POLECAMY

Prosta, szybka, skuteczna! Jesienna dieta odchudzająca. Gotowy jadłospis na 7 dni!

Odzyskaj szczupłą figurę w tydzień! Zastosuj się do naszego jadłospisu i skutecznie schudnij w krótkim czasie.

Agata Bernaciak / 3 tygodnie temu
Prosta, szybka, skuteczna! Jesienna dieta odchudzająca. Gotowy jadłospis na 7 dni! fot. Fotolia

Boisz się, że przytyjesz jesienią? Nie czekaj na dodatkowe kilogramy, rozpocznij odchudzanie już dziś! Przygotowaliśmy dla ciebie gotowy jadłospis na siedem dni.

Nasza dieta odchudzająca jest:

  • prosta,
  • szybka,
  • skuteczna.

Zapisz, wydrukuj i chudnij nawet kilogram tygodniowo!

Zasady diety wyszczuplającej

  • Każdego dnia jedz 5 małych posiłków.
  • Wzbogać menu w nabiał oraz chude mięso i ryby (mają dużo białka budującego mięśnie).
  • Wybieraj pieczywo pełnoziarniste i razowe. Do każdego posiłku dodawaj świeże warzywa i owoce – to źródło błonnika, witamin i przeciwutleniaczy!
  • Zamiast soli używaj świeżych i suszonych ziół.
  • Pij 8 szklanek płynów np. wody mineralnej, soków warzywnych, zielonej herbaty.

Jesteś aktywna fizycznie? Zobacz, co ma dużo białka! 6 produktów, które warto włączyć do diety fit kobiety

Jadłospis przy diecie wyszczuplającej

Zobacz, jak powinnaś się odżywiać, jeśli zależy ci na wyszczupleniu i wymodelowaniu sylwetki. Prezentujemy jadłospis na 7 dni diety!

Poniedziałek

Śniadanie: 4 łyżki muesli wielozbożowego z mlekiem, kiwi
II śniadanie: 2 kromki pełnoziarnistego pieczywa z łyżeczką masła, plastrem polędwicy sopockiej i cykorią, pomidor
Obiad: talerz zupy pomidorowej z makaronem, plaster duszonej polędwicy wołowej (100 g), 100 g brokułów z wody
Podwieczorek: duże jabłko, 2 mandarynki
Kolacja: sałatka z piersi kurczaka (100 g) z pomidorem i sałatą

Wtorek

Śniadanie: omlet z 2 jajek z marchewką i szczypiorkiem, 2 mandarynki
II śniadanie: 2 kromki chleba chrupkiego, twarożek z pomidorem
Obiad: talerz zupy jarzynowej na wywarze warzywnym, 3 łyżki ryżu, pieczona pierś indyka (150 g), surówka z pora, marchewki i jabłka
Podwieczorek: salaterka galaretki pomarańczowej
Kolacja: 2 kromki chleba pełnoziarnistego, sałatka z tuńczyka z wody (150 g) z pomidorem i sałatą lodową

Środa

Śniadanie: 2 kromki chleba razowego z plastrem pieczeni drobiowej i cykorią, pół papryki, mały kiszony ogórek
II śniadanie: sałata z pomidorami serem żółtym (20 g) i grzankami
Obiad: talerz zupy brokułowej na wywarze warzywnym, 3 łyżki pęczaku, 2 łyżki gulaszu wołowego, kapusta pekińska z kiszonym ogórkiem i marchewką
Podwieczorek: szklanka maślanki
Kolacja: mała grahamka, 2 szaszłyki warzywne z pomidorem, papryką i pieczarkami

Notuj, a schudniesz o 50% więcej! 3 sposoby, by prowadzić dziennik diety

Czwartek

Śniadanie: koktajl z banana, szklanka jogurtu naturalnego i 2 łyżki otrąb owsianych
II śniadanie: sałatka grecka z sałaty, dużego pomidora, 4 oliwek, 2 plasterków sera feta, kromka chleba ryżowego
Obiad: talerz zupy kalafiorowej na wywarze warzywnym, 3 ziemniaki, zrazy cielęce (150 g) z marchewką, pietruszką i selerem, surówka z białej kapusty z marchewką, cebulką i jabłkiem
Podwieczorek: 10 migdałów, 2 mandarynki
Kolacja: 2 kromki chleba pełnoziarnistego, sałatka z jajkiem, zielonym groszkiem, pomidorem i papryką

Piątek

Śniadanie: pół grahamki z łyżeczką dżemu, szklanka chudego mleka, mandarynka;
II śniadanie: brokuły gotowane na parze (150 g) z gotowanym jajkiem, pomidorem i połową papryki, kromka chleba chrupkiego;
Obiad: zupa krem z zielonego groszku (bulionówka), mintaj duszony w pomidorach (150 g), 2 ziemniaki, surówka z pora, marchewki i kiszonego ogórka;
Podwieczorek: koktajl ze szklanki maślanki z natką pietruszki i koperkiem;
Kolacja: zapiekanka z 2 ziemniaków, marchewki, wędliny, plasterka sera żółtego light, sałata.

Sobota

Śniadanie: 2 kromki chleba pełnoziarnistego z 2 plasterkami wędliny drobiowej i plasterkiem sera żółtego light, pomidor, papryka
II śniadanie: mały jogurt naturalny, 2 ciasteczka owsiane
Obiad: Talerz czerwonego barszczu, 6 sztuk pierogów ruskich, sałata
Podwieczorek: miseczka surówki z jabłka i marchewki z rodzynkami
Kolacja: Sałatka z pieczonej piersi indyka (100 g) z pomidorem, 2 łyżkami zielonego groszku i kapustą pekińską, kromka chleba chrupkiego

Niedziela

Śniadanie: grahamka z 2 łyżkami pasty rybno-twarogowej z koperkiem
II śniadanie: sałatka owocowa z połowy banana, jabłka i grejpfruta
Obiad: talerz zupy ogórkowej na wywarze warzywnym, spaghetti z sosem mięsno-pomidorowym, sałata z pomidorem i szczypiorkiem
Podwieczorek: mały jogurt naturalny, 2 kostki gorzkiej czekolady
Kolacja: 2 grzanki z chleba pełnoziarnistego z 2 plasterkami wędliny drobiowej, pomidorem i kiszonym ogórkiem.

Najnowsze trendy w żywieniu i odchudzaniu. Sprawdzamy je dla ciebie!
 

na podstawie tekstu zamieszczonego w dwutygodniku Przyjaciółka
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (21)
/tydzień temu
Też stosowałam Slimunox i jestem bardzo zadowolona z efektów. W końcu schudłam i to bez nie wiadomo jakiego wysiłku. Owszem były też ćwiczenia, dieta... ale jakoś łatwiej mi było z Slimunox
/3 tygodnie temu
Nie wiem jak wy, ale ja jesienią i zimą piję chyba więcej wody niż latem i do tego więcej się też pocę. Ale właśnie tearz wystartowałam z odchudzaniem, żeby na lato się nie wstydzić. Do diety włączyłam też IQgreen i pomału widzę jak kg maleją, obym się tylko wyrobiła do urlopu.
/3 tygodnie temu
Bez przesady, jeśli jest się zdrowym można jeść owoce na diecie odchudzającej!
POKAŻ KOMENTARZE (18)