POLECAMY

Jak spalić tłuszcz z ramion? Oto najlepsze porady!

Nie zaniedbuj tej części ciała, bo często ją odsłaniasz... zwłaszcza na imprezach i latem. Podpowiadamy, jak spalić tłuszcz z ramion!

Jak spalić tłuszcz z ramion? Oto najlepsze porady! fot. Fotolia

Ramiona to partia ciała, którą kobiety ćwiczą najmniej intensywnie. Dlatego zazwyczaj są słabe lub mocno otłuszczone, a ich skórze brakuje jędrności. Jak to zmienić?

Czy ćwiczenia na ramiona dla kobiet mogą je nadmiernie rozbudować?

Dziewczyny boją się nadmiernego rozbudowania tej części ciała, bo ich sylwetka mogłaby stać się mniej kobieca. Te obawy są bezpodstawne – kobietom jest dużo trudniej wypracować muskularną sylwetkę ze względu na inny niż u mężczyzn układ hormonalny!

Jakie ćwiczenia na ramiona dla kobiet wykonywać?

Nasze ramiona wymagają specjalnie opracowanego treningu, aby wyglądały smukło i kobieco. Efekty będą dostrzegalne już po kilkunastu treningach.

Jak spalić tłuszcz z ramion?

Jeżeli masz tendencję do odkładania tłuszczu w górnych partiach ciała, to trening skoncentrowany na tych miejscach uzupełnij koniecznie treningiem cardio (idealny będzie 30–40-minutowy jogging lub marszobiegi).

Bardzo skuteczne jest też pływanie – każdy styl pływacki angażuje inne mięśnie ramion, dlatego dobrze jest go zmieniać w trakcie jednego treningu.

Hantle a ćwiczenia na ramiona dla kobiet

Ramiona najlepiej ćwiczyć z ciężarkami – to dla nich najlepszy bodziec do rozwoju. Dobierz ich wagę do swoich możliwości. Jak to zrobić? Przed zakupem wykonaj jedną serię wybranego ćwiczenia. Przy dobrze dobranych hantlach ostatnie powtórzenia powinny sprawiać ci trudność.

Przeciętna waga ciężarków w treningu, który ma za zadanie modelowanie ramion, to 0,5–5 kg. Pamiętaj też, żeby zmieniać ciężarki z upływem czasu. Dzięki temu mięśnie nie przyzwyczają się do danego obciążenia. Jeśli nie będziesz miała możliwości kupienia nowych hantli, zwiększaj liczbę powtórzeń i serii.

Dowiedz się więcej:

na podstawie tekstu opublikowanego w magazynie Uroda
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/2 lata temu
Obwisłe ramiona to mój koszmar! Ćwiczę od kilku miesięcy i na szczęście jest już lepiej, ale przede mną jeszcze długa droga :) Tak jak piszecie przeplatam treningi na te partie (najczęściej z książki Natalii Gackiej) z 30-minutowym bieganiem 2-3 razy w tygodniu i mam nadzieję, że niedługo pięknie wymodeluję ramiona :)