Piłka na smukłe uda i pośladki [video]

Prezentujemy ćwiczenia z piłką, które wzmocnią i idealnie uformują dolne partie twego ciała. Idealne do przeprowadzenia treningu w domu!

fot. Panthermedia
Pewnie nieraz zastanawiałaś się, jak przeprowadzać prawdziwie skuteczny trening w domu. My podpowiadamy, jakiego sprzętu potrzebujesz :) Otóż najlepszy rozwiązaniem będzie piłka! Dzięki niej nie nadwyrężysz mięśni i ujędrnisz całe ciało. Dodatkowo może posłużyć ci jako pomoc przy bardzo intensywnych treningach, jak i wspomoże cały proces strechingu. A więc do dzieła!

Sprawdź! Propozycje ćwiczeń na zdrowy kręgosłup z piłką
SKOMENTUJ (1)
KOMENTARZE (1)
gość/7 lat temu
Jestem po pierwszym dniu ćwiczeń ;). Są bardzo dobre, czułam wszystkie mięśnie ud i pośladków (łydek słabiej), a nawet brzuszka. Uważam jednak, że 10 powtórzeń to za mało. Ćwiczenie 1 i 2 powtarzam sto razy. Ćwiczenie 3 razy 50 (jest trochę trudniejsze), ćwiczenie 4 10 razy (ze względu na problemy z kolanami, ale postaram się do 20 powtórzeń zrobić), natomiast ćwiczenie 5, tak samo jak ćwiczenie 3 - 50 razy. Czuję wtedy dokładnie pracę mięśni. Na razie zrobiłam 1 serię, ale z czasem będę więcej (jutro 2). Polecam je!! I trzymam kciuki za wszystkie trenujące!