POLECAMY

To najlepsze ćwiczenia na odchudzanie! Trening interwałowy TRX

Przekonaj się, jak powinnaś ćwiczyć, by jak najszybciej stracić na wadze. Oto trening TRX krok po kroku z naszymi trenerkami - Izą, Justyną i Asią!

Agata Bernaciak / 6 miesięcy temu

Trening interwałowy to najlepsza metoda ćwiczeń, jeśli zależy ci na poprawie wydolności całego organizmu i jednocześnie chcesz schudnąć. Na czym polega? Przekonaj się!

Trening interwałowy TRX - gdzie możesz go przeprowadzić?

Ćwiczenia przy użyciu taśm TRX możesz wykonywać nie tylko na zajęciach fitness w dedykowanych do tej dziedziny sportu klubach, ale również w domu - w każdym sklepie sportowym znajdziesz taśmy, który wystarczy zamocować np. na drążku umieszczonym w futrynie drzwi.

Intensywny, ale... krótki. Ten trening wyrzeźbi całe twoje ciało!

Pamiętaj, że przed każdym treningiem powinnaś porządnie się rozgrzać - w naszym filmie trenerki przeprowadzą cię krok po kroku przez kolejne etapy ćwiczeń. Jeśli jesteś osobą początkującą, zacznij trening interwałowy od propozycji, które pokazuje Asia. Jeśli jesteś na etapie średniozaawansowanym - korzystaj z ćwiczeń wykonywanych przez Justynę. A dla zaawansowanych sportowców ćwiczenia pokazuje Iza. Oczywiście nawet jeśli dopiero zaczynasz, a ćwiczenia wydają się dla ciebie zbyt proste, śmiało powtarzaj wersje Justyny lub Izy. Każdy z nas jest przecież na innym etapie rzeźbienia sylwetki i ma inną wydolność organizmu. To ty decydujesz o poziomie trudności ćwiczeń interwałowych!

Dlaczego warto wykonywać trening interwałowy?

Trening interwałowy jest bardzo intensywnym rodzajem treningu, który podkręca tętno, co jednocześnie sprawia, że w szybkim tempie spalasz kalorie i pozbywasz się tkanki tłuszczowej (nawet jeszcze kilka godzin po zakończeniu ćwiczeń!).

Dodatkowym atutem treningu interwałowego jest krótki czas jego trwania (ok. 30 minut wraz z rozgrzewką i rozciąganiem), co sprawia, że wymówki o braku czasu na ćwiczenia stają się bezzasadne.

Jeśli regularnie będziesz przeprowadzać trening interwałowy możesz być pewna, że mniej więcej po miesiącu twoje ciało będzie wyglądać zupełnie inaczej - umięśnisz się, ujędrnisz skórę, poprawisz kondycję fizyczną i wydolność całego organizmu, nie będziesz łapała zadyszki, zmniejszysz obwody swojego ciała, a waga zacznie spadać w mgnieniu oka.

Jesteś gotowa, by zacząć swoją przygodę z treningiem interwałowym wraz z fitness teamem Polki.pl? Jeśli tak, już teraz włączaj film! Czas rozprawić się z niechcianymi fałdkami na brzuchu, cellulitem i uczuciem ciągłego zmęczenia!

Filmy powstały we współpracy z klubem fitness tylko dla kobiet I love fitness.pl

Chcesz pozbyć się boczków? Ten trening sprawi, że znikną raz na zawsze!

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/5 miesięcy temu
W zdrowym ciele zdrowy duch! Warto coś zrobić dla siebie. Właściwy ruch i dieta to podstawa zdrowia i dobrej figury. Bilans kaloryczny jest bardzo ważny. W książce Odchudzanie z elementami fizjologii i biochemii jest to ładnie opisane. Jak się chce mieć ładną figurę to trzeba zacząć o siebie dbać nic samo się nie zrobi.