POLECAMY

Rozciąganie mięśni nóg po treningu – zestaw ćwiczeń

Po skończonym treningu warto rozciągnąć mięśnie nóg, by uniknąć zakwasów, wzmocnić ścięgna, poprawić zakres ruchu w stawach i wyciszyć organizm. Zobacz w naszej galerii, jakie ćwiczenia umożliwią ci szybkie rozciągnięcie mięśni nóg i jakie korzyści się z tym wiążą!

Już po treningu? Pora na rozciąganie mięśni! Dlaczego warto? Rozciąganie zwiększa zakres ruchu w stawach, polepsza ukrwienie mięśni i rozluźnia je, wzmacnia ścięgna i wycisza organizm. Najlepiej jest stopniowo rozciągać mięśnie aż do momentu uczucia oporu – w tym momencie należy na chwilę zatrzymać ruch i wrócić do pozycji wyjściowej. Z czasem warto zwiększać zakres ruchu poprzez pokonywanie oporu.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
/rok temu
Rozciąganie powinno obejmować całe ciało a nie tylko nogi bo nawet podczas biegania na bieżni pracuje cały ciało oczywiście nie wszystkie mięśnie w równym stopniu ale i tak się usztywniają. U mnie w Saturn Fitness każdy po treningu wykonuje rozciąganie i sporo osób rozciąga się jeszcze przed ćwiczeniami żeby nie nabawić się kontuzji.
/3 lata temu
to prawda, że rozciąganie nóg jest bardzo ważne, sama kiedy zaniedbam ten element treningu, to mam straszne zakwasy, poleca artykuł http://www.szkolenia.blog.gowork.pl/trenuj-fitness/