POLECAMY

Wiesz, że do tego treningu wystarczy zwykłe krzesło?! Zobacz, jak schudnąć ćwicząc tylko pół godziny dziennie

Trochę przestrzeni i zwykłe krzesło - tyle potrzebujesz, by wymodelować sylwetkę. Koniec z wymówkami!

Trening z użyciem krzesła pomaga w wysmukleniu całej sylwetki, a także doskonale wzmacnia ciało. Warunkiem pojawienia się pierwszych efektów jest jednak regularność w jego przeprowadzaniu.

Jak przeprowadzić trening z wykorzystaniem krzesła?

Ćwiczenia, które pokazuje trenerka Asia możesz swobodnie wykonywać w domu nawet wtedy, gdy masz mało miejsca! Wystarczy skrawek podłogi i krzesło, które dla bezpieczeństwa warto oprzeć o ścianę.

Cały trening to zaledwie 10 ćwiczeń, które powtarzasz w seriach. Na liście znajdują się między innymi różne rodzaje przysiadów, wypady, wymachy nóg. Na koniec Asia pokaże ci, w jaki sposób przeprowadzić krótki stretching.

Filmy Polki.pl Team powstały we współpracy z klubem fitness tylko dla kobiet I love fitness.pl

Zobacz wszystkie treningi video prowadzone przez Asię!

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (3)
/8 miesięcy temu
Dobre ćwiczenie z krzesłem, jak dla mnie (56 lat ) niezbyt trudne. Chcę pozbyć się 20 kg nadwagi. Nie wiem czy starczy mi silnej woli aby ćwiczyć codziennie.
/10 miesięcy temu
Trenuję prawie codziennie i dziękuję pani Asi za trening z krzesłem.Schudłam 7 kg w sześć tygodni.Szukałam dla siebie takich ćwiczeń,które pomogą panią w menopauzie i znalazłam.Polecam :)
/10 miesięcy temu
podziwiam Cie Kobieto w intensywnym wysiadlam w 20 minucie ale stwierdzilam sie nie poddawac i sprobowac z krzesłem skonczylo sie na tym ze jak usiadłam na nim to juzz nie wstalam leze teraz gora na stole a dolem siedze na krzesle i pisze ten komentarz zasne dzis jak dziecko moze jutro bedzie lepiej Kobitki jak bedziecie w ciazy robcie jakiekolwiek cwiczenia lekkie cokolwiek bo pozniej konczy sie w ten sposob trening