POLECAMY

Chcesz podjąć wyzwanie crossfit? Zacznij od treningu AFAP!

Podkręci metabolizm i pomoże ci poprawić kondycję. Podpowiadamy, jak zrobić trening AFAP w domu krok po kroku!

Agata Bernaciak / 2 miesiące temu

Trening crossfit - AFAP

Trening AFAP to nic innego niż skrót od angielskiego zwrotu "as fast as possible", czyli "jak najszybciej się da".

Idealny na odstresowanie. Trening aerobowy z elementami kickboxingu pomoże ci schudnąć!

 

W tym treningu chodzi o to, byś w jak najkrótszym czasie wykonała trzy serie ćwiczeń, w których na jedną składa się:

  • 10 pompek
  • 20 przysiadów z ketlem
  • 30 swingów (wymachów) z ketlem

Na co zwrócić szczególną uwagę w trakcie treningu crossfit AFAP?

Jeśli nie potrafisz robić pompek w wersji "męskiej", zrób to ćwiczenie w wersji "damskiej". Pamiętaj, by twoje plecy przez cały czas były proste!

W trakcie przysiadów pilnuj, by twoje kolana nie przekraczały linii stóp! Tylko w ten sposób nie obciążysz swoich stawów kolanowych. Jeśli dasz radę, rób pełne przysiady - tak jak pokazuje to Justyna.

W przypadku wykonywania swingów pamiętaj o tym, by cała siła wymachu szła z pośladka - to właśnie on powinien najsilniej pracować.

Sezon BIKINI czas start! Oto kompletny plan dietetyczny na 7 dni

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/2 miesiące temu
"W trakcie przysiadów pilnuj, by twoje kolana nie przekraczały linii stóp!" a Pani trener chyba mocno o tym zapomniała. Nie bierzcie przykładu - chyba że chcecie skończyć z kontuzją kolan!