POLECAMY

Hit na spalanie tłuszczu! Zobacz, jak wykonać TABATĘ krok po kroku

Świat zwariował na jego punkcie! Oto najlepszy system treningowy pochodzący z crossfitu, dzięki któremu schudniesz w mgnieniu oka!

Agata Bernaciak / 2 miesiące temu

Tabatę pokochały setki tysięcy ludzi na całym świecie. Zastanawiacie się, dlaczego? Ano dlatego, bowiem daje niesamowite rezultaty jeśli chodzi o modelowanie sylwetki i trwa zaledwie... 4,5 minuty! Jesteś ciekawa, na czym polega? Koniecznie obejrzyj nasze video. Jeśli mamy być szczere... musisz być ostrożna! Ten trening naprawdę uzależnia!

Zacznij ćwiczyć crossfit! Poznaj system treningowy AFAP

O co chodzi w TABACIE? Tak wykonasz ją krok po kroku

Tabata to system treningowy, który swoje korzenie ma w crossficie. Aktualnie korzystają z niego instruktorki fitness na całym świecie, ponieważ to doskonały system interwałowy, który podkręca spalanie do maksimum.

Teraz zastanawiasz się pewnie, jak to wszystko jest możliwe? Otóż TABATA polega na wykonywaniu na zmianę serii ćwiczeń wydolnościowych i siłowych, które powtarza się w schemacie - 20 sekund maksymalnej pracy i 10 sekund przerwy. Takich serii w cyklu czterominutowym jest zatem 8. I w ciągu tego czasu dajesz swojemu organizmowi prawdziwy wycisk - twoje tętno osiąga maksimum, a ty spalasz ogrom kalorii. Proste? Proste :)

Jeśli chciałabyś zacząć wykonywać TABATĘ w domu, skorzystaj z propozycji naszej trenerki Justyny Podobińskiej, która przygotowała dla ciebie następujący plan treningowy:

  1. Skoki na skakance
  2. Przysiad z wyskokiem
  3. Skoki na skakance
  4. Burpees
  5. Skoki na skakance
  6. Pełne brzuszki
  7. Skoki na skakance
  8. Pompki

Do dzieła!

Jak poprawnie wykonać ćwiczenia burpee? Zobacz 3 różne wersje!

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)