Jadłospis na 13 dni diety kopenhaskiej + audio-komentarz dietetyka

13 dni i ani dnia dłużej (żeby to nie odbiło się na Twoim zdrowiu) - tyle trwa dieta kopenhaska. A oto twój jadłospis!

/ 9 miesięcy temu
fot. Fotolia
Pewnie słyszałaś o tej diecie nieraz. Zastanawiasz się, czy skutkuje? Zapoznaj się z jadłospisem diety kopenhaskiej i sama oceń, czy jesteś w stanie ją przeprowadzić. Pamiętaj, że jedno jest pewne - twoja waga na pewno spadnie. Tylko nie rób jej ani dnia dłużej (w trosce o swoje zdrowie)!

Jadłospis przy diecie kopenhaskiej

DZIEŃ 1. i 8.

Śniadanie: kubek kawy, kostka cukru
II śniadanie: 2 jajka na twardo, gotowany szpinak, pomidor
Obiad: duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 2. i 9.

Śniadanie: kubek kawy, kostka cukru
II śniadanie: duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną
Obiad: plaster szynki, 2–3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 3. i 10.

Śniadanie: kubek kawy, kostka cukru, grzanka
II śniadanie: gotowany szpinak, świeży owoc, pomidor
Obiad: plaster szynki, 2 gotowane jajka, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 4. i 11.

Śniadanie: kubek kawy, kostka cukru
II śniadanie: tarta marchewka, jajko na twardo, twarożek naturalny
Obiad: sałatka owocowa, 2-3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 5. i 12.

Śniadanie: duża tarta marchew z cytryną
II śniadanie: duża chuda ryba
Obiad: befsztyk, sałata i brokuły

DZIEŃ 6. i 13.

Śniadanie: kubek czarnej kawy, kostka cukru
II śniadanie: kurczak, sałata z olejem i cytryną
Obiad: 2 jajka na twardo, duża marchewka

DZIEŃ 7.

Śniadanie: kubek herbaty bez cukru
II śniadanie: chude grillowane mięso
Obiad: NIC

Dowiedz się więcej na temat diet o obniżonej wartości energetycznej:

SKOMENTUJ (102)
Już jest! Trening Tomka Choińskiego na DVD
KOMENTARZE (102)
Renata 45+/przedwczoraj
Czytałam różne opinie o tej diecie i widzę, że jak każda, ma zwolenników i przeciwników. Ja sięgnęłam po nią jak zobaczyłam efekty tej diety na mojej starszej siostrze - zgubiła 8kg, wchodzi w rozmiar 36, a teraz po skończonej kuracji je wszystko, tylko mniej doprawione, mniej soli i cukru (w każdej postaci) i w mniejszych ilościach - bo żołądek się skurczył. Zaczęłam tę dietę z wagą 77,8kg, mija trzeci dzień a na wadze 75,5kg. Nie licze na jakieś super wyniki, ale myślę, że dojdę do 70kg. Nie odczuwam głodu, zawsze można napić sie zielonej herbatki lub wody. Dołożyłam do tego trochę ćwiczeń z Ewą Chodakowską - dodam, że nie jestem wysportowana, mam na karku 45+ i nie daję rady zrobić wszystkich ćwiczeń z zestawu p. Ewy, te które przekraczają moje możliwości zastępuję brzuszkami, podskokami i takie tam - to co mogę zrobić. Po pół godzinie pot leje się strugami ale czuję się wspaniale. Patrzę na wagę i widzę coraz mniej a oponka wokół pasa maleje. Pozdrawiam wszystkich odgrubiających się i niedowiarków również. Za kilka dni napiszę jakie są kolejne efekty.
Marta/miesiąc temu
ja sie zastanawiam mocno nad ta dietą z tym ze nie ma proporcji podanych w tym jadlospisie, nie wiem ile mam zjesc salaty, brokułów, kurczaka, ryb, befsztyku?? jak to przyrządzić ??? ktos ?coś?
Mona/miesiąc temu
2 dzień diety i kilo mniej ;) Nie jest źle bo nie jestem głodna. Oby tak dalej. Boję się tylko tego siódmego dnia bo nie ma tam kolacji. Ale mam motywację i najwyżej wsadzę zęby w ścianę ale się nie dam ;)
POKAŻ KOMENTARZE (102)