Ćwiczenia na super pośladki

Proste, do wykonania w domu, skuteczne… A co mamy w zamian za wysiłku pół godziny dziennie? Piękną, seksowną pupę!

Proste, do wykonania w domu, skuteczne… A co mamy w zamian za wysiłku pół godziny dziennie? Piękną, seksowną pupę!

Ćwiczenie 1.
Wzmacnia: mięśnie brzucha, biodra, pośladki, uda
Klękamy na czworakach z napiętym brzuchem. Lewą nogę unosimy do poziomu, z kolanem zgiętym pod kątem prostym. Powtarzamy 15 razy, po czym drugą nogą. Wykonujemy 3 serie.

Ćwiczenia na super pośladki

Ćwiczenie 2.
Wzmacnia: ramiona, mięśnie brzucha, biodra, pośladki, uda
Stoimy ze złączonymi stopami i rękoma wzdłuż tułowia. Zginamy prawe kolano wypychając je na zewnątrz, a prawą stopę zakładając za lewą łydkę. Prawe ramię podnosimy bokiem do poziomu barku, lewe unosimy do góry. Wytrzymujemy 5-10 sekund. Powtarzamy 3 razy na obie strony.

Ćwiczenie 3.
Wzmacnia: biodra, pośladki, uda
Stoimy ze złączonym stopami, kolana lekko ugięte. Lekko pochylamy się w biodrach do przodu i zakładamy ręce nad lewe kolano, tak, że prawa stopa unosi się na palce. Powtarzamy 8 razy na obie strony.

Ćwiczenie 4.
Wzmacnia: mięśnie brzucha, pośladki, wewnętrzną stronę ud
Leżymy na plecach, ręce wzdłuż. Podnosimy obie proste nogi prostopadle do podłogi, pięty złączone, place stóp skierowane pod kątem 45 stopni w górę. Uginamy kolana wypychając je na zewnątrz, łącząc stopy podeszwami. Powtarzamy 10 razy w 3 seriach.

Ćwiczenie 5.
Wzmacnia: mięśnie brzucha, biodra, pośladki, uda
Leżymy na lewym boku, głowa spoczywa na prawym ramieniu, nogi prostopadle do tułowia, wyprostowane. Podnosimy prawą nogę do góry i opuszczamy. 20 powtórzeń z każdej strony, 3 serie.

Agata Chabierska
Trening gymstick na mięśnie barków
SKOMENTUJ (1)
KOMENTARZE (1)
Gość We-Dwoje.pl/7 lat temu
dajcie jakieś ćwiczenia na uda