POLECAMY

Chcesz jeść więcej i wyglądać szczuplej? Ten trening jest dla ciebie!

Wystarczy jedna zmiana w planie treningowym!

Karolina Kalinowska / 3 miesiące temu
Chcesz jeść więcej i wyglądać szczuplej? Ten trening jest dla ciebie! fot. Fotolia

Czy można jeść więcej i nie tyć, a nawet „chudnąć”? W mediach społecznościowych coraz więcej kobiet publikuje zdjęcia, które wyraźnie pokazują, że gdy zwiększyły ilość spożywanych kalorii, ich sylwetki zaczęły wyglądać znacznie lepiej. Stały się szczuplejsze, silniejsze i smuklejsze. Jak to możliwe? 

Za wszystko odpowiada trening siłowy! Okazuje się, że podnoszenie ciężarów ma zbawiany wpływ na wygląd ciała. Dlatego czas najwyższy zrezygnować z kilku treningów kardio na rzecz treningu z obciążeniem. Obiecujemy, nie będziecie tego żałowały! 

Ile razy w tygodniu ćwiczyć, żeby jak najszybciej schudnąć? Znamy w końcu odpowiedź!

 

Neither one of these bodies is better than the other. I'm not here to tell you that you should have to look a certain way in order to be healthy or happy. I am here however, to tell you that exercising and eating well should be something you ENJOY. Genuinely. Exercising to punish yourself, burning calories to get "skinny", severely restricting ur meals, and saying no to the food you love all the time really isn't how you should be living your life. You should be following a healthier lifestyle for more than just aesthetics (although physical goals are completely normal + fine!), or it'll just make you miserable, trust me 🤗. . The pic on the left is from 2015, I was borderline obsessed with tryna get skinny. Funny thing is, I hated my body the most during this period. I thought I looked "fluffy" (seriously wtf even is fluffy) and wanted abs so bad❓❓eh❔. The photo on the right is me today. I fell in love with my style of training (weightlifting) and eat lotttsa food to fuel my body 🍠. I weigh approx 1 stone (10lbs?) heavier now. I eat bread/pasta/pizza/chocolate/rice blaaaablaaablaaa 🍕🍕🍕 I'm hella stronger and hella happier 😊 . Fitness genuinely GENUINELYYY should be more than just about how u look friends. Cliché for a reason 🙌🏼 Happy Friday xx

Post udostępniony przez ELF (@emlouisefitness)

Trening siłowy jest odpowiedni dla kobiet!

Kobiety bardzo często unikają treningu siłowego, bo myślą, że po kilku sesjach ćwiczeń z ciężarami będą wyglądały jak kulturystki. Drogie panie, aby osiągnąć takie rezultaty trzeba bardzo ciężko pracować przez długi czas. Spokojnie. Wam taki efekt nie grozi! A może przynieść same korzyści, bo mięśnie napędzają spalanie tkanki tłuszczowej. 

W czasie treningu siłowego jesteście nastawione na budowanie masy mięśniowej. Oczywiście te ćwiczenia nie pozwalają spalić tylu kalorii co aeroby, ale są bardzo pomocne przy redukcji tkanki tłuszczowej. Trening z ciężarami uszkadza (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) mięśnie, które mogą stać się dzięki temu silniejsze. Mikrouszkodzenia powstałe w czasie ćwiczeń są odbudowywane dzięki energii, która pochodzi z tłuszczu. 

 

