Co jeść, aby zwiększyć mięśnie na brzuchu?

Jak jeść, aby zwiększyć mięśnie, ale nie tłuszczyku na brzuchu?

Jak jeść, aby zwiększyć mięśnie, ale nie tłuszczyk na brzuchu?
Krystian

Aby obwód pasa zmniejszył się, należy przede wszystkim wprowadzić do diety odpowiednie ilości poszczególnych składników oraz zwiększyć udział warzyw w diecie. Zwykle zaleca się odpowiednią podaż białka, bo białko jest podstawowych składnikiem budulcowym organizmu, w tym także komórek mięśniowych. Korzystna będzie również modyfikacja, prowadząca do zamiany białego pieczywa oraz pszennych produktów zbożowych na te ciemne, pełnoziarniste z niskim indeksem glikemicznym i większą ilością błonnika pokarmowego. To co z pewnością ułatwi Ci zadanie od strony dietetycznej, to wprowadzenie regularnych, stałych pór spożywania posiłków. Zalecana ilość posiłków 4-5 dziennie, ale objętość spożywanych dań powinna być umiarkowana. Nie ma jednak diety, która zapewni nam płaski brzuch bez podjęcia ćwiczeń fizycznych. Dobrze zbilansowana dieta pomoże nam w odtłuszczeniu tej partii ciała, ale to ćwiczenia zapewnią rozwój mięśni brzucha i smukłą talię.

Magdalena Pawlak-Rybczyńska
Specjalista ds. żywienia, dietetyk
Poradnia Dietetyczna ESCA smakuj zdrowie
www.esca.com.pl


Jak i gdzie bezpiecznie kupować suplementy?
SKOMENTUJ (7)
KOMENTARZE (7)
Gość We-Dwoje/4 lata temu
"6" Wodsona ( czy jak to tam sie pisze ) - lepsze od brzuszków a po 43dniach masz efekt widoczny. Polecam jeszcze wyrobić klatę bo sam wyrobiony brzuch też fajnie nie wygląda, oczywiście lepiej ale z klatą jest 100% efekt.
Gość We-Dwoje.pl/5 lat temu
http://www.u.waw.pl/trening-na-mase.html Mam nadzieję , że pomogłem!
Gość We-Dwoje.pl/5 lat temu
Ja ci polecam robić dużo mocnych i dokładnych brzuszków i grzbiecików ;D Tydzień codziennych takich ćwiczeń i nie jeden kolega pozazdrości ci klaty a dziewczyny będą twoje!
POKAŻ KOMENTARZE (7)