Hit! Dieta na spalanie tłuszczu + jadłospis!

Jej sekret polega na dużej zawartości błonnika w proponowanych potrawach. Zadbaj o swoją sylwetkę i zdrowie już dziś!

fot. Panthermedia
Sekret diety na spalanie tłuszczu tkwi w dużej zawartości błonnika w potrawach (dziennie będziesz go zjadać ok. 25 g). Każdego dnia wybierz po jednym daniu z grupy śniadań, obiadów i kolacji oraz jedną przekąskę. Oto nasze propozycje wśród których każdy znajdzie coś dla siebie!
 

Śniadanie w diecie na spalanie tłuszczu (ok. 400 kcal)

  1. Śniadanie w 5 minut (398 kcal, 8 g błonnika) Podpiecz kromkę chleba pełnoziarnistego i posmaruj ją serkiem śmietankowym. Wymieszaj kubek jogurtu naturalnego ze szklanką pokrojonych truskawek.
  2. Słodki koktajl (405 kcal, 6 g błonnika) Zmiksuj banana, szklankę pokrojonych brzoskwiń, szklankę jogurtu waniliowego, 2 łyżki syropu pomarańczowego oraz łyżkę zarodków pszenicy.
  3. Omlet z warzywami (396 kcal, 4 g błonnika) Podsmaż po 2 łyżki posiekanej cebuli i zielonej papryki (bez tłuszczu|). Wymieszaj jajko z 2 łyżkami mleka i wylej na patelnię. Dodaj 1/2 pokrojonego w kostkę pomidora bez skórki. Złóż omlet na pół i smaż, aż jajko się zetnie. Podaj z kromką razowego chleba cienko posmarowaną margaryną i szklanką soku pomarańczowego.

Lunch w programie na spalanie tłuszczu (ok. 550 kcal)

  1. Lunch w 5 minut (548 kcal, 14 g błonnika) Posmaruj bułkę grahamkę serkiem śmietankowym, na wierzchu połóż plasterek czerwonej cebuli, liść sałaty i plaster pomidora. Popij szklanką chudego mleka. Na deser zjedz banana.
  2. Sałatka (554 kcal, 14 g błonnika) Wymieszaj 4 szklanki porwanych liści sałaty z 30 g startego żółtego sera, 1/3 szklanki kukurydzy z puszki, 1/3 szklanki fasoli z puszki, 2 łyżkami startej marchewki, 4 łyżkami posiekanej czerwonej cebuli i pokrojoną w kostkę połową piersi kurczaka z grilla. Polej sosem z 2 łyżek octu balsamicznego i łyżeczki oliwy. Podaj z bułeczką kukurydzianą cienko posmarowaną masłem.
  3. Fasola z ryżem (549 kcal, 19 g błonnika) Wymieszaj szklankę ugotowanego brązowego ryżu z łyżką posiekanej dymki. Następnie zrób sos z 2/3 szklanki czerwonej fasoli (osączonej z zalewy), pokrojonego w kostkę pomidora, 2 łyżek posiekanej czerwonej cebuli, 2 łyżek posiekanej natki pietruszki, łyżki soku z cytryny i 2 łyżeczek oliwy z oliwek. Na deser jabłko.

Obiadokolacja w diecie na spalenie tkanki tłuszczowej (ok. 600 kcal)

  1. Pizza ze szpinakiem (653 kcal, 10 g błonnika) Posmaruj gotowy spód pizzy o średnicy 20 cm sosem pomidorowym. Na wierzchu ułóż 25 dag rozmrożonego szpinaku wymieszanego z 2 posiekanymi ząbkami czosnku. Posyp 3 łyżkami startego żółtego sera i zapiecz. Podaj z sałatą polaną sosem winegret.
  2. Łosoś z grilla (646 kcal, 11 g błonnika) Nieduży filet z łososia skrop sokiem z cytryny i upiecz na grillu (5 minut po obu stronach) albo ugotuj na parze. Polej gotowym sosem salsa. Podaj ze szklanką gotowanego brązowego ryżu oraz 2/3 szklanki zielonego groszku i startej marchewki. Posyp łyżką posiekanych orzechów, na przykład włoskich.
  3. Makaron razowy z pesto (656 kcal, 14 g błonnika) Polej 1,5 szklanki ugotowanego spaghetti sosem zrobionym ze szklanki posiekanych pomidorów z puszki, 2 ząbków czosnku, 1,5 łyżeczki gotowego sosu pesto. Podaj z 1,5 szklanki ugotowanych brokułów. Na deser zjedz 1/2 szklanki sorbetu malinowego z 1/2 szklanki świeżych malin.
  4. Pieczony kurczak (650 kcal, 12 g błonnika) Posmaruj pół piersi kurczaka margaryną i obtocz w bułce tartej wymieszanej ze szczyptą tymianku i rozmarynu. Ułóż na blasze i piecz w temperaturze 200°C ok. 35 minut. Polej pół słoika gotowanych szparagów łyżką oliwy wymieszanej z posiekanym ząbkiem czosnku. Ugotuj 2 ziemniaki, przeciśnij je przez praskę i wymieszaj z 2 łyżkami mleka oraz łyżką posiekanych orzeszków ziemnych.

Zbiór przekąsek w diecie na spalanie tłuszczu (ok. 200 kcal)

  1. Jogurt z owocami (196 kcal, 1 g błonnika) Polej 1/2 szklanki pokrojonego melona niskotłuszczowym jogurtem owocowym.
  2. Ciasteczka z mlekiem (202 kcal, 1 g błonnika) Zjedz 2 owsiane ciasteczka i popij szklanką chudego mleka.
  3. Warzywa z sosem (197 kcal, 5 g błonnika) Pokrój czerwoną paprykę w drobne paski, a marchewkę – w słupki. Zjedz z 1/3 szklanki gotowego sosu tzatziki.

Poznaj więcej tajników diety na spalanie tłuszczu:


na podstawie artykułu zamieszczonego w magazynie Vita
Już jest! Trening Tomka Choińskiego na DVD
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (8)
Rabus/4 miesiące temu
Dla faceta taka herbata będzie dobra? Bo szukam jakiegoś suplementu który pomógłby mi zredukować tłuszcz. Dużo dobrej opinie ma therm line man dla facetów, ten chyba wybiorę. Ale taka herbata też mogłaby być dodatkowo. Suplement therm line man ma fajny skład i dla mnie ok że ma ten SInetrol dużo o tym czytałem, to wyciąg z cytrusów i jest potwierdzone naukowo że wspomagają redukcje.
malaga/5 miesięcy temu
Dziękuję MIlka za informacje. Chętnie skorzystam z kupna herbatek big-active online.
Milka/5 miesięcy temu
Ja znam te herbaty, są na stronie bigactive
POKAŻ KOMENTARZE (8)