5 najskuteczniejszych ćwieczeń na ładne plecy

Do tradycyjnego trening warto włączyć ćwiczenia na ładne plecy. Dzięki nim już za kilka miesięcy będziesz mogła włożyć seksowną sukienkę z odkrytymi plecami.

Anna Opłocka / 2 miesiące temu
fot. Fotolia.pl

Ładne i umięśnione plecy to marzenie wielu kobiet. Okazuje się, że wystarczy wykonywać systematycznie kilka prostych ćwiczeń, aby po kilku miesiącach zauważyć zadowalające efekty. Dzisiaj przygotowałyśmy dla was 5 najskuteczniejszych ćwiczeń na ładne plecy. Zobaczcie koniecznie!

Ćwiczenia wykonujemy na stojąco (stopy ustaw na szerokość bioder) lub siedząc na krześle. Aby osiągnąć lepsze rezultaty, możesz użyć hantli lub butelek z wodą. Ich ciężar powinien być ustalany indywidualnie, tak abyś bez problemu mogła wykonać kilkanaście powtórzeń. Aby ćwiczenia były skuteczne, wykonuj je regularnie.

7 drobnych zmian, dzięki którym zaczniesz zdrowo jeść

Ćwiczenie 1

Wyprostuj ręce nad głową. Ugnij je w łokciach i opuszczaj powoli do przodu. Zatrzymuj na wysokości ramion i znów podnieś do góry. Pamiętaj: ściągnij łopatki, tak żebyś poczuła, jak pracują mięśnie pleców. Powtórz ćwiczenie w 3 seriach po 20 powtórzeń.

Ćwiczenie 2

Ugnij łokcie w łokciach i podnieś je na wysokość ramion. Staraj się, aby ramię i przedramię tworzyły kąt prosty. Zginaj przedramię, tak żeby delikatnie dotknąć ramion. Wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz ćwiczenie w 3 seriach po 15 razy.

Ćwiczenie 3

Unieś proste ręce do góry. Złap się za dłonie lub trzymaj hantle (butelki z wodą). Uginaj łokcie, przenosząc jednocześnie hantle za głowę. Ćwicz, uginając i prostujące ręce. Ramiona i łokcie powinny zostać nieruchome. Powtórz ćwiczenie w 3 seriach po 15 razy.

10 zasad spalania tłuszczu i budowania mięśni

Ćwiczenie 4

To ćwiczenie przypomina wiosłowanie. W dłoniach trzymaj hantle lub butelki wodą. Ręce trzymaj wzdłuż ciała. Unieś je do wysokości ramion. Ugnij łokcie i przyciągnij dłonie do ramion. Pamiętaj: ruch powinien być płynny. Powtórz ćwiczenie w 3 seriach po 10 razy.

Ćwiczenie 5

Trzymaj ręce wzdłuż tułowia. Unieś proste ręce na wysokość ramion i ugnij je w łokciach. Staraj się jak najmocniej ściągać łopatki. Powtórz w 3 seriach po 10 razy.

Nasz hit! 3 ćwiczenia na ładne nogi

Trening gymstick na mięśnie barków
SKOMENTUJ (1)
KOMENTARZE (1)
~gość/3 lata temu
ktoś ma chyba problemy z pisownią, ortografią i ogólnie językiem polskim!!! ,,łokcie powinni'' ,,wyprostuj ręce na głową''