Dieta 1200 kcal z jadłospisem na 7 dni! + audio-komentarz dietetyka

Dieta ta, choć ogranicza spożycie kalorii, może okazać się najbardziej skuteczna. Dzięki niej zdyscyplinujesz swój jadłospis!

/ 10 miesięcy temu
fot. Panthermedia
 


DZIEŃ 4.
Śniadanie: chudy twarożek (15 dag) ze szczypiorkiem i z ogórkiem, 1/2 grahamki
II Śniadanie: szklanka soku z marchwi
Obiad: zrazik z piersi kurczaka i brukselka
Podwieczorek: grejpfrut
Kolacja: 2 kromki pieczywa chrupkiego z majonezem light, 2 plastry półtłustego żółtego sera, sałata

DZIEŃ 5.
Śniadanie: 2 łyżki muesli, kubeczek jogurtu naturalnego 0%
II Śniadanie: kromka razowca z margaryną, plaster szynki, sałata
Obiad: dzwonko grillowanego łososia, sałatka. z pomidora i cebuli
Podwieczorek: kisiel wiśniowy
Kolacja: mizeria (zamiast śmietany jogurt naturalny light), 1/2 grahamki

Zobacz także: dieta Anny Guzik na zgrabną sylwetkę

DZIEŃ 6.
Śniadanie: 2 kromki razowca z twarogiem i łyżeczką niskosłodzonego dżemu
II śniadanie: 3 mandarynki
Obiad: 20 dag pieczonego pstrąga, ziemniak, surówka z kiszonej kapusty
Podwieczorek: 20 dag gotowanych na parze brokułów
Kolacja: grahamka z pastą jajeczną, pomidor

DZIEŃ 7.
Śniadanie: zapiekanka z kromki razowca, plastra żółtego sera i pieczarek
II śniadanie: szklanka soku pomarańczowego
Obiad: niezabielana zupa jarzynowa, potrawka z kurczaka, szklanka kaszy gryczanej
Podwieczorek: 15 orzechów lub migdałów
Kolacja: talerz gotowanej na parze fasolki szparagowej

Dowiedz się więcej:

Dieta 1200 kcal - Ściągawka z kalorii

W samodzielnym komponowaniu dietetycznych posiłków pomoże ci tabela kalorii (dane dla 100 g lub 100 ml). Znajdziesz w niej produkty, od których się nie tyje.

  • arbuz - 15 kcal
  • banan - 74 kcal
  • brokuły - 37 kcal
  • bułka grahamka - 198 kcal
  • cebula - 37 kcal
  • cielęcina bez kości - 108 kcal
  • chleb żytni - 198 kcal
  • cykoria - 25 kcal
  • cytryna - 46 kcal
  • dorsz - 69 kcal
  • fasolka szparagowa - 42 kcal
  • grejpfrut - 43 kcal
  • herbata bez cukru - 0 kcal
  • indyk (pierś) - 109 kcal
  • jabłko - 57 kcal
  • jajko - 150 kcal
  • jogurt 0% - 42 kcal
  • kabaczek - 31 kcal
  • kalafior - 31 kcal
  • kapusta biała - 38 kcal
  • kawa bez cukru - 2 kcal
  • kiwi - 64 kcal
  • kurczak (pierś) - 100 kcal
  • lody waniliowe - 120 kcal
  • mandarynka - 34 kcal
  • marchew - 41 kcal
  • melon - 16 kcal
  • mintaj - 72 kcal
  • mleko 0% - 33 kcal
  • ogórek - 15 kcal
  • papryka - 35 kcal
  • pieczarki - 24 kcal
  • polędwica wołowa - 112 kcal
  • pomidor - 29 kcal
  • por - 47 kcal
  • pomarańcza - 51 kcal
  • pstrąg - 96 kcal
  • rabarbar - 18 kcal
  • rzodkiewka - 21 kcal
  • sałata - 20 kcal
  • sandacz - 80 kcal
  • twaróg chudy - 98 kcal
  • sok pomidorowy - 19 kcal
  • szczypiorek - 39 kcal
  • szpinak - 26 kcal
  • truskawki - 36 kcal
  • tuńczyk w sosie własnym - 100 kcal
napisane na podstawie artykułu opublikowanego w dwutygodniku Przyjaciółka
SKOMENTUJ (94)
Hit! Trening drabina na spalanie tłuszczu krok po kroku
KOMENTARZE (94)
./miesiąc temu
Nie wiem, po co te spiny. To prawda, dieta powinna być dostosowywana do własnych potrzeb. Ja nie dałabym rady codziennie przygotowywać innego obiadu, więc czasami jem go 2-3 dni z rzędu. Co wy chcecie od parówek? To zamieńcie je na kiełbaski! Raz w tygodniu nikogo nie zabije, a tym bardziej że byście spróbowali tego typu mięsko w Niemczech! Bleeh! W każdym razie, ja sama w zeszłym roku schudłam 8 kilo przez miesiąc. Nie ćwiczyłam, tylko zdrowo się odżywiałam. Od tamtej pory przytyłam jedynie 2 kilo i aktualnie ważę 55-56 kg przy wzroście 160cm. Najważniejsze jest to, by spojrzeć jeszcze na to z perspektywy takiej, iż każdy ma jeszcze szansę urosnąć. Oczekuję jeszcze wzrostu 1,70m, więc taka waga jak najbardziej mi odpowiada. Pozdrawiam.
ewcia/3 miesiące temu
po 10 dniach waga 63
ewcia/3 miesiące temu
jestem na diecie od 10 dni, plus codziennie skalpel z e.chodakowska, wazylam w pierwszy dzien odchudzania 65kg przy wzroscie 162. chce zrzucic 10 kg, moj przykladowy jadlospis (wymyslam sama): sniad-serek wiejski+platek ryzowy, 2sniad-jogurt nat lub jakis owoc, obiad - duszone warzywa czasami z miesem lub ryba, kolacja salatka warzywna, pije duzo wody, herbaty zielonej lub czerw,
POKAŻ KOMENTARZE (94)