POLECAMY

Jadłospis na 13 dni diety kopenhaskiej + audio-komentarz dietetyka

13 dni i ani dnia dłużej (żeby to nie odbiło się na Twoim zdrowiu) - tyle trwa dieta kopenhaska. A oto twój jadłospis!

Jadłospis na 13 dni diety kopenhaskiej + audio-komentarz dietetyka fot. Fotolia

Pewnie słyszałaś o tej diecie nieraz. Zastanawiasz się, czy skutkuje? Zapoznaj się z jadłospisem diety kopenhaskiej i sama oceń, czy jesteś w stanie ją przeprowadzić. Pamiętaj, że jedno jest pewne - twoja waga na pewno spadnie. Tylko nie rób jej ani dnia dłużej (w trosce o swoje zdrowie)!

Jadłospis przy diecie kopenhaskiej

DZIEŃ 1. i 8.

Śniadanie: kubek kawy, kostka cukru
II śniadanie: 2 jajka na twardo, gotowany szpinak, pomidor
Obiad: duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 2. i 9.

Śniadanie: kubek kawy, kostka cukru
II śniadanie: duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną
Obiad: plaster szynki, 2–3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 3. i 10.

Śniadanie: kubek kawy, kostka cukru, grzanka
II śniadanie: gotowany szpinak, świeży owoc, pomidor
Obiad: plaster szynki, 2 gotowane jajka, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 4. i 11.

Śniadanie: kubek kawy, kostka cukru
II śniadanie: tarta marchewka, jajko na twardo, twarożek naturalny
Obiad: sałatka owocowa, 2-3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 5. i 12.

Śniadanie: duża tarta marchew z cytryną
II śniadanie: duża chuda ryba
Obiad: befsztyk, sałata i brokuły

DZIEŃ 6. i 13.

Śniadanie: kubek czarnej kawy, kostka cukru
II śniadanie: kurczak, sałata z olejem i cytryną
Obiad: 2 jajka na twardo, duża marchewka

DZIEŃ 7.

Śniadanie: kubek herbaty bez cukru
II śniadanie: chude grillowane mięso
Obiad: NIC

Dowiedz się więcej na temat diet o obniżonej wartości energetycznej:

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (178)
/przedwczoraj
Pierwszy raz robilam Kopenhaską 7 lat temu przed ślubem. Było trudno jak cholera, ale chodziło mi głównie o zmiane przyzwyczajen żywieniowych i pozbycie się nadmiaru wody z organizmu, który ciagle pompowałam fast foodami. Waga o dziwo utrzymała sie ponad rok ( z 55 kg zjechałam do 51). Zniknęly opuchnięcia pod oczami i zoładek się skurczył. Zaczełam też jeść bardziej rozważnie i przestałam solić. Polecam tą dietę jako start do zmiany przyzwczajeń zywieniowych z załozeniem, że po zakonńczeniu nie będzię wrzucania do ust wszystkiego co popadnie. W chwili obecnej jestem na "oszukanej" wersji tej diety. Zamiast cukru do kawy, kótrego smaku nienawidzę, bo zawsze piłam gorzką jest kubek świeżych owoców, samych lub z jogurtem- truskawki, banany itd. Wprowadziłam też większa rożnorodnośc składników - jest szpinak, ale np. świeży z papryką czy ogórkiem. Inne warzywa, mięsa. Jeśli jestem głodna to nie ograniczam się np. do 5 listków sałaty, ale jej całą michę aż do syta. Ostro trzymam się natomiast unikania soli. Dziwne było dla mnie np. to, że wszystko niby jest bez soli a tu nagle szynka, albo kawałek chleba, kóre przecież mają sól. W tej diecie nie właczam też takich składników jak czosnek, cebula, warzywa skrobiowe, produkty mączne czy nasiona strączkowe. Nie czuję się na razie tak słabo jak za pierwszym razem na orginalnej wersji, a to dopiero pierwsze dni. Wykonuje też lekkie ćwiczenia Jogi i Pilatesa - 10-15 minut dziennie, żeby ciało mi mniej obwisło.
/miesiąc temu
Witam drogie Panie, czytając wasze komentarze, zastanawia mnie jeden znaczący fakt, czy nie zdają sobie panie sprawy że to co widzicie wchodząc na wagę to tylko liczba, która koniec końców nie ma żadnego znaczenia, bo podejrzewam że dla większości z was liczy się to jak wyglądacie, a nie ile ważycie. Stosując tą diete, z pewnością stracicie kilka kilogramów, ale nie jest to jednoznaczne z tym że będziecie wyglądać lepiej. Pozdrawiam
/miesiąc temu
Dzisiaj zakończyłam czwarty dzien diety i muszę powiedzieć ze jestem bardzo rozczarowana bo weszłam na wagę i NIC nie schudłam. Jedynym odstępstwem jaki robiłam było picie wody z sokiem z cytryny, bo mam niedokwasotę i muszę pić kwaśne płyny, bo inaczej bardzo zle się czuję. Mam 50+ i myślę że mój metabolizm tak mocno zwolnił, że efektów nie widać. W związku z tym diety nie rzucę tylko zmodyfikuję pod siebie i zobaczę co z tego wyniknie.
POKAŻ KOMENTARZE (175)