Ćwiczenia na ładne plecy i ramiona

Obwisłe ramiona, cellulit i tłuszczyk na plecach – znasz te problemy? Warto jesienią wziąć się za ćwiczenia wzmacniające ramiona i plecy, by już na sylwestra móc bez kompleksów włożyć seksowną sukienkę z odkrytą górą.

fot. Nieznane

W okres jesienno-zimowym możesz czuć się „bezpiecznie” z niedoskonałościami swojego ciała – pod swetrami i długimi spodniami nie będzie widać cellulitu i fałdek, które latem bezlitośnie wyzierały spod sukienek, krótkich spodni i koszulek. Niestety problem wróci z kolejną wiosną… Radzimy więc nie zamiatać problemu pod dywan i wykorzystać nadchodzące miesiące na solidną walkę z własnym ciałem. Twój cel do wiosny: wzmocnić i ujędrnić ramiona, pozbyć się z nich cellulitu i ładnie wyrzeźbisz mięśnie pleców. Poniższe ćwiczenia pomogą Ci to osiągnąć!

Przyjmujesz wyzwanie?

A więc do dzieła!

Ćwiczenia wykonujemy na stojąco (stopy ustawione na szerokość bioder) lub siedząc na krześle. 

Aby osiągnąć lepsze rezultaty, można użyć 0,5 kg hantli lub butelek z wodą 0,5l lub 0,75l. Nie wiem zatem

Ćwiczenie 1

Wyprostuj ręce na głową i ugnij, zatrzymując łokcie na wysokości ramion. Ściągaj łopatki i poczuj jak pracują plecy. Powtórz ćwiczenie w trzech seriach po 20 razy.

Ćwiczenie 2         

Ugnij łokcie i zatrzymaj na wysokości ramion. Staraj się, aby ramię i przedramię tworzyło kąt prosty. Zamykamy ręce przed sobą, tak jakbyśmy chcieli złączyć łokcie. Wróć do pozycji wyjściowej cofając ręce. Powtórz ćwiczenie w trzech seriach po 15 razy. 

Ćwiczenie 3

Wyprostuj ręce do sufitu. Złap się za dłonie lub trzymaj hantle (butelki z wodą). Uginaj łokcie przenosząc butelki z wodą za głowę. Ćwicz uginając i prostujące ręce. Ramiona i łokcie powinni zostać nieruchome. Powtórz ćwiczenie w trzech seriach po 15 razy.           

Polecamy: Wielka wojna z cellulitem na rękach – jak ćwiczyć, żeby się go pozbyć?

Ćwiczenie 4

 Ćwiczenie przypomina wiosłowanie. W dłoniach można trzymać hantle lub butelki wodą. Ruch zacznij z dołu, prostując ręce do wysokości ramion. Kiedy dłonie znajdą się na wysokości ramion, ugnij łokcie i przyciągnij dłonie do ramion. Ruch powinien być płynny. Powtórz ćwiczenie w trzech seriach po 10 razy.    

Ćwiczenie 5                        

Wyprostuj ręce na wysokości ramion. Prostuj i uginaj ręce. Staraj się cofać łokcie delikatnie do tyłu, ściągając przy tym łopatki. Powtórz w trzech seriach po 10 razy.

Aby ćwiczeni były skuteczne, powinnyśmy wykonywać je regularnie. Jeśli poświęcimy klika minut codziennie na serie ćwiczeń na pewno doczekamy się rezultatów.

Zobacz także: Noś swój biust dumnie, czyli ćwiczenia na klatkę piersiową dla kobiet                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

SKOMENTUJ (1)
Trening Gym Break - Naturalna Rzeźba już na DVD!
KOMENTARZE (1)
~gość/3 lata temu
ktoś ma chyba problemy z pisownią, ortografią i ogólnie językiem polskim!!! ,,łokcie powinni'' ,,wyprostuj ręce na głową''