How to actually build a bum 101 🍑 Somehow I managed to go from a TEENY human to a less teeny human with a peachier peach in just over a yr. I will share with you my (not so) secrets: ➡️ AIR SQUATS WONT HELP YOU Seriously stop that strange fire hydrant thing ur doing in front of the mirror. Accept the fact that you're going to have to venture into the weight section and LIFT HEAVY (heavy for you, you don't have to be squatting 70kg straight away). 🤙🏼 You will have to learn how to pick up a barbell, how to squat, deadlift and hip thrust. Compound movements are going to be your best friend. It's not as scary as it sounds tho 🤗 Best booty exercises: Barbell hip thrusts, glute bridges, deadlifts, lunges, leg press 🏋🏼‍♀️ ➡️ Isolation (lighter) exercises are fabulous and should have a place in your training, but they *shouldn't* always take up the maj of your gym sessions. Aka things like kickbacks, donkey kicks, high rep squats can be rlly good supersets or finishers but they're not where the money's at ma frands 🤑 ➡️ You need to put lots of tension on your muscles & make them WORK HARD. Make your muscle realise that it needs to stop being a lil bitch and grow back BIGGER & stronger. This is why heavy weights will be your best friend (and worst enemy) 🤷🏻‍♀️ ➡️ Eat some damn foooood girl!! You will make minimal (if any) progress on operation POPPIN BOOTY if you're severely restricting your calories / eating lettuce leaves for the majority of your meals. Muscle growth requires FOOD 🍑 Carbs are important, don't neglect them. Also ensure you're getting in enough protein (0.8-1g per pound of body weight is the recommendation), as protein aids muscle growth. Try and get a lil in every meal you have. Even as a vegan/vegetarian! There are heaps of fabulous protein sources 😊 . Also be patient! Unfortunately (yes I'm sad too) your body won't change in a few weeks. Stay consistent and in a few months you'll be well on your way to having a perkier and stronger derrière. . 🍑*EDIT* I've expanded on this post and written a Q+A on my blog, find it on my Insta story!* 🍑🙋🏻 . Ps this was 2015 ➡️ 2017 💕 #transformationtuesday

Post udostępniony przez ELF (@emlouisefitness)

Dlatego dobrze ułożony trening siłowy i dieta  (bez odpowiedniej diety nie możecie liczyć na zadowalające efekty) pomoże wam spalić maksymalną ilość tłuszczu, a zminimalizować utratę mięśni. Pamiętajcie, że przy deficycie kalorycznym nie jest możliwe zbudowanie mięśni, a przy dodatnim bilansie kalorycznym będziecie budowały mięśnie, a nie spalicie tkanki tłuszczowej. Dlatego bardzo ważne jest odpowiednie połączenie ćwiczeń i zdrowej diety. 

Wniosek jest z tego jeden... Więcej mięśni oznacza szybszy metabolizm. Mięśnie zużywają więcej energii, a tym samym potrzebują więcej kalorii. Pamiętajcie jednak, że wszystko powinno być robione z głową, a wy nie możecie zwiększyć ilości spożywanych kalorii drastycznie. Wszystko musi być przeprowadzone w zdrowy i rozsądny sposób. Nie możecie jeść batonów, ciastek i chipsów bo tutaj nie chodzi jedynie o zwiększenie liczby spożywanych kalorii. Jedzenie, które dostarczacie do organizmu musi być odpowiednio zbilansowane. Powinnyście jeść więcej zdrowych węglowodanów, chudego białka, zdrowych tłuszczy, warzyw i owoców. 

Wiele osób o tym nie wiem, ale niskokaloryczna dieta stosowana przez dłuższy czas stawia ciało w stanie ekstremalnego stresu. Przez to spowalniają się procesy związane z  trawieniam. A metabolizm możecie przyspieszyć jedynie przez działanie odwrotne, czyli jedzenie większej ilości pokarmów. Zatem do dzieła! 

Jest jeszcze jedna bardzo ważna rzecz. Po zastosowaniu się do naszych rad wasza waga najprawdopodobniej będzie szła w górę, ale zupełnie się tym nie przejmujcie. Mięśnie ważną znacznie więcej niż tłuszcz, ale zajmują mniej miejsca. Więc wskazówka na wadze może być cały czas na tym samym poziomie albo może nawet nieznacznie wzrosnąć. Jednak wy będziecie wyglądały na znacznie szczuplej. Czas najwyższy zacząć myśleć o wadze, a zacząć skupiać się na obwodach. 

Ten trening błyskawicznie modeluje, wyszczupla i odchudza. GRIT właśnie wkracza do Polski!

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)