wykonywane samodzielnie. Taki trening 3 razy w tygodniu wzmocni i wyrzeźbi mięśnie całego ciała.
napisane na podstawie tekstu opublikowanego w dwutygodniku Przyjaciółka
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (7)
/rok temu
Ja zaczęłam ćwiczyc z Ewą Chodakowską 3 razy w tyg. no a ponadto biegam co dziennie :) i czekam na efekty z niecierpliwością !
/2 lata temu
Ja jestem 3 razy w klubie fitness Marcelinka, czasami siłownia czasami zajęcia. Wszystko zależy od tego na co mam ochotę. Ale staram się te 3 razy w tygodniu ćwiczyć :)
/3 lata temu
nigdy nie wiedzialam jak czesto cwiczyc. mega artykul!
POKAŻ KOMENTARZE (4